Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC opoiden hebben officieel de straten van Nederland bereikt

RC opoiden hebben officieel de straten van Nederland bereikt

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vandaag voor eerst een rc opiod gebruiken, pellet vorm

2-METHYL-AP-237
P
Paranoize.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was recent in een drugspand

Er is nu ook "witte koffie"

Hoop gebruikers weigeren het nog, dope heeft een bepaalde geur en is altijd bruin in Europa dus een hoop mensen vertrouwen het niet

1 van die dealers zei tegen een klant "het zit allemaal in je hoofd het is gewoon goeie koffie bla bla"

Dus ik was wel benieuwd beetje onderzoek gedaan
Heb zelfs een zakje mogen bekijken en er zaten wel donkere brokjes in tussen wit achtig poeder, en ze versnijden dat nooit met een witte poeder

Het is nitazene een soort fentanyl (net zo potent)

Dus die shit heeft officieel de straten van nederland bereikt

Heroine sterft ook in Europa uit gelukkig zijn er weinig mensen in nederland die het gebruiken maar toch wel ziek om over na te denken

hoe traditionele drugs verdwijnen door "desigerdrugs"

gelukkig zijn de meeste vrij ontschuldig die je bijv op rc websites verkoopt

Maar dit spul is dodelijk dus vind ik best gestoort


Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo open op het internet posten maar dit vind ik wel een red alert 🚨 waardig
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paranoize. zei:
Ik was recent in een drugspand

Er is nu ook "witte koffie"

Hoop gebruikers weigeren het nog, dope heeft een bepaalde geur en is altijd bruin in Europa dus een hoop mensen vertrouwen het niet

1 van die dealers zei tegen een klant "het zit allemaal in je hoofd het is gewoon goeie koffie bla bla"

Dus ik was wel benieuwd beetje onderzoek gedaan
Heb zelfs een zakje mogen bekijken en er zaten wel donkere brokjes in tussen wit achtig poeder, en ze versnijden dat nooit met een witte poeder

Het is nitazene een soort fentanyl (net zo potent)

Dus die shit heeft officieel de straten van nederland bereikt

Heroine sterft ook in Europa uit gelukkig zijn er weinig mensen in nederland die het gebruiken maar toch wel ziek om over na te denken

hoe traditionele drugs verdwijnen door "desigerdrugs"

gelukkig zijn de meeste vrij ontschuldig die je bijv op rc websites verkoopt

Maar dit spul is dodelijk dus vind ik best gestoort


Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo open op het internet posten maar dit vind ik wel een red alert 🚨 waardig
Klik om te vergroten...
Gadverdamme. Je bent toch wel een volslagen psychopaat als je dit gaat verkopen aan drugsverslaafden? Ik weet te weinig van Nitrazene's, weer wat leervoer voor mij dus dank, maar het is niet best wat er allemaal op mijn scherm komt gesprongen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paranoize. zei:
Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo open op het internet posten maar dit vind ik wel een red alert 🚨 waardig
Klik om te vergroten...
Voor een Red Alert zijn eigenlijk wel nog wat geverifieerde meldingen voor nodig middels drugstests. Als je heroïne inlevert die daadwerkelijk nitrazene bevat dan denk ik dat het DIMS wel zo'n brede waarschuwing afgeeft.

Voordeel is dat het DIMS veel contacen heeft met media en verslavingszorg, waardoor heel snel heel veel mensen gewaarschuwd kunnen worden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Gadverdamme. Je bent toch wel een volslagen psychopaat als je dit gaat verkopen aan drugsverslaafden? Ik weet te weinig van Nitrazene's, weer wat leervoer voor mij dus dank, maar het is niet best wat er allemaal op mijn scherm komt gesprongen.
Klik om te vergroten...
Naja neem aan dat je wel begrijpt dat die marrokanen er weinig verstand van hebben wat er daadwerkelijk in die drugs zit
Dat zijn de producenten die dat doen en omdat de taliban in afghanistan nu zo hard op treed tegen de productie van heroine waar ze voorheen juist 90% van de heroine produceerde in de wereld om hun oorlog te kunnen financieren waardoor er nu een crisis onstaat dat die producenten langzamerhand steeds meer de overgang maken naar syntetische opoiden

Het was al langere tijd gaande in landen in Europa zelfs Engeland en Schotland maar sinds de taliban papavervelden aan het verbranden is hebben ze dit probleem eigenlijk alleen maar erger gemaakt zelfs nu helemaal tot aan Nederland toe
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Voor een Red Alert zijn eigenlijk wel nog wat geverifieerde meldingen voor nodig middels drugstests. Als je heroïne inlevert die daadwerkelijk nitrazene bevat dan denk ik dat het DIMS wel zo'n brede waarschuwing afgeeft.

Voordeel is dat het DIMS veel contacen heeft met media en verslavingszorg, waardoor heel snel heel veel mensen gewaarschuwd kunnen worden.
Klik om te vergroten...
Was ook meer bij wijze van spreken, de heroine handel in Nederland is al heel erg lang heel schimmig daar het grootste gedeelte van gebruikers bejaarde verslaafden zijn die sowieso niet drugs gaan laten testen en verder zijn het voorral gebruikers die er absoluut niet voor gaan uitkomen dat ze heroine gebruiken, vanwege het stigma wat op deze drug zit

Eigenlijk alle functionerende (of jonge) gebruikers kopen gelijk voor een hele maand bijvoorbeeld en dat zijn mensen die niet gauw bij verslavingszorg gaan aankloppen, ze zullen er wel zijn dat geloof ik wel ja

De gebruikers die grammetjes kopen zijn alleen maar junkies op straat, maar ik denk dat er alsnog wel het een en ander naar testcentra gaan ja
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar als het niet getest is, hoe weet je dan dat het nitrazene is en dodelijk?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Maar als het niet getest is, hoe weet je dan dat het nitrazene is en dodelijk?
Klik om te vergroten...
Door te achterhalen waar het geproduceert is en te zoeken welke batch het is, de H reddit community af te gaan meerdere mensen te spreken en ook gebruikers hier in de regio erover gesproken

Dope is altijd bruin of het nou donkerbruin is of lichtbruin dat heeft te maken met dat afghaanse / turkse dope altijd Base heroine is en dat is altijd bruin, alleen de HCL vorm is wit maar dat is niet in Europa aanwezig, Dit is al superlang zo het geval dus zijn de versnijdingsmiddelen ook altijd de oeroude versnijdingsmiddelen maar omdat nitazene een andere kleur en geur heeft begint langzamerhand de kleur van de dope te veranderen

Het valt nu nog wel mee omdat ze er sowieso nog maar echt een heel klein percentage indoen vanwege de potentie maar die batch wat ik gezien heb al genoeg om de kleur & geur te laten veranderen
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe mij die maar dan! Meer high voor je geld toch?
Nee, jammere ontwikkeling, maar zeker logisch als je het mij zou vragen.
Heet het dan ondertussen Tranq?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Doe mij die maar dan! Meer high voor je geld toch?
Nee, jammere ontwikkeling, maar zeker logisch als je het mij zou vragen.
Heet het dan ondertussen Tranq?
Klik om te vergroten...

Haha nee zeker niet waar voor je geld ,het is potenter maar het is een hele vieze roes en het frituurt je receptoren
Het is niet altijd zo dat wanneer een bepaald middel uit een bepaalde famillie sterker is dat het beter is kijk maar naar benzos (als je daar ervaring mee hebt)
Elke heeft een andere roes. Als je bijvoorbeeld ook naar fentanyl kijkt dat middel is gemaakt met bepaalde redenen zoals een sterkere pijnstilling, minder recreatief en gewoon effectief als ziekenuis verdoving en bijvoorbeeld voor bij olifanten en andere grote dieren


Stiekem is het payback van de chinezen voor wat ze is aangedaan tijdens de opium oorlogen hehe
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paranoize. zei:
Door te achterhalen waar het geproduceert is en te zoeken welke batch het is, de H reddit community af te gaan meerdere mensen te spreken en ook gebruikers hier in de regio erover gesproken
Klik om te vergroten...
Okee goede background research maar ik kan wel aanraden om eerst je vermoedens nog te verifiëren. Ik kan in ieder geval nog een flink aantal witte poeders bedenken die er ook in zouden kunnen zitten.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Okee goede background research maar ik kan wel aanraden om eerst je vermoedens nog te verifiëren. Ik kan in ieder geval nog een flink aantal witte poeders bedenken die er ook in zouden kunnen zitten.
Klik om te vergroten...
Jaaa dat is het hele punt, er zitten nooit witte poeders in. En dope is niet bepaald een drug waar je mee kan kloten op die manier.
Als het niet goed op de folie loopt willen mensen het niet hebben, je kan er ook niet zomaar een andere drug in stoppen want dan krijg je opiaat ontwenning, alleen andere opoiden, of in combinatie met een hele sterke syntetische opoide waardoor je alsnog high wordt

Vanuit de tijd dat ik dope gebruikte heb ik nog nooit dope gekocht die er wit uitzag omdat ik dan honderd procent wist dat het geen dope was, of zwaaaaar versneden vanwege de kleur

Base dope kan nooit wit zijn omdat het van opium wordt gemaakt, en opium is bruin en base dope blijft ook bruin omdat het geen eindproduct is, om het goed uit te leggen:

Base dope noemen ze #3 heroin en HCL dope noemen ze wit #4 heroin, dit noemen ze zo vanwege de stappen die gemaakt worden in het omzetten van opium naar heroine. In base dope blijven altijd restanten opium zitten waardoor het altijd bruin blijft daarna kan je nog 1 stap maken in het productieproces en dat is het omzetten naar #4 die kan volledig wit zijn en 100%puurheid behalen. #3 is meestal rond de 40% van goede kwaliteit en kan maximaal 60% puurheid behalen

Lang verhaal kort het slaat nergens op om heroine met witte poeders te versnijden omdat je dan direct ziet dat ermee gekloot is (naast caffeine dan wat dat hoort her in te zitten anders loopt het niet goed over de folie en verder zit er altijd nog mannitol in dit maakt het iets lichter bruin maar ruikt ook bijna hetzelfde als hoe dope ruikt dus daardoor perfecte versnijdingsmiddel)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paranoize. zei:
hoe traditionele drugs verdwijnen door "desigerdrugs"
Klik om te vergroten...

Misschien daarom dat verbieden zo lang op zich wachten.
Soort war on drugs tactiek.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is een kwestie van tijd voordat er weer nieuwe ( nog) niet verboden designerdrugs gaan komen.
Er gaat zoveel geld in om, die markt wil men niet kwijt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paranoize. zei:
je kan er ook niet zomaar een andere drug in stoppen want dan krijg je opiaat ontwenning, alleen andere opoiden, of in combinatie met een hele sterke syntetische opoide waardoor je alsnog high wordt
Klik om te vergroten...
Dit is ook onderdeel van mijn punt. Je lijkt te veronderstellen dat op basis van de kleur wit het alleen de allersterkste opioïde kan zijn. Terwijl er een hele trits aan opioïden wit kunnen zijn, en we niet eens hebben vastgesteld dat het witte poeder daadwerkelijk een opioïde was. En ik zie je argumenten ook hoor. Allemaal prima onderbouwing voor je vermoeden. Maar dan blijft het dus nog een vermoeden.

Wat mij betreft is dat gewoon speculeren op basis van één ongecheckte waarneming (waar ook een forumregel voor is die zegt dat we dat niet moeten doen). In principe is het vrij eenvoudig om de bewering te checken, namelijk door een sample naar een testpunt te brengen. Dat lijkt me wel verstandig om te doen voordat je breed waarschuwt dat nitrazene 'officieel' Nederland heeft bereikt.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
door een sample naar een testpunt te brengen.
Klik om te vergroten...
Hier ben ik een groot voorstander van. Als door middel van een test dit opiaat wordt gesignaleerd, dan voorkom je potentieel veel gevaar.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Dit is ook onderdeel van mijn punt. Je lijkt te veronderstellen dat op basis van de kleur wit het alleen de allersterkste opioïde kan zijn. Terwijl er een hele trits aan opioïden wit kunnen zijn, en we niet eens hebben vastgesteld dat het witte poeder daadwerkelijk een opioïde was. En ik zie je argumenten ook hoor. Allemaal prima onderbouwing voor je vermoeden. Maar dan blijft het dus nog een vermoeden.

Wat mij betreft is dat gewoon speculeren op basis van één ongecheckte waarneming (waar ook een forumregel voor is die zegt dat we dat niet moeten doen). In principe is het vrij eenvoudig om de bewering te checken, namelijk door een sample naar een testpunt te brengen. Dat lijkt me wel verstandig om te doen voordat je breed waarschuwt dat nitrazene 'officieel' Nederland heeft bereikt.
Klik om te vergroten...
Naja ik weet dat het een feit is dat heb ik dan alleen niet onderbouwt (ik heb contacten die contacten hebben bij de directe bron in turkije)

Kan je zelfs vertellen waarom ze voor nitazene kiezen, dat doen ze omdat ze bewust zijn dat wij bewust zijn en dat er veel fentanyl teststrips bestaan, daarom kiezen ze bewust nu voor zenes omdat die niet gedetecteerd worden

Er wordt al een tijd lang nitazene in engelse dope gevonden en ook andere Europese landen en dit heeft zn weg nu ook naar NL gevonden
ik ga niet vertellen hoe ik dit zeker kan weten je zal je maar op mn woord moeten geloven (of niet)

Waarom het eigenlijk zo lang heeft geduurt blijft een raadsel ik denk omdat de Nederlandse markt al heel lang heel klein en stabiel is
Plus dat het grootste gedeelte van de producenten van Europese dope nooit mee gedaan hebben aan de fentanyl trent en dat waardeer ik eigenlijk wel,

Persoonlijk denk ik omdat de roes gewoon niet fijn is en omdat men dan liever overstapt op methadon of suboxone

Waarom ze dit wel in Amerika hebben gedaan is omdat daar al een enorm groot percentage van het volk verslaafd was aan opiaten door het oxycodon schandaal
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De reden waarom ik hier veel verstand van hebt komt doordat ik verslaafd ben geweest aan opiaten maar ook een grote cannabis liefhebber ben
Het begon met oxycodon voor legale pijn redenen via recepten op mijn naam maar aan het einde van de rit was ik enorm gefasineerd hoe een plant (de papaverplant) zon heftige impact kan hebben op brein en lichaam ik was altijd zon persoon die zij van plantaardige drugs zijn heilig

Daardoor ben ik veel research gaan doen, ken je vijanden zoiets i guess
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op het moment van schrijven zijn deze legaal verkrijgbaar in europa.

2-Methyl-AP-237
O-DSMT
Metonitazene
Protonitazepyne
N-Desethylisotonitazene

Best gevaarlijk, weet ff niet welke, maar 1 uit dit lijstje is 1000x zo sterk als morfine bij intraveneuze toediening. en bij oraal gebruik 10x zo sterk.
Hoop niet dat europa ook een opiode crisis gaat meemaken, onze overheid kennende gaan deze "zenes" en "zepynes" nog jaren legaal zijn.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
ik vandaag voor eerst een rc opiod gebruiken, pellet vorm

2-METHYL-AP-237
Klik om te vergroten...
En hoe was het?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."