#1
Helaas weinig topics over 3-FA in het algemeen dus ik hoop hier genoeg info te krijgen. Ik heb wat vragen m.b.t 3-FA. Heb het zo'n enkele maanden geleden gekocht van een bekende vendor maar nog geen kans gezien om het te gebruiken tot aan nu (wil het volgende week gebruiken ivm met mijn mdma pauze). Het kwam binnen en het was best wel nat/plakkerig. Ik heb toen alles in een bakje gedaan en op de verwarming gelegd en de hele tijd gesneden en gemengd met een pasje. Uiteindelijk was het kurkdroog.
- Is het nog bruikbaar en voel ik nog effecten of is door de warmte de bruikbaarheid verloren gegaan?
- Ik wil het in eerste instantie met een capsule slikken. Wat is een goede orale-dosis dat ik een uurtje of 5-6 veel energie heb op het technofeest zonder bij te hoeven nemen? Op psychonautwiki is 70+mg heavy dosis maar ik lees hier op het forum ook dingen van mensen die op 150-200 zitten.
- Stel ik zit er net niet lekker in dan overweeg ik om nog een sleutelpunt bij te pakken halverwege. Hoe is jullie ervaring met 3-fa snuiven en aan welke dosis zou ik hier moeten denken?
Ik heb 3-FA vandaag binnengekregen en ongeveer 30min geleden gesnoven, twee kleine sleutelpuntjes.
Bruikbaar moet het zeker zijn, die van mij kwam aardig brokkerig binnen, dat is wel normaal.
Ik heb zelf al heel veel middelen geprobeerd/afgevinkt maar mijn ervaring tot nu toe met 3-FA is goed.
Het voelt helder aan, het geeft mij alertheid en head high maar daardoor ook juist een soort kalmte!