Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver o-dsmt en wat het effect nou ècht is

Over o-dsmt en wat het effect nou ècht is

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongens, luister goed! O-dsmt is technisch gezien een opioide, maar het is niet als andere opioiden/opiaten. Het geeft rust in je hoofd, energie, en na een paar uur wordt het een beetje speedy. O-dsmt wordt vaak ondergescheten maar dit komt meestal door verkeerde verwachtingen. Het is niet te vergelijken met andere opioiden, niet eens met tramadol. Het zit in de klasse 'downers' maar zo voelt het niet. Wel eens tramadol geslikt, dat was een compleet ander gevoel. Rust, blijdschap, nodden. Als je o-dsmt gaat proberen, verwacht een energiek benzo-effect! Verwacht geen enorme euforie, verwacht vooral niet dat je gaat nodden. Verwacht energie en rust in je hoofd.

Moest even m'n zegje doen hoor, er is weinig over te vinden en als je iets vind is het 'saai, geen zak aan'. Het ligt aan de verwachting jongens. Veel mensen zetten het neer als een kutdrug maar dat heeft vaak puur te maken met de verwachting ervan. Het komt niet eens in de buurt van zwakke opioiden als tramadol, maar dat betekent niet dat het gelijk slecht is. Het is lekker om een film op te kijken, te niksen en gesprekken te houden (de woorden vliegen er altijd uit bij mij lol). Nou, dit begint te klinken als een soort liefdesbrief dus ik brei er maar een eind aan. Maar houd je verwachtingen op een laag pitje. Het is niet hemels, het is prima. Dat is het. Heb het idee dat er veel mensen zijn die (niet onterecht) denken dat het daadwerkelijk een opioid/opiaat-gevoel geeft maar dat doet het absoluut niet. Desondanks fijn spul, in mijn optiek in ieder geval. Verwacht niks en je hebt waarschijnlijk een lekkere tijd :relieved:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slechter dan tramadol? Dat is raar!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Slechter dan tramadol? Dat is raar!
Klik om te vergroten...
Tja snap er ook niks van. Hoort de werkende stof te zijn in tramadol maar denk dat in T er andere stoffen zitten die dat echte downer effect geven. Ben verder geen wetenschapper haha, als iemand dit kan uitleggen je bent van harte welkom :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
nausea zei:
Tja snap er ook niks van. Hoort de werkende stof te zijn in tramadol maar denk dat in T er andere stoffen zitten die dat echte downer effect geven. Ben verder geen wetenschapper haha, als iemand dit kan uitleggen je bent van harte welkom :P
Klik om te vergroten...
De meeste mensen die ik via de pijnpoli/ ziekenhuis kende die Tramadol gebruikte waren vooral 'dol' op dat het ook als een soort SSRI werkt. Maar bij mij waren er teveel bijwerkingen en deed niks tegen de pijn.
Als ik het zo hoor laat ik de o-dsmt Links liggen. Dank voor je ervaring te delen! Scheelt me weer wat geld kon er ook niet veel zinnigs over vinden.

Thanks!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nausea zei:
Tja snap er ook niks van. Hoort de werkende stof te zijn in tramadol maar denk dat in T er andere stoffen zitten die dat echte downer effect geven. Ben verder geen wetenschapper haha, als iemand dit kan uitleggen je bent van harte welkom :P
Klik om te vergroten...
Ooit hogere doseringen geprobeert dan je tolerantie? Ervaringen verschillen dus ik heb zeker liggen nodden op odsmt en vond het een sterkere opöide dan tramadol zelf, zeker in combi met een benzo belandde ik in een staat van euforie. (Me opiaten tolerantie was toen laag) Dat speedy gevoel kan ik me wel in vinden dat heb ik wel meegemaakt.

Ook dingen gehad zoals moeite met plassen? Kleine pupillen?

Opöiden geven mensen soms juist energie ipv dat ze iemand suf maken! Dat hoor je zelfs bij oxycodon heel veel. Odsmt is naar mijn mening zeker een opöide.

En ik weet dat jij hele lage doseringen neemt dan is het logisch dat het energie geeft en je niet gaat nodden. Dat heeft ook met je tolerantie te maken
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
De meeste mensen die ik via de pijnpoli/ ziekenhuis kende die Tramadol gebruikte waren vooral 'dol' op dat het ook als een soort SSRI werkt. Maar bij mij waren er teveel bijwerkingen en deed niks tegen de pijn.
Als ik het zo hoor laat ik de o-dsmt Links liggen. Dank voor je ervaring te delen! Scheelt me weer wat geld kon er ook niet veel zinnigs over vinden.

Thanks!
Klik om te vergroten...
Geen probleem haha, vind het wel waard om te proberen. Qua pijnstilling is het echt top. Maar 'tis ps recreatief als fysiek verslaafd bent :/
Dopemonster zei:
Ooit hogere doseringen geprobeert dan je tolerantie? Ervaringen verschillen dus ik heb zeker liggen nodden op odsmt en vond het een sterkere opöide dan tramadol zelf, zeker in combi met een benzo belandde ik in een staat van euforie. (Me opiaten tolerantie was toen laag) Dat speedy gevoel kan ik me wel in vinden dat heb ik wel meegemaakt.

Ook dingen gehad zoals moeite met plassen? Kleine pupillen?

Opöiden geven mensen soms juist energie ipv dat ze iemand suf maken! Dat hoor je zelfs bij oxycodon heel veel. Odsmt is naar mijn mening zeker een opöide.

En ik weet dat jij hele lage doseringen neemt dan is het logisch dat het energie geeft en je niet gaat nodden. Dat heeft ook met je tolerantie te maken
Klik om te vergroten...
Wel eens hoge doseringen geprobeerd (kwart gram ong, oeps) maar kreeg alleen maar extra bijwerkingen :/ Tandenklapperen, paranoia, hallucineren, de hele mikmak. Neem idd erg lage doseringen (meestal niet meer dan een klein mespuntje poeier) maar vind dat veel fijner zelf. Bijwerkingen komen er niet bij kijken en heb lekker rust in m'n koppie :relieved: Icm met clona was het wel echt hemels, maar clona an sich vond ik hemels. Jammer dat het nu verboden is, heb wel broma maar dat doet gewoon niet hetzelfde :( Heb altijd kleinere pupillen dan normaal, hoge dosering kan ik nauwelijks pissen ook lol. Het is idd technisch gezien wel een opioide maar heeft nooit zo voor mij gevoeld, gewoon een chill spulletje. Als 'k dan een paar dagen niet had genomen en weer een beetje nam voelde het echt als de hemel. Tegenwoordig is het een dagelijks ding geworden, dan gaat het speciale er af :( Wil binnenkort stoppen, heb nog antipsychotica liggen wat enorm helpt met de afkick. Kan alleen moeilijk aan m'n ouders uitleggen waarom ik opeens weer aan de antipsychotica zit :/ En in mijn geval 12 uur per dag slaap en half dronken rondloop. Eigen schuld maar goed, toch niet fijn. Zit ook met een benzoverslaving en licht alcoholisme, dus cirkeltje rond. Deze leven, nog steeds eigen schuld maar.. Jammer

Edit: Jezus wat een jankverhaal. Eens in de zoveel tijd heb 'k ff een Taxi Driver momentje, pardon.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Licht alcoholisme??!
Dat is imo een reden om direct met het drinken van alcohol te stoppen!
Aan de drank verslaafd zijn is iets wat je echt niet wil.... alcohol is een sloper tot en met en je wordt er bij een verslaving daaraan echt niet blij van...uit eigen ervaring kan ik zeggen dat alcohol sucks!
Laat die lichte verslaving geen grote verslaving worden en stop ermee!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Licht alcoholisme??!
Dat is imo een reden om direct met het drinken van alcohol te stoppen!
Aan de drank verslaafd zijn is iets wat je echt niet wil.... alcohol is een sloper tot en met en je wordt er bij een verslaving daaraan echt niet blij van...uit eigen ervaring kan ik zeggen dat alcohol sucks!
Laat die lichte verslaving geen grote verslaving worden en stop ermee!
Klik om te vergroten...
Klopt, 'k drink een aantal maanden elke dag. Soms helemaal de leplazerus, soms een half biertje en heel af en toe niks (geen fysieke afkick, kon alleen niet slapen. Vandaar 'licht'). Maar voel de effecten er nu al van (gezondheidsproblemen, minder motivatie). Idd miss tijd om te kappen, weet niet hoe, maar dat zie 'k wel.
Spoiler
Ja weet dat 'k er te luchtig over doe, mee opgegroeid dus ik zie het niet echt als een big deal omdat 'k het heel m'n leven voor me zag. Maar 'tis wel een big deal.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
vond t wel noice
R
Rebecca90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
O-DSMT heeft mij mijn leven bijna gekost. Twee weken coma, 7 weken ziekenhuis en na maanden van revalideren, een blijvende verlamde voet.

Heel heftig spul dus.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rebecca90 zei:
O-DSMT heeft mij mijn leven bijna gekost. Twee weken coma, 7 weken ziekenhuis en na maanden van revalideren, een blijvende verlamde voet.

Heel heftig spul dus.
Klik om te vergroten...
Heb je meer details?
Over het gebruik. Niet de medische kant.
Hoeveel nam je?
Wat is er misgegaan?


Best wel heftig om te lezen hoor.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rebecca90 zei:
O-DSMT heeft mij mijn leven bijna gekost. Twee weken coma, 7 weken ziekenhuis en na maanden van revalideren, een blijvende verlamde voet.

Heel heftig spul dus.
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Heb je meer details?
Over het gebruik. Niet de medische kant.
Hoeveel nam je?
Wat is er misgegaan?


Best wel heftig om te lezen hoor.
Klik om te vergroten...
Idd, wat is er gebeurd?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rebecca90 zei:
O-DSMT heeft mij mijn leven bijna gekost. Twee weken coma, 7 weken ziekenhuis en na maanden van revalideren, een blijvende verlamde voet.

Heel heftig spul dus.
Klik om te vergroten...
Hier ook een enorm slechte ervaring, heb een trip report. Maar dat is echt niets vergeleken met dit. Wat is er gebeurt?
R
Rebecca90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nausea zei:
Idd, wat is er gebeurd?
Klik om te vergroten...
Ik wilde zm plegen en hoorde van een kennis dat je dan ODSM T nodig had icm benzo's. Bijna gelukt dus, maar met blijvende restschade.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Opöiden geven mensen soms juist energie ipv dat ze iemand suf maken! Dat hoor je zelfs bij oxycodon heel veel. Odsmt is naar mijn mening zeker een opöide.
Klik om te vergroten...

Dit ja. Heb zelf maar weinig ervaring met opioïden, omdat ik er heel misselijk van word, maar de paar ervaringen die ik heb (o.a. eenmalig oxycodon en enkele keren tramadol) is dat het al die keren een beetje stimulerend voor mij werkte, als een milde upper, ik kon ook absoluut niet slapen in de uren na inname.

Velen worden er suf van, dus dat stimulerende kwam de eerste keer voor mij echt onverwacht, maar als je erover gaat lezen komt dat blijkbaar toch frequent voor.

O-DSMT geen ervaring mee!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Hier ook een enorm slechte ervaring, heb een trip report. Maar dat is echt niets vergeleken met dit. Wat is er gebeurt?
Klik om te vergroten...

Jullie report was ook wel shocking ja. Vraag me nog altijd af wat er toen daadwerkelijk in die pillen heeft gezeten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik merkte bijna niets van die O-DSMT. Ik nam weleens 3 x 50 mg tabletten, maar ik werd er alleen maar wat venijniger van.
En dan die prijs. Belachelijk!
Dat was al gauw exit odsmt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rebecca90 zei:
Ik wilde zm plegen en hoorde van een kennis dat je dan ODSM T nodig had icm benzo's. Bijna gelukt dus, maar met blijvende restschade.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je je inmiddels een beetje beter voelt 🌹
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rebecca90 zei:
Ik wilde zm plegen en hoorde van een kennis dat je dan ODSM T nodig had icm benzo's. Bijna gelukt dus, maar met blijvende restschade.
Klik om te vergroten...
Wat heftig, hoop idd dat het onderhand beter gaat :beatingheart: Als je ooit wilt praten of zm-gedachtes hebt m'n pm'etjes staan open
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb zelf, op kratom na, géén ervaring met opiaten.

Met dit goedje heb ik inderdaad ook het report van @Spyro gelezen destijds.

Was voor mij iig wel een trigger om nóg verder van dat soort goedjes vandaan te blijven. :grimacing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."