Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD 40 ug als festival dosering?

1P-LSD 40 ug als festival dosering?

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dooker zei:
40ug is een lage dosis, tot 80ug is een normaale dosis en alles erboven is zwaar.
Klik om te vergroten...
Eh?1000152297.jpg
Dooker zei:
iemand antwoordde om het thuis te proberen en daarna op het festival, echter heeft elke vorm van lsd een lange halfwaarde, wat wil zeggen dat het 2 weken tot een maand kan duren voordat je op je baseline zit en het weer effect zal hebben.
Klik om te vergroten...
Je noemt hier halfwaardetijd, oftewel de snelheid waarmee een middel door je lichaam wordt afgebroken. Maar het lijkt erop dat je de tolerantie bedoeld die onmiddellijk na gebruik optreedt en na ca 2 weken weer weg is.


On topic:

Een paar jaar terug op Lowlands ca 50ug LSD genomen, overdag. Muziek was intens, lichte visuals wanneer ik mijn ogen even dicht had, flinke bodyload en lekker actief. Tegen dat de nacht viel was het wel uitgewerkt.

Afgelopen jaar ca 25ug LSD, tegen de avond genomen. Muziek kwam lekker binnen, licht was intens mooi, mensen kijken was heerlijk. En het was dubbel, ik had meer behoefte om te dansen maar was tegelijk ook extreem zelfbewust waardoor ik juist dicht klapte. Om 4.30 naar bed gegaan want ik was inmiddels mijn mensen kwijt en het was koud en de technoset was kut. Lekker in bed gekropen zonder de verwachting te kunnen slapen. Langzaam kwamen de CEV's op en ik heb daar gewoon een tijdje van liggen genieten voordat ik voor anderhalf uur in slaap viel.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#2
reppirT zei:
Bedankt voor de uitgebreide info en link! 400mcg lijkt voor mij ieder geval niet prettig op een festival haha. Ik zoek meer de euforie en de intensiteit qua muziek die lsd/psilocybine je dan geeft. Zoals ik al zei heb ik met truffels ook lage doseringen gedaan en die gaven me dat effect, alleen de bodyload was dan minder. Ik ben niet op zoek naar de visuals en de andere leuke bijbehorenheden voor een festival haha.
Zou ik ook XTC kunnen gebruiken, maar daar krijg ik de welbekende dip van.
Klik om te vergroten...
Een dip is naar mijn mening vaak goed te verkleinen/voorkomen door te kijken naar doseringen, voeding, slaap etc. Echt de moeite om op te zoeken.
Dit forum staat er vol mee.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Eh?Bekijk bijlage 61533

Je noemt hier halfwaardetijd, oftewel de snelheid waarmee een middel door je lichaam wordt afgebroken. Maar het lijkt erop dat je de tolerantie bedoeld die onmiddellijk na gebruik optreedt en na ca 2 weken weer weg is.


On topic:

Een paar jaar terug op Lowlands ca 50ug LSD genomen, overdag. Muziek was intens, lichte visuals wanneer ik mijn ogen even dicht had, flinke bodyload en lekker actief. Tegen dat de nacht viel was het wel uitgewerkt.

Afgelopen jaar ca 25ug LSD, tegen de avond genomen. Muziek kwam lekker binnen, licht was intens mooi, mensen kijken was heerlijk. En het was dubbel, ik had meer behoefte om te dansen maar was tegelijk ook extreem zelfbewust waardoor ik juist dicht klapte. Om 4.30 naar bed gegaan want ik was inmiddels mijn mensen kwijt en het was koud en de technoset was kut. Lekker in bed gekropen zonder de verwachting te kunnen slapen. Langzaam kwamen de CEV's op en ik heb daar gewoon een tijdje van liggen genieten voordat ik voor anderhalf uur in slaap viel.
Klik om te vergroten...
klopt dan toch redelijk wat ik zeg voor iemand die er dermate weinig van weet.. ik heb het schema op een beginnen afgesteld. lsd werkt bij mij niet meer.. teveel getript in mn leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."