Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nog niet zo lang clomipramine 35 mg. R. Heb nog altijd last van bijwerkingen. Wazig in mijn hoofd. Vergeetachtig Bibberen, trillen (handen). Heb het met de arts besproken , hoort erbij, zijn de bijwerkingen. Wie herkent dit? Gr. Ikkee"
"@Relmuis ,nu ongeveer 4 maanden. De reden is na een tragisch ongeluk een psychose gehad."
"Ja, alles was verder goed ,maar ik vind het wat eng. Toch weer naar de arts. Dankje, groetjes"
"Nee, ik gebruik geen drugs. Ik ga het weer met haar bespreken. Ze maken zich er makkelijk vanaf."
"@CuteSnuifduifje , Laat je eens onderzoeken op het WPW syndroom. Dat is aangeboren hoge hartslag. Daar zijn medicijnen voor of pacemaker . Sterkte. Ik ken het"
"@CuteSnuifduifje . Sterkte en succes"
"@Sally Tessio, je kunt voor meer info en advies contact opnemen met de stichting MEE."
"Dooker zei: O-DSTM is de actieve metaboliet van tramadol, dwz het is hetzelfde als tramadol wanneer je dat inneemt zet je lichaam het zelf eerst om naar O-DSTM voordat je de effecten ervan overtuigd voelt. Aangezien de omzetting niet nodig is, is het direct actief en werkt dus sneller en is dus potenter. Klik om te vergroten..."
"Waarom wordt odsmt dan gezien als gevaarlijk?"
"@Dooker , Dankje voor deze uitgebreide en begrijpelijke uitleg. 👍"