Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik zou graag een vraag willen stellen over 4-mpd ? is dit te injecteren en zijn er hier mensen die al een ervaring hiermee hebben opgedaan ? ik ben bekend met injecteren van 3mmc, tina. Alvast bedankt."
"ik zou graag willen weten of er al mensen zijn die 4-mpd gespoten hebben ? of dat je 4-mpd beter niet kan spuiten ."
"Kent iemand *modknip* Is het betrouwbaar wat je geleverd krijgt ?"
"Kunnen 3 MMC kristallen ook glazig/helder van structuur zijn? Mijn ervaring is dat.ik ze altijd wit soms wat wit/bruin kreeg ."