Okee goede background research maar ik kan wel aanraden om eerst je vermoedens nog te verifiëren. Ik kan in ieder geval nog een flink aantal witte poeders bedenken die er ook in zouden kunnen zitten.
Jaaa dat is het hele punt, er zitten nooit witte poeders in. En dope is niet bepaald een drug waar je mee kan kloten op die manier.
Als het niet goed op de folie loopt willen mensen het niet hebben, je kan er ook niet zomaar een andere drug in stoppen want dan krijg je opiaat ontwenning, alleen andere opoiden, of in combinatie met een hele sterke syntetische opoide waardoor je alsnog high wordt
Vanuit de tijd dat ik dope gebruikte heb ik nog nooit dope gekocht die er wit uitzag omdat ik dan honderd procent wist dat het geen dope was, of zwaaaaar versneden vanwege de kleur
Base dope kan nooit wit zijn omdat het van opium wordt gemaakt, en opium is bruin en base dope blijft ook bruin omdat het geen eindproduct is, om het goed uit te leggen:
Base dope noemen ze #3 heroin en HCL dope noemen ze wit #4 heroin, dit noemen ze zo vanwege de stappen die gemaakt worden in het omzetten van opium naar heroine. In base dope blijven altijd restanten opium zitten waardoor het altijd bruin blijft daarna kan je nog 1 stap maken in het productieproces en dat is het omzetten naar #4 die kan volledig wit zijn en 100%puurheid behalen. #3 is meestal rond de 40% van goede kwaliteit en kan maximaal 60% puurheid behalen
Lang verhaal kort het slaat nergens op om heroine met witte poeders te versnijden omdat je dan direct ziet dat ermee gekloot is (naast caffeine dan wat dat hoort her in te zitten anders loopt het niet goed over de folie en verder zit er altijd nog mannitol in dit maakt het iets lichter bruin maar ruikt ook bijna hetzelfde als hoe dope ruikt dus daardoor perfecte versnijdingsmiddel)