#1
Ik zei het jullie al he
Gadverdamme. Je bent toch wel een volslagen psychopaat als je dit gaat verkopen aan drugsverslaafden? Ik weet te weinig van Nitrazene's, weer wat leervoer voor mij dus dank, maar het is niet best wat er allemaal op mijn scherm komt gesprongen.Ik was recent in een drugspand
Er is nu ook "witte koffie"
Hoop gebruikers weigeren het nog, dope heeft een bepaalde geur en is altijd bruin in Europa dus een hoop mensen vertrouwen het niet
1 van die dealers zei tegen een klant "het zit allemaal in je hoofd het is gewoon goeie koffie bla bla"
Dus ik was wel benieuwd beetje onderzoek gedaan
Heb zelfs een zakje mogen bekijken en er zaten wel donkere brokjes in tussen wit achtig poeder, en ze versnijden dat nooit met een witte poeder
Het is nitazene een soort fentanyl (net zo potent)
Dus die shit heeft officieel de straten van nederland bereikt
Heroine sterft ook in Europa uit gelukkig zijn er weinig mensen in nederland die het gebruiken maar toch wel ziek om over na te denken
hoe traditionele drugs verdwijnen door "desigerdrugs"
gelukkig zijn de meeste vrij ontschuldig die je bijv op rc websites verkoopt
Maar dit spul is dodelijk dus vind ik best gestoort
Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo open op het internet posten maar dit vind ik wel een red alert 🚨 waardig
Voor een Red Alert zijn eigenlijk wel nog wat geverifieerde meldingen voor nodig middels drugstests. Als je heroïne inlevert die daadwerkelijk nitrazene bevat dan denk ik dat het DIMS wel zo'n brede waarschuwing afgeeft.Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo open op het internet posten maar dit vind ik wel een red alert 🚨 waardig
Naja neem aan dat je wel begrijpt dat die marrokanen er weinig verstand van hebben wat er daadwerkelijk in die drugs zitGadverdamme. Je bent toch wel een volslagen psychopaat als je dit gaat verkopen aan drugsverslaafden? Ik weet te weinig van Nitrazene's, weer wat leervoer voor mij dus dank, maar het is niet best wat er allemaal op mijn scherm komt gesprongen.
Was ook meer bij wijze van spreken, de heroine handel in Nederland is al heel erg lang heel schimmig daar het grootste gedeelte van gebruikers bejaarde verslaafden zijn die sowieso niet drugs gaan laten testen en verder zijn het voorral gebruikers die er absoluut niet voor gaan uitkomen dat ze heroine gebruiken, vanwege het stigma wat op deze drug zitVoor een Red Alert zijn eigenlijk wel nog wat geverifieerde meldingen voor nodig middels drugstests. Als je heroïne inlevert die daadwerkelijk nitrazene bevat dan denk ik dat het DIMS wel zo'n brede waarschuwing afgeeft.
Voordeel is dat het DIMS veel contacen heeft met media en verslavingszorg, waardoor heel snel heel veel mensen gewaarschuwd kunnen worden.
Dat is onzin 10 jaar geleden was Afghanistan nog volop opium en heroine aan het produceren en had de Europese markt hier totaal geen behoefte aankom je daar nu pas achter? want no joke dat weet ik al 10 jaar op zn minst
Komop, gun @Dooker even dat Dunning-Kruger piek-momentje. 😁🥓Dat is onzin 10 jaar geleden was Afghanistan nog volop opium en heroine aan het produceren en had de Europese markt hier totaal geen behoefte aan
Dus die informatie is incorrect
Wist je trouwens dat Justin Kruger hoofdauteur is van dat artikel?Komop, gun @Dooker even dat Dunning-Kruger piek-momentje. 😁🥓
Wat dat betreft ook wel een lekker ironische meta-reflectie op het Dunning-Krüger effect. Dat succes uiteindelijk afhankelijk van de mate waarin anderen zich bewust zijn van je skills.Wist je trouwens dat Justin Kruger hoofdauteur is van dat artikel?
Da's wel echt sad. Doe je al die moeite om leiding te geven aan een wetenschappelijke doorbraak. Krijgt je partner de meeste credits gewoon omdat zijn betovergrootopa een andere naam heeft gekozen.
Wist je trouwens dat Justin Kruger hoofdauteur is van dat artikel?
Kijk maar:
Kruger, J., & Dunning, D. (1999). Unskilled and unaware of it: How difficulties in recognizing one's own incompetence lead to inflated self-assessments. Journal of Personality and Social Psychology, 77(6), 1121–1134. https://doi.org/10.1037/0022-3514.77.6.1121
Da's wel echt sad. Doe je al die moeite om leiding te geven aan een wetenschappelijke doorbraak. Krijgt je partner de meeste credits gewoon omdat zijn betovergrootopa een andere naam heeft gekozen.
Shit dit is trouwens wel echt een goede titel voor een vervolgpaper.Wat dat betreft ook wel een lekker ironische meta-reflectie op het Dunning-Krüger effect. Dat succes uiteindelijk afhankelijk van de mate waarin anderen zich bewust zijn van je skills.
Voor mij is er maar één Krüger!Wat dat betreft ook wel een lekker ironische meta-reflectie op het Dunning-Krüger effect. Dat succes uiteindelijk afhankelijk van de mate waarin anderen zich bewust zijn van je skills.
Vieze FreddyVoor mij is er maar één Krüger!
Meestal is de volgende stap dat je beseft dat je niet weet wat je niet weet.Shit dit is trouwens wel echt een goede titel voor een vervolgpaper.
"Unskilled, but others are unaware of it"
En dat mensen op populisten gaan stemmen omdat ze niet meer weten over wie ze nou precies ontevreden moeten zijn.Meestal is de volgende stap dat je beseft dat je niet weet wat je niet weet.
Uiteindelijk komt dat soort zoektochten als een boemerang weer bij jezelf uit, mits je dat toelaat.En dat mensen op populisten gaan stemmen omdat ze niet meer weten over wie ze nou precies ontevreden moeten zijn.
Oke ja das niks indd
Als je ooit nog een opiaat ervaring wilt opdoen raad ik je aan om aan papaverbollen te komen of blauw maanzaad en daar opium thee van maken
Dat blijft ten alle tijden de meest recreatieve en lekkere opiaat, echte opium
Kan je ook makkelijker aan komen dan je denkt vergt alleen wat research
Ik kocht toendestijds weleens ongewassen blauw maanzaad bij een Bakker heel goedkoop (deze zaden bevatten nog morfine en codeïne) dit verwerken ze in broodjes
Dit kan je in water laten trekken met een beetje citroensap en kan je echt goede potente opiumthee van maken
Moet je alleen na het proces wel de zaadjes weer uit de thee scheiden want je hebt al gauw 500g-1kg zaden nodig 😅
Door te achterhalen waar het geproduceert is en te zoeken welke batch het is, de H reddit community af te gaan meerdere mensen te spreken en ook gebruikers hier in de regio erover gesprokenMaar als het niet getest is, hoe weet je dan dat het nitrazene is en dodelijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."