#1
ik vandaag voor eerst een rc opiod gebruiken, pellet vorm
2-METHYL-AP-237
2-METHYL-AP-237
Gadverdamme. Je bent toch wel een volslagen psychopaat als je dit gaat verkopen aan drugsverslaafden? Ik weet te weinig van Nitrazene's, weer wat leervoer voor mij dus dank, maar het is niet best wat er allemaal op mijn scherm komt gesprongen.Ik was recent in een drugspand
Er is nu ook "witte koffie"
Hoop gebruikers weigeren het nog, dope heeft een bepaalde geur en is altijd bruin in Europa dus een hoop mensen vertrouwen het niet
1 van die dealers zei tegen een klant "het zit allemaal in je hoofd het is gewoon goeie koffie bla bla"
Dus ik was wel benieuwd beetje onderzoek gedaan
Heb zelfs een zakje mogen bekijken en er zaten wel donkere brokjes in tussen wit achtig poeder, en ze versnijden dat nooit met een witte poeder
Het is nitazene een soort fentanyl (net zo potent)
Dus die shit heeft officieel de straten van nederland bereikt
Heroine sterft ook in Europa uit gelukkig zijn er weinig mensen in nederland die het gebruiken maar toch wel ziek om over na te denken
hoe traditionele drugs verdwijnen door "desigerdrugs"
gelukkig zijn de meeste vrij ontschuldig die je bijv op rc websites verkoopt
Maar dit spul is dodelijk dus vind ik best gestoort
Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo open op het internet posten maar dit vind ik wel een red alert 🚨 waardig
Voor een Red Alert zijn eigenlijk wel nog wat geverifieerde meldingen voor nodig middels drugstests. Als je heroïne inlevert die daadwerkelijk nitrazene bevat dan denk ik dat het DIMS wel zo'n brede waarschuwing afgeeft.Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo open op het internet posten maar dit vind ik wel een red alert 🚨 waardig
Naja neem aan dat je wel begrijpt dat die marrokanen er weinig verstand van hebben wat er daadwerkelijk in die drugs zitGadverdamme. Je bent toch wel een volslagen psychopaat als je dit gaat verkopen aan drugsverslaafden? Ik weet te weinig van Nitrazene's, weer wat leervoer voor mij dus dank, maar het is niet best wat er allemaal op mijn scherm komt gesprongen.
Was ook meer bij wijze van spreken, de heroine handel in Nederland is al heel erg lang heel schimmig daar het grootste gedeelte van gebruikers bejaarde verslaafden zijn die sowieso niet drugs gaan laten testen en verder zijn het voorral gebruikers die er absoluut niet voor gaan uitkomen dat ze heroine gebruiken, vanwege het stigma wat op deze drug zitVoor een Red Alert zijn eigenlijk wel nog wat geverifieerde meldingen voor nodig middels drugstests. Als je heroïne inlevert die daadwerkelijk nitrazene bevat dan denk ik dat het DIMS wel zo'n brede waarschuwing afgeeft.
Voordeel is dat het DIMS veel contacen heeft met media en verslavingszorg, waardoor heel snel heel veel mensen gewaarschuwd kunnen worden.
Door te achterhalen waar het geproduceert is en te zoeken welke batch het is, de H reddit community af te gaan meerdere mensen te spreken en ook gebruikers hier in de regio erover gesprokenMaar als het niet getest is, hoe weet je dan dat het nitrazene is en dodelijk?
Doe mij die maar dan! Meer high voor je geld toch?
Nee, jammere ontwikkeling, maar zeker logisch als je het mij zou vragen.
Heet het dan ondertussen Tranq?
Okee goede background research maar ik kan wel aanraden om eerst je vermoedens nog te verifiëren. Ik kan in ieder geval nog een flink aantal witte poeders bedenken die er ook in zouden kunnen zitten.Door te achterhalen waar het geproduceert is en te zoeken welke batch het is, de H reddit community af te gaan meerdere mensen te spreken en ook gebruikers hier in de regio erover gesproken
Jaaa dat is het hele punt, er zitten nooit witte poeders in. En dope is niet bepaald een drug waar je mee kan kloten op die manier.Okee goede background research maar ik kan wel aanraden om eerst je vermoedens nog te verifiëren. Ik kan in ieder geval nog een flink aantal witte poeders bedenken die er ook in zouden kunnen zitten.
hoe traditionele drugs verdwijnen door "desigerdrugs"
Dit is ook onderdeel van mijn punt. Je lijkt te veronderstellen dat op basis van de kleur wit het alleen de allersterkste opioïde kan zijn. Terwijl er een hele trits aan opioïden wit kunnen zijn, en we niet eens hebben vastgesteld dat het witte poeder daadwerkelijk een opioïde was. En ik zie je argumenten ook hoor. Allemaal prima onderbouwing voor je vermoeden. Maar dan blijft het dus nog een vermoeden.je kan er ook niet zomaar een andere drug in stoppen want dan krijg je opiaat ontwenning, alleen andere opoiden, of in combinatie met een hele sterke syntetische opoide waardoor je alsnog high wordt
Hier ben ik een groot voorstander van. Als door middel van een test dit opiaat wordt gesignaleerd, dan voorkom je potentieel veel gevaar.door een sample naar een testpunt te brengen.
Naja ik weet dat het een feit is dat heb ik dan alleen niet onderbouwt (ik heb contacten die contacten hebben bij de directe bron in turkije)Dit is ook onderdeel van mijn punt. Je lijkt te veronderstellen dat op basis van de kleur wit het alleen de allersterkste opioïde kan zijn. Terwijl er een hele trits aan opioïden wit kunnen zijn, en we niet eens hebben vastgesteld dat het witte poeder daadwerkelijk een opioïde was. En ik zie je argumenten ook hoor. Allemaal prima onderbouwing voor je vermoeden. Maar dan blijft het dus nog een vermoeden.
Wat mij betreft is dat gewoon speculeren op basis van één ongecheckte waarneming (waar ook een forumregel voor is die zegt dat we dat niet moeten doen). In principe is het vrij eenvoudig om de bewering te checken, namelijk door een sample naar een testpunt te brengen. Dat lijkt me wel verstandig om te doen voordat je breed waarschuwt dat nitrazene 'officieel' Nederland heeft bereikt.
En hoe was het?ik vandaag voor eerst een rc opiod gebruiken, pellet vorm
2-METHYL-AP-237
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."