Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-mpd injecteren ?

4-mpd injecteren ?

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dr. BlackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf ga ik binnenkort 4-MPD met minimale dosis (weegschaal met 3 nullen er achter) afwegen, zeg maar 0.05 mg, en fan kijken na een uur wat het doet.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dr. Black zei:
Zelf ga ik binnenkort 4-MPD met minimale dosis (weegschaal met 3 nullen er achter) afwegen, zeg maar 0.05 mg, en fan kijken na een uur wat het doet.
Klik om te vergroten...
/Cynische drugs nerd modus aan/


Ik weet niet zo goed of je 0.05mg nou refereert naar je dosis of naar je weegschaal met 3 nullen achter de komma. Geen van beiden lijkt me waarschijnlijk.

0,05mg is zelfs voor een allergietest erg weinig en ik vraag me af hoe je dit zou willen doseren zonder volumetrisch te werken.

En een weegschaal met drie nullen zou je resultaten moeten geven in incrementen van 1mg ofwel 0,001g.

Weegschalen die wegen op 0,05g zijn simpele wietweegschaaltjes. Weegschalen in 0,05mg zijn ultra precieze laboratoriumweegschalen van enkele tienduizenden euros die ik zelfs op m'n werk niet heb staan.

/Cynische drugs nerd modus uit/

mr-chr zei:
Hallo,

ik zou graag een vraag willen stellen over 4-mpd ? is dit te injecteren en zijn er hier mensen die al een ervaring hiermee hebben opgedaan ?
ik ben bekend met injecteren van 3mmc, tina.

Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Wel ervaring met IV van andere drugs, zowel RC's als traditionele drugs.

Van 3-mmc kan ik begrijpen dat je de risico's van injecties zou nemen. Van dit middel eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat de risico's absoluut niet opwegen tegen de effecten van deze drug.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Weegschalen in 0,05mg zijn ultra precieze laboratoriumweegschalen van enkele tienduizenden euros die ik zelfs op m'n werk niet heb staan.
Klik om te vergroten...
Dat valt wel mee, ik zag een bedrijf dat aan laboratoria leverde met weegschalen vanaf 4,000 euro. Een soort laboratorium-lidl if you will.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Dat valt wel mee, ik zag een bedrijf dat aan laboratoria leverde met weegschalen vanaf 4,000 euro. Een soort laboratorium-lidl if you will.
Klik om te vergroten...

En in welke precisie zitten we dan?
0,0001g? Die heb je wel voor 4000 euros ja. Maar dat is nog steeds geen 0,05mg 😉

Waarschijnlijk zijn de 0,00001g ook wel leverbaar voor 6000 tot 8000 euro hoor. Wel ex BTW. Inclusief BTW ga je dus al wel snel richting de 10k.

Maar laat me nou nog een klein ietsje pietsje overdrijven 😜

Wil je nog preciezer dan dat, weet ik eigenlijk niet of dat goed haalbaar is met een gewone analytische balans. Misschien zijn daar weer andere meetmethoden voor. Dat gaat ver buiten mijn vakgebied.

(Even afgezien van volumetrisch doseren. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd wenselijk is in een labomgeving om een stof op te moeten lossen)
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja het is te injecteren. Het duurt wel langer voor het opgelost is dan 3/2-mmc en keta, maar het lost op en inderdaad slaat in als een bom. Heb 0.09 (ja echt weinig want is me eerste keer dus test) opgelost in 30ml water. Opgetrokken, gedesinfecteerd en geïnjecteerd. Zodra de stuwband los kwam sloeg zelfs deze mini mini mini hoeveelheid in als een bom.

Ga morgen iets grotere dosis (0.15) proberen en zal dan trip rapport maken
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
swennie boi zei:
Ja het is te injecteren. Het duurt wel langer voor het opgelost is dan 3/2-mmc en keta, maar het lost op en inderdaad slaat in als een bom. Heb 0.09 (ja echt weinig want is me eerste keer dus test) opgelost in 30ml water. Opgetrokken, gedesinfecteerd en geïnjecteerd. Zodra de stuwband los kwam sloeg zelfs deze mini mini mini hoeveelheid in als een bom.

Ga morgen iets grotere dosis (0.15) proberen en zal dan trip rapport maken
Klik om te vergroten...

Denk je er dan wel aan een serieuze waarschuwing in het kader van harm-reduction toe te voegen voor de (mgl. naïeve) lezer? Liefst dik gedrukt aan het begin van je verslag.

Dit forum is in principe een (oordeel)vrije plek, dus ik vind zeker zelf ook dat er over gesproken mag worden. Maar het injecteren van obscure, potentieel gevaarlijke stoffen is nu eenmaal bepaald geen onderwerp om licht over te gaan. Ik hoop dat je dat begrijpt en meeneemt in je report.

En nogmaals (want je gaat het toch wel doen, dus je ervan proberen te weerhouden lijkt vrij zinloos): wees voorzichtig met jezelf. Echt. Ik heb er geen verstand van, maar waarom je niet eens inlezen in ‘boofen’, zoals @Snuffelaar suggereerde? At least zit je dan niet met een met een naald in je bloedbaan te poeren. * Edit: Oh, ik lees nu pas je laatste reactie op Snuffelaar in het andere topic, nevermind. Daar heb je dus al ervaring mee.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
En is er al iets bekend over deze ervaring?
Ik ben heel benieuwd al zou ik het zelf nooit doen, IV drugs gebruiken.
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
En is er al iets bekend over deze ervaring?
Ik ben heel benieuwd al zou ik het zelf nooit doen, IV drugs gebruiken.
Klik om te vergroten...
Yup. Trip rapport staat erop daar waar het thuis hoort
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
En is er al iets bekend over deze ervaring?
Ik ben heel benieuwd al zou ik het zelf nooit doen, IV drugs gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zelf nooit 4-mpd gebruikt, maar heb wel ervaring met metamphetamine en 3-MMC IV en van die twee andere ROA's.

3-MMC is vrij consistent qua effect waarbij IV het meest intens is.

Van metamphetamine heb ik gehoord dat de drug afhankelijk van de ROA erg variëert qua effect.

Roken stimuleert, maar injecteren lijkt sterk op base-coke roken alleen duurt het dagen in plaats van minuten.
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Zelf nooit 4-mpd gebruikt, maar heb wel ervaring met metamphetamine en 3-MMC IV en van die twee andere ROA's.

3-MMC is vrij consistent qua effect waarbij IV het meest intens is.

Van metamphetamine heb ik gehoord dat de drug afhankelijk van de ROA erg variëert qua effect.

Roken stimuleert, maar injecteren lijkt sterk op base-coke roken alleen duurt het dagen in plaats van minuten.
Klik om te vergroten...
Ik heb meestal tegenwoordig 2-mmc en daar ook stabiele effecten van. Voor wat betreft metampetamine, hoe dat gaat kan ik de 25 of 26ste augustus laten weten, dan ga ik dat de eerste keer proberen (en denk ook de enige keer) maar bedankt voor je reactie. Blij dat ik niet de enige ben die heel af en toe IV doet
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
swennie boi zei:
Ik heb meestal tegenwoordig 2-mmc en daar ook stabiele effecten van. Voor wat betreft metampetamine, hoe dat gaat kan ik de 25 of 26ste augustus laten weten, dan ga ik dat de eerste keer proberen (en denk ook de enige keer) maar bedankt voor je reactie. Blij dat ik niet de enige ben die heel af en toe IV doet
Klik om te vergroten...
Heb je 4-mpd ook op een andere ROA geprobeerd?
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee nog niet. Kan ik zeker wel eens proberen maar later. Wil nu eigenlijk tot de 25ste even niets meer nemen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
swennie boi zei:
Nee nog niet. Kan ik zeker wel eens proberen maar later. Wil nu eigenlijk tot de 25ste even niets meer nemen
Klik om te vergroten...

Ok.

Vroeg me af of de verschillende ROA's zoveel scheelden als die van 3-MMC of juist als die van de ROA's van metamphetamine.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Weegschalen in 0,05mg zijn ultra precieze laboratoriumweegschalen van enkele tienduizenden euros die ik zelfs op m'n werk niet heb staan.
Klik om te vergroten...
Lol een weegschaal die zo precies is dat je ermee kan meten wat voor weer het wordt. En als iemand een paar kilometer verderop springt dan heb je al een afwijking in je meting 🤣
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Ok.

Vroeg me af of de verschillende ROA's zoveel scheelden als die van 3-MMC of juist als die van de ROA's van metamphetamine.
Klik om te vergroten...
Ik vond 4mpd snuiven anders dan oraal in ieder geval
N
NewbieJulliaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Ik vond 4mpd snuiven anders dan oraal in ieder geval
Klik om te vergroten...
Wat was er anders aan?

En hoeveel had je gedaan
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ipv dat het enigzins rustig opbouwd knalt injecteren in 1 keer binnen. Maar zoals ik je in PB al zei, tenzij je ervaren bent, alle veiligheids maatregelen in acht neemt, er een nuchter iemand bij hebt en je eigen spullen hebt en mega super sterk in je schoenen staat, NIET AAN BEGINNEN.
Ik had 0.15 gedaan. De helft van jou
D
Druggie86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen aanrader...

Het gevoel is lekker maar als je na 2 maanden clean nog steeds rottende pus bloed en zooi uit je armen drukt is het het niet waard. Pijn aan je armen. Tintelende handen. Heb het 3 maanden gedaan en heb zowat met mijn leven betaald. De extreme vasorestictie zorgt voor hartkloppingen. Je bent geil maar kunt em niet stijf houden. Je benen verkrampen. Je verandert letterlijk in een stimfappende zombie levend van shot tot shot. Heb mijn leven in 3 maanden totaal gesloopt. De detox was een hel en ben wel wat qua detoxen gewend. Dus nee ik zou dit niet in mijn armen spuiten. De high is het totaal niet waard. Heb mezelf echt hieruit moeten knokken en ben nog steeds met succes met de nabehandeling bezig. Vrijwilligerswerk, naar vrienden, daten en ook al haalt het niet de release van is het wel een echt gevoel...
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Druggie86 zei:
Geen aanrader...

Het gevoel is lekker maar als je na 2 maanden clean nog steeds rottende pus bloed en zooi uit je armen drukt is het het niet waard. Pijn aan je armen. Tintelende handen. Heb het 3 maanden gedaan en heb zowat met mijn leven betaald. De extreme vasorestictie zorgt voor hartkloppingen. Je bent geil maar kunt em niet stijf houden. Je benen verkrampen. Je verandert letterlijk in een stimfappende zombie levend van shot tot shot. Heb mijn leven in 3 maanden totaal gesloopt. De detox was een hel en ben wel wat qua detoxen gewend. Dus nee ik zou dit niet in mijn armen spuiten. De high is het totaal niet waard. Heb mezelf echt hieruit moeten knokken en ben nog steeds met succes met de nabehandeling bezig. Vrijwilligerswerk, naar vrienden, daten en ook al haalt het niet de release van is het wel een echt gevoel...
Klik om te vergroten...
Wat gebruikte je dan, 4-mpd? Wel goed dat je er van af bent in ieder geval. Hoe ben je in deze situatie beland, had je eerder al andere drugs IV gedaan en daar niet in blijven hangen?
D
Druggie86Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja 2 jaar daarvoor 3mmc. Snuiven had te weinig effect. Ook cold turkey gestopt alleen niet de na-hulp gezocht. Dat is zo belangrijk. De detox is een start maar weer een leven opbouwen de echte uitdaging

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."