Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC opoiden hebben officieel de straten van Nederland bereikt

RC opoiden hebben officieel de straten van Nederland bereikt

59 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dooker zei:
ik neem aan dat het bruine spul je daar heroine mee bedoelt. well ten eerste is zuivere heroine ook wit.. en mn hoofdpunt van kritiek is dat als het nitazene is wat ze er doorheen mengen dan is dat om het up te spicen, niet om te versnijden. de bruine heroine is al versneden, daarom istie bruin en dat doen ze met goedkope troep om hun opbrengst te boosten, echter neemt de kracht van het product af. nitazene is een krachtig opioid dat ze juist toevoegen om het sterker te maken, dus dat kun je om die reden niet versnijden noemen.

als laatste wil ik ingaan op je negatieve beeld van rc's en je complete misopvatting van hoe gevaarlijk ze kunnen zijn. de rc's zijn een fijn alternatief omdat het een hoge zuiverheid heeft, en je dus weet wat je neemt. bovendien is nitazene geen chem die afstamt van de designerdrug cirquit, maar die komt, net zoals fentanyl, vanuit de farmacy. en dan nog over je notie dat rcs onschuldig zijn is compleet ridicuul. er zijn een hoop rc's die enorm gevaarlijk zijn, vanwege de potentie, halfwaarde en werkingsduur, bijwerkingen zoals verlies van het motorcontrol.
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal niks van wat je zegt.......

Het wordt niet bruin door het versnijden, meestal wordt het juist wat lichter van kleur door het versnijden

Afghaanse en iranese produceren bruine heroine basevorm wat ze nummer #3 noemen

De golden triangle produceert witte heroine in HCL vorm

De witte HCL vorm is meer bedoeld voor snuiven en shotten omdat het wateroplosbaar is

De bruine base vorm is meer bedoeld voor roken van folie, en is niet wateroplosbaar waardoor je citroenzuur moet toevoegen als je het wilt shotten

Afghaanse bruine H kan maximaal 60%puurheid behalen
SEA #4 witte HCL H kan maximaal 95%puurheid behalen

Wanneer je opium om gaat zetten naar heroine moet je er eerst bruine base vorm van maken, en die kan je vervolgens dan om gaan zetten naar HCL, de laatste productiestap en kan je dan vervolgens zuiveren zodat het product wit wordt



Voordeel van het laatste productieproces? Het wordt pure diacetylmorfine (aka heroine)

Voordeel van het laatste productieproces overslaan? De base vorm bevat ook nog opium alkaloiden zoals 6-MAM, 3-MAM, morfine, codeine, thebaine en daardoor kan bruine H een net iets meer opiumachtige high geven dan pure diacetylmorfine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paranoize. zei:
Klopt helemaal niks van wat je zegt.......

Het wordt niet bruin door het versnijden, meestal wordt het juist wat lichter van kleur door het versnijden

Afghaanse en iranese produceren bruine heroine basevorm wat ze nummer #3 noemen

De golden triangle produceert witte heroine in HCL vorm

De witte HCL vorm is meer bedoeld voor snuiven en shotten omdat het wateroplosbaar is

De bruine base vorm is meer bedoeld voor roken van folie, en is niet wateroplosbaar waardoor je citroenzuur moet toevoegen als je het wilt shotten

Afghaanse bruine H kan maximaal 60%puurheid behalen
SEA #4 witte HCL H kan maximaal 95%puurheid behalen

Wanneer je opium om gaat zetten naar heroine moet je er eerst bruine base vorm van maken, en die kan je vervolgens dan om gaan zetten naar HCL, de laatste productiestap en kan je dan vervolgens zuiveren zodat het product wit wordt



Voordeel van het laatste productieproces? Het wordt pure diacetylmorfine (aka heroine)

Voordeel van het laatste productieproces overslaan? De base vorm bevat ook nog opium alkaloiden zoals 6-MAM, 3-MAM, morfine, codeine, thebaine en daardoor kan bruine H een net iets meer opiumachtige high geven dan pure diacetylmorfine
Klik om te vergroten...
HCl is zoutzuur, en als je een base met een zuur laat reageren krijg je een zout en dat maakt het wateroplosbaar. vandaar dat ze citroenzuur gebruiken om het een citraat te maken oftewel zoutvorm door de heroine base met citroenzuur te laten reageren. misschien zat ik er qua details iets naast, ben ik niet met je eens dat wat ik zei helemaal nergens op slaat, je hebt amper op alle punten gereageerd en als ik het teruglees dan zie ik dat ik alsnog genoeg valide informatie bracht wat je in de eerste zin van je reactie gelijk van tafel mept. kunnen gebruikers niet beter uit een basepipe vapen dan van een velletje alu? al is het alleen al voor het rendement van een dosis en dan heb ik het nog niet over het aluminiumoxide dat je niet als bijproduct hebt in een basepipe?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al dat gepraat over opiaten. Oxycodone is al sterker dan morfine. Voor heroïne te spuiten met citroenzuur dat ik hier of in perenijse haar topic heb gelezen heb je niet echt nodig. Het is geen wiskunde. Als ik hier op topics de namen zie van rc-opiaten moet ik lachen (puur uit eigen ervaring). Als je het echt goed wil doen koop dan gelijk etazene of brorphine zo kan je gelijk instant downhill gaan in een shithole zonder dat je het weet. Heroïne spuiten iv overtreft elke drug die ik ooit deed.

Allemaal wel interessant maar onverstandig en achterlijk. Gewoon ervan blijven. Ook al heb je problemen, het ligt er maar aan hoe sterk je karakter is.

Perenijsje of @MyLittlePonyPack wat gebeurd is, is gebeurd maar blijf eruit de buurt van. Het zal je meer kwaad dan goed doen. @MyLittlePonyPack was ff te lui om op 2 topics te reageren. Ik hoop het beste voor je meid:handfist::praying:

Als ex-verslaafde ik zelf kan zeggen dat je het meedraagt de rest van je leven. Ik toch dan.

Opiaten zou enkel voor mensen die terminaal zijn of ernstige chronische pijn.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dooker zei:
HCl is zoutzuur, en als je een base met een zuur laat reageren krijg je een zout en dat maakt het wateroplosbaar. vandaar dat ze citroenzuur gebruiken om het een citraat te maken oftewel zoutvorm door de heroine base met citroenzuur te laten reageren. misschien zat ik er qua details iets naast, ben ik niet met je eens dat wat ik zei helemaal nergens op slaat, je hebt amper op alle punten gereageerd en als ik het teruglees dan zie ik dat ik alsnog genoeg valide informatie bracht wat je in de eerste zin van je reactie gelijk van tafel mept. kunnen gebruikers niet beter uit een basepipe vapen dan van een velletje alu? al is het alleen al voor het rendement van een dosis en dan heb ik het nog niet over het aluminiumoxide dat je niet als bijproduct hebt in een basepipe?
Klik om te vergroten...
Het is extreem gevoelig voor hitte en moet verdampen inplaats van verbranden
Daarom blijft over folie laten lopen de nummer1 manier van roken
Zo kan het mooi op de juiste temperatuur verdampt worden en geinhaleerd worden


Met een basepipe verbrandt je 99% van de dope,
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paranoize. zei:
Het is extreem gevoelig voor hitte en moet verdampen inplaats van verbranden
Daarom blijft over folie laten lopen de nummer1 manier van roken
Zo kan het mooi op de juiste temperatuur verdampt worden en geinhaleerd worden


Met een basepipe verbrandt je 99% van de dope,
Klik om te vergroten...
het is juist andersom, gezien je in een pijp de pijp verhit waardoor er geen direct vlamcontact is, op folie zal je eerder je product verbranden zodra de folie begint te verbranden en die aluoxide adem je ook nog eens in en de helft van je product waait weg. alleen al dat je het roken noemt suggereert dat je het aan het verbranden bent. kheb junks gezien die een hasjpijp met crack verhitten op de crack zelf.. dat is verbranden, maar dat is dan ook niet hoe je een basepipe gebruikt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dooker zei:
het is juist andersom, gezien je in een pijp de pijp verhit waardoor er geen direct vlamcontact is, op folie zal je eerder je product verbranden zodra de folie begint te verbranden en die aluoxide adem je ook nog eens in en de helft van je product waait weg. alleen al dat je het roken noemt suggereert dat je het aan het verbranden bent. kheb junks gezien die een hasjpijp met crack verhitten op de crack zelf.. dat is verbranden, maar dat is dan ook niet hoe je een basepipe gebruikt.
Klik om te vergroten...
Aaaah ja klopt ik heb dat ook een keer zo gezien op een hasjpijp, dacht dat het zo hoorde met crack
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is inderdaad erg achterlijk dat die doorgewinterde crack junks de vlam op het product plaatsen. Het is niet alleen zonde van het rendement, maar ook nog dat je daarmee een chemische reactie mee maakt waar crack oxideert ipv verdampt.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ILoveRCs zei:
Op het moment van schrijven is deze juridisch verkrijgbaar in europa.

2-Methyl-AP-237
O-DSMT
Metonitazeen
Protonitiszepyne
N-Desethylisotonitazeen

Best gevaarlijk, weet ff niet welke, maar 1 uit deze lijst is 1000x zo sterk als morfine bij intraveneuze toediening. en bij oraal gebruik 10x zo sterk.
Hoop niet dat Europa ook een opiodecrisis meemaakt, onze overheid kent deze "zenes" en "zepynes" nog jaren legaal zijn.
Klik om te vergroten...
Fijn dat ik dit nu lees na bijna 2 weken geen fentanyl! Ik vind het mooi geweest het is erg fijn spul maar zo fijn als het was en hoe goed het mij ook hielp er mee stoppen was echt 10 x erger dan toen ik stopte met oxy 200 mg cold Turkey dat was nog wel tedoen maar fentanyl dat raad ik niemand aan om daar mee te stoppen en over stappen op subaxone zou ik echt doen in een ziekenhuis want je staat echt in de fik van binnen omdat de subaxone alle opiaten gelijk aan vecht en de plaats in neemt van de fentanyl

Ik hoop echt dat mensen dit niet gaan proberen voor de lol ! Ik gun dit echt niemand opiaten maken je leven echt een hell
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maatje90 zei:
Fijn dat ik dit nu lees na bijna 2 weken geen fentanyl! Ik vind het mooi geweest het is erg fijn spul maar zo fijn als het was en hoe goed het mij ook hielp er mee stoppen was echt 10 x erger dan toen ik stopte met oxy 200 mg cold Turkey dat was nog wel tedoen maar fentanyl dat raad ik niemand aan om daar mee te stoppen en over stappen op subaxone zou ik echt doen in een ziekenhuis want je staat echt in de fik van binnen omdat de subaxone alle opiaten gelijk aan vecht en de plaats in neemt van de fentanyl

Ik hoop echt dat mensen dit niet gaan proberen voor de lol ! Ik gun dit echt niemand opiaten maken je leven echt een hell
Klik om te vergroten...
old news, die is al minimaal 15 jaar gaande
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat is oud nieuws ? Dat er rc opiaten zijn.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maatje90 zei:
Wat is oud nieuws ? Dat er rc opiaten zijn.
Klik om te vergroten...
ja behoorlijk oud nieuws
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
nos.nl

Politie vindt voor het eerst zeer dodelijke drugs nitazenen in Nederland

Aanvankelijk leken het andere pijnstillers te zijn, maar onderzoek wees uit dat het om nitazenen gaat, laat de politie aan Nieuwsuur weten.
nos.nl nos.nl
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paranoize. zei:
Ik zei het jullie al he

Klik om te vergroten...
kom je daar nu pas achter? want no joke dat weet ik al 10 jaar op zn minst
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dooker zei:
kom je daar nu pas achter? want no joke dat weet ik al 10 jaar op zn minst
Klik om te vergroten...
Waarom ben je zo hautain in je opmerkingen? Wil je misschien je verhaal kwijt?
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
Waarom ben je zo hautain in je opmerkingen? Wil je misschien je verhaal kwijt?
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk omdat jullie zo weinig weten.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dooker zei:
waarschijnlijk omdat jullie zo weinig weten.
Klik om te vergroten...
Misschien doet het je goed om de 5-meo-dmt die je dagelijks neemt een maandje of langer te laten staan
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paranoize. zei:
Ik zei het jullie al he

Klik om te vergroten...
Ja goed gesignaleerd en bedankt voor het laten weten! 🤩
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zei het jullie al he

N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar als het niet getest is, hoe weet je dan dat het nitrazene is en dodelijk?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Maar als het niet getest is, hoe weet je dan dat het nitrazene is en dodelijk?
Klik om te vergroten...
Door te achterhalen waar het geproduceert is en te zoeken welke batch het is, de H reddit community af te gaan meerdere mensen te spreken en ook gebruikers hier in de regio erover gesproken

Dope is altijd bruin of het nou donkerbruin is of lichtbruin dat heeft te maken met dat afghaanse / turkse dope altijd Base heroine is en dat is altijd bruin, alleen de HCL vorm is wit maar dat is niet in Europa aanwezig, Dit is al superlang zo het geval dus zijn de versnijdingsmiddelen ook altijd de oeroude versnijdingsmiddelen maar omdat nitazene een andere kleur en geur heeft begint langzamerhand de kleur van de dope te veranderen

Het valt nu nog wel mee omdat ze er sowieso nog maar echt een heel klein percentage indoen vanwege de potentie maar die batch wat ik gezien heb al genoeg om de kleur & geur te laten veranderen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."