Zelf ga ik binnenkort 4-MPD met minimale dosis (weegschaal met 3 nullen er achter) afwegen, zeg maar 0.05 mg, en fan kijken na een uur wat het doet.
/Cynische drugs nerd modus aan/
Ik weet niet zo goed of je 0.05mg nou refereert naar je dosis of naar je weegschaal met 3 nullen achter de komma. Geen van beiden lijkt me waarschijnlijk.
0,05mg is zelfs voor een allergietest erg weinig en ik vraag me af hoe je dit zou willen doseren zonder volumetrisch te werken.
En een weegschaal met drie nullen zou je resultaten moeten geven in incrementen van 1mg ofwel 0,001g.
Weegschalen die wegen op 0,05g zijn simpele wietweegschaaltjes. Weegschalen in 0,05mg zijn ultra precieze laboratoriumweegschalen van enkele tienduizenden euros die ik zelfs op m'n werk niet heb staan.
/Cynische drugs nerd modus uit/
Hallo,
ik zou graag een vraag willen stellen over 4-mpd ? is dit te injecteren en zijn er hier mensen die al een ervaring hiermee hebben opgedaan ?
ik ben bekend met injecteren van 3mmc, tina.
Alvast bedankt.
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Wel ervaring met IV van andere drugs, zowel RC's als traditionele drugs.
Van 3-mmc kan ik begrijpen dat je de risico's van injecties zou nemen. Van dit middel eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat de risico's absoluut niet opwegen tegen de effecten van deze drug.