#1
Lijkt me geen probleem. Zolang je 3-FA niet smelt, kan het wel wat hebben. Als je het verwarmt tot grofweg tussen 60-100 graden C, zullen de meeste volatiele oplosmiddelen verdampen. Ik zou het bijvoorbeeld niet in de oven op 250 graden C zetten (of drogen met een gasbrander).Het is wel een elektriciteits kachel dus die dingen worden aardig heet of hoef ik me alsnog geen zorgen te maken?