#1
3-fa met alcohol is wel echt heerlijk.
Sowieso zijn amfetamine met alcohol echt heerlijk maar wel veel schadelijker :P
Sowieso zijn amfetamine met alcohol echt heerlijk maar wel veel schadelijker :P
Ik heb beiden gesnoven, 2-FMA is heel scherp in de neus, brand goed weg, maar dat merk je ook in het effect, ik heb daarmee een korte rush van 30 tot maximaal 60 minuten, krijg er meer energie van en merk wel dat ik het erg warm krijg. Lekker te combineren met alcohol of keta als je wat minder vaag wilt zijn.Hoe zou je het vergelijken met 2-FMA?
Ja I'll stick to 3fa denk ik danIk heb beiden gesnoven, 2-FMA is heel scherp in de neus, brand goed weg, maar dat merk je ook in het effect, ik heb daarmee een korte rush van 30 tot maximaal 60 minuten, krijg er meer energie van en merk wel dat ik het erg warm krijg. Lekker te combineren met alcohol of keta als je wat minder vaag wilt zijn.
3-FA daarintegen is niet (of veeel minder) scherp in de neus en geeft mij een langere rush die wat kalmer aanvoelt maar wel een veel; betere headhigh geeft, je bent helder. Met 2-FMA ben ik wat opgejaagder/drukker.
Beiden zijn echt wel middelen om niet met lijnen te nemen, iig ik zelf kan met een puntje al genoeg voelen van beiden.
Ja dit is ook mijn ervaring met 3-FA. Ik vond het een heel heldere stimulant. Ik had bijna niet door dat ik onder invloed was. Daarmee misschien juist geschikt voor een feestje, als je bijvoorbeeld geen zin hebt om heel erg onder invloed over te komen.Ik heb 3-FA vandaag binnengekregen en ongeveer 30min geleden gesnoven, twee kleine sleutelpuntjes.
Bruikbaar moet het zeker zijn, die van mij kwam aardig brokkerig binnen, dat is wel normaal.
Ik heb zelf al heel veel middelen geprobeerd/afgevinkt maar mijn ervaring tot nu toe met 3-FA is goed.
Het voelt helder aan, het geeft mij alertheid en head high maar daardoor ook juist een soort kalmte!
Geldt voor 3fa geen tolerantie
Wat slik je nog meer qua eventuele medicatie
Wellbutrin werkt ook op dopamine dus kruis tolerantieEr zat bijna 3 weken tussen en volgens Psychonautwiki zit je na 7-10 dagen weer op baseline niveau.
Ik slik verder nog wel Wellbutrin. Dat zou misschien wel kunnen dat het daardoor minder effect heeft. Want dat werkt ook op dopamine en noradrenaline. Al merk ik dat verder eigenlijk nooit echt dat ik daardoor minder effect heb ofzo. Want de eerste keer en bij beide keren 2-FA werkte het wel gewoon.
Wellbutrin werkt ook op dopamine dus kruis tolerantie
Ja maar goed, dan had ik dat de andere keer en met andere middelen ook gehad lijkt me toch🤔
Ligt ook aan wanneer je de medicatie neemt denk ikJa zou je zeggen. Zeker als het dezelfde batch is.
Maar ieder lichaam reageert iedere minuut van de dag anders denk ik
Ligt ook aan wanneer je de medicatie neemt denk ik
Ligt ook aan wanneer je de medicatie neemt denk ik
Ah bijzonder danDat neem ik altijd 's ochtends. En als ik weet dat ik ga gebruiken neem ik het die dag niet. Maar dat was in dit geval niet het geval.
Nouja je bent je receptoren wel een beetje aan het overladen. De eerste keer had je nog wel wat capaciteit over. Maar in de twee weken ertussen is er te weinig tijd om goed te herstellen, en bovendien ben je in de tussentijd ook steeds bezig om de receptoren extra te prikkelen. Dus ik vind het niet zo gek dat je de tweede keer maar weinig voelde.Ja maar goed, dan had ik dat de andere keer en met andere middelen ook gehad lijkt me toch🤔
Nouja je bent je receptoren wel een beetje aan het overladen. De eerste keer had je nog wel wat capaciteit over. Maar in de twee weken ertussen is er te weinig tijd om goed te herstellen, en bovendien ben je in de tussentijd ook steeds bezig om de receptoren extra te prikkelen. Dus ik vind het niet zo gek dat je de tweede keer maar weinig voelde.
Die 7-10 dagen lijkt me nogal een onderschatting. In wetenschappelijke literatuur wordt er eerder vanuit gegaan dat zoiets 6 weken duurt. En ook daar is discussie over of het niet te kort is om aan te nemen dat alles daarna hetzelfde zal blijven.Nouja het waren bijna 3 weken en in die tussentijd heb ik verder niks gebruikt.
Dus dan is het toch wel apart. Want na 7-10 dagen is je tolerantie weer op baseline. Daar zat ik ruim boven dus.
Die 7-10 dagen lijkt me nogal een onderschatting. In wetenschappelijke literatuur wordt er eerder vanuit gegaan dat zoiets 6 weken duurt. En ook daar is discussie over of het niet te kort is om aan te nemen dat alles daarna hetzelfde zal blijven.
Waarom denk je dat het met serotonine anders is?Oke dat vind ik nog best lang aangezien het niet echt op je serotonine werkt zoals mdma.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."