Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"AntiBenzo1312 zei: Ik zal het even vragen. Klik om te vergroten... Ben benieuwd, laat update achter 😊"
"Iemand ook ervaring met: Eerst lijntje 2mmc pakt en uurtje later overstapt naar 3mmc?"
"Omdat ik niet weet hoe ik er anders aan kom. ( heb niet zo mijn contacten) ljuv zei: Waarom? Klik om te vergroten..."
"MR_CHIP zei: Ik vond 4mpd snuiven anders dan oraal in ieder geval Klik om te vergroten... Wat was er anders aan? En hoeveel had je gedaan"
"Hii lieve mensen, Ik ben op zoek naar een weegschaal (precisie weegschaal)voor bijvoorbeeld, 2cmc of andere research chemicals af te wegen. Het gaat dus over 10 a 20 mg per keer ongeveer. Iemand tips voor een goede precisie weegschaal ( liefst niet boven 25 euro, of het moet echt beter zijn)"
"Helloo lezers Benieuwd naar ervaringen rondom 2mmc met bommetje en welke dossiring. Liefste snuif ik er nog bij maar iemand tips voor juiste dossering. Snuif vaak 100 mg per keer (kan best wat hebben) En merken jullie verschil of je snuift of een bommetje"
"Iemand ervaring met 2mmc en erna lijntje 3mmc pakken?"
"Goede avond mensen Ik wil graag iets nieuws gaan proberen, heb al ervaring met 3mmc en 2mmc. Nam ik vaak op gevoel in ( snuiven) Nu heb ik 4-MPD en 3-FMC poeder besteld. Iemand ervaring hier mee? Ik wil niet samen gebruiken maar wel benieuwd of iemand tips heeft voor je juiste hoeveelheid. Hoeveelheid bommetje en hoe lang er tussen tot volgende innamen Juiste hoeveelheid snuiven En natuurlijk zijn andere tips ook welkom!"
"Helloaa, Iemand tips of ervaring welke soort wiet het lekkerste is voor de seks. Waar je meeste opgewonden/geil van wordt!"
"Hii Ik heb wat advies nodig, en geen commentaar over dat het fout is, iknow... Ik heb net een bommetje van 2cmc gepakt. Alleen heb ik dit verkeerd gemeten. En heb hierdoor 1,7 gram gehad. Wat kan ik het beste doen nu, en waar moet op letten Iemand enige idee wat bijwerkingen kunnen zijn?"