#1
Wat heftig, hoop idd dat het onderhand beter gaatIk wilde zm plegen en hoorde van een kennis dat je dan ODSM T nodig had icm benzo's. Bijna gelukt dus, maar met blijvende restschade.
Wat heftig, hoop idd dat het onderhand beter gaatIk wilde zm plegen en hoorde van een kennis dat je dan ODSM T nodig had icm benzo's. Bijna gelukt dus, maar met blijvende restschade.
Gewoon een goede pijnstiller. Voor nood. Niet achter elkaar nemen. ivm Tolerantie.Jongens, luister goed! O-dsmt is technisch gezien een opioide, maar het is niet als andere opioiden/opiaten. Het geeft rust in je hoofd, energie, en na een paar uur wordt het een beetje speedy. O-dsmt wordt vaak ondergescheten maar dit komt meestal door verkeerde verwachtingen. Het is niet te vergelijken met andere opioiden, niet eens met tramadol. Het zit in de klasse 'downers' maar zo voelt het niet. Wel eens tramadol geslikt, dat was een compleet ander gevoel. Rust, blijdschap, nodden. Als je o-dsmt gaat proberen, verwacht een energiek benzo-effect! Verwacht geen enorme euforie, verwacht vooral niet dat je gaat nodden. Verwacht energie en rust in je hoofd.
Moest even m'n zegje doen hoor, er is weinig over te vinden en als je iets vind is het 'saai, geen zak aan'. Het ligt aan de verwachting jongens. Veel mensen zetten het neer als een kutdrug maar dat heeft vaak puur te maken met de verwachting ervan. Het komt niet eens in de buurt van zwakke opioiden als tramadol, maar dat betekent niet dat het gelijk slecht is. Het is lekker om een film op te kijken, te niksen en gesprekken te houden (de woorden vliegen er altijd uit bij mij lol). Nou, dit begint te klinken als een soort liefdesbrief dus ik brei er maar een eind aan. Maar houd je verwachtingen op een laag pitje. Het is niet hemels, het is prima. Dat is het. Heb het idee dat er veel mensen zijn die (niet onterecht) denken dat het daadwerkelijk een opioid/opiaat-gevoel geeft maar dat doet het absoluut niet. Desondanks fijn spul, in mijn optiek in ieder geval. Verwacht niks en je hebt waarschijnlijk een lekkere tijd![]()
O-DSTM is het actieve metaboliet van tramadol, dwz het is hetzelfde als tramadol wanneer je dat inneemt zet je lichaam het zelf eerst om naar O-DSTM voordat je de effecten ervan voelt. Aangezien die omzetting niet nodig is, is het direct actief en werkt dus sneller en is dus potenter.Jongens, luister goed! O-dsmt is technisch gezien een opioide, maar het is niet als andere opioiden/opiaten. Het geeft rust in je hoofd, energie, en na een paar uur wordt het een beetje speedy. O-dsmt wordt vaak ondergescheten maar dit komt meestal door verkeerde verwachtingen. Het is niet te vergelijken met andere opioiden, niet eens met tramadol. Het zit in de klasse 'downers' maar zo voelt het niet. Wel eens tramadol geslikt, dat was een compleet ander gevoel. Rust, blijdschap, nodden. Als je o-dsmt gaat proberen, verwacht een energiek benzo-effect! Verwacht geen enorme euforie, verwacht vooral niet dat je gaat nodden. Verwacht energie en rust in je hoofd.
Moest even m'n zegje doen hoor, er is weinig over te vinden en als je iets vind is het 'saai, geen zak aan'. Het ligt aan de verwachting jongens. Veel mensen zetten het neer als een kutdrug maar dat heeft vaak puur te maken met de verwachting ervan. Het komt niet eens in de buurt van zwakke opioiden als tramadol, maar dat betekent niet dat het gelijk slecht is. Het is lekker om een film op te kijken, te niksen en gesprekken te houden (de woorden vliegen er altijd uit bij mij lol). Nou, dit begint te klinken als een soort liefdesbrief dus ik brei er maar een eind aan. Maar houd je verwachtingen op een laag pitje. Het is niet hemels, het is prima. Dat is het. Heb het idee dat er veel mensen zijn die (niet onterecht) denken dat het daadwerkelijk een opioid/opiaat-gevoel geeft maar dat doet het absoluut niet. Desondanks fijn spul, in mijn optiek in ieder geval. Verwacht niks en je hebt waarschijnlijk een lekkere tijd![]()
ik hou sws niet van opiaten, waarschijnlijk als je een spiegeltje van paracetamol legt door elke 6 uur 1 of 2 paracetamol te nemen en daarbovenop O-DSMT te nemen dat het effect dan verdubbelt.Ik vond die O-DSMT een duur en slecht werkend middel.
Ik werd er geagiteerd van, kreeg jeuk en ik kreeg totaal geen euforie.
Exit o dsmt!
Maar ik vind het effect wat ik ervan kreeg niet fijn.ik hou sws niet van opiaten, waarschijnlijk als je een spiegeltje van paracetamol legt door elke 6 uur 1 of 2 paracetamol te nemen en daarbovenop O-DSMT te nemen dat het effect dan verdubbelt.
ik heb het geprobeerd als pooeder maar ik vond het niet fijn spul, ik heb geen ervaring met opiaten dus geen vergelijkingsmateriaal verder kan ik niet helpen.Maar ik vind het effect wat ik ervan kreeg niet fijn.
Warm, zweterig, geagiteerd en opgefokt, dit gelardeerd met een flinke partij jeuk.
Geen enkele euforie oid.
Ik heb het 2 x geprobeerd met hetzelfde resultaat, 3 tabletten van 50 mg.
Nog vrij prijzig, ook nog op de koop toe.
Hier zit ik niet op te wachten.
O-DSTM is de actieve metaboliet van tramadol, dwz het is hetzelfde als tramadol wanneer je dat inneemt zet je lichaam het zelf eerst om naar O-DSTM voordat je de effecten ervan overtuigd voelt. Aangezien de omzetting niet nodig is, is het direct actief en werkt dus sneller en is dus potenter.
Geen idee.Waarom wordt odsmt dan gezien als gevaarlijk?
omdat het in feite al in de staat verkeert dat het direct opgenomen kan worden, het is in feite al actief wanneer je het inneemt. waar tramadol eerst door het lichaam omgezet moet worden in een actieve metaboliet, wat bijv in de lever moet gebeuren voordat het kan doen wat het hoort te doen. ook kan het betekenen dat tramadol in de lever in meerdere verschillende stoffen omgezet kan worden, waarvan o-dsmt 1 van de stoffen is waar het in omgezet kan worden en aangezien o-dsmt al die omzetting heeft gehad kan het nog maar 1 functie vervullen en hoeft niet meer omgezet te worden. zodra het in je darmen terecht komt nemen je darmen direct die actieve metaboliet op in het bloed. daarom dusWaarom wordt odsmt dan gezien als gevaarlijk?
dat kunnen ook waanbeelden zijn, met andere woorden je wordt er psychotisch van.Geen idee.
Voor mij geldt dat er enig gevaar bestaat omdat ik zoveel jeuk krijg, dat ik mijn huid stuk krab.....en hier door word ik afgeleid.
Ik word niet psychotisch, en ik heb ook nog nooit een psychose gehad gelukkig.dat kunnen ook waanbeelden zijn, met andere woorden je wordt er psychotisch van.
Maar dat betekend niet dat het gevaarlijk is...... ,omdat het in feite al in de staat verkeert dat het direct opgenomen kan worden, het is in feite al actief wanneer je het inneemt. waar tramadol eerst door het lichaam omgezet moet worden in een actieve metaboliet, wat bijv in de lever moet gebeuren voordat het kan doen wat het hoort te doen. ook kan het betekenen dat tramadol in de lever in meerdere verschillende stoffen omgezet kan worden, waarvan o-dsmt 1 van de stoffen is waar het in omgezet kan worden en aangezien o-dsmt al die omzetting heeft gehad kan het nog maar 1 functie vervullen en hoeft niet meer omgezet te worden. zodra het in je darmen terecht komt nemen je darmen direct die actieve metaboliet op in het bloed. daarom dus
ik zei niet dat het minder gevaarlijk was, eerder gevaarlijker omdat je misschien minder nodig hebt tov tramadol en ook dat tramadol mogelijk nog naar meer verschillende dingen omgezet kan worden. het verhaal van lisdex begrijp ik niet helemaal dat zijn stereoisomeren waarbij in geval van amfetamine de rechter variant (dex) het meest actief is. en lisdex kun je in feite gewoon amfetamine noemen aangezien dan chemisch technisch ongeveer van zichzelf in 50/50 van links en recht draaiende variant geproduceerd wordtMaar dat betekend niet dat het gevaarlijk is...... ,
Codeïne wordt in de lever omgezet naar morfine waar Codeïne dus een prodrug is net als tramadol
Lisdexamfetamine wordt in de lever omgezet naar dexamfetamine waar lisdexamfetamine dus een prodrug is net als tramadol
Al deze middelen worden gewoon voorgeschreven het betekendt alleen dat o-dsmt potenter is dan tramadol, sterker nog....
O-dsmt is minder gevaarlijk dan tramadol omdat o-dsmt veel minder werking heeft op de serotonine aangezien tramadol gezien wordt als een gevaarlijk goedje die serotonine syndroom kan veroorzaken in combinatie met anti depressiva of andere (hard)drugs die op serotonine werken
En o-dsmt toont dus geen werking op serotonine alleen een beetje op noradrenaline maar een stuk minder als tramadol
dat zei ik een aantal psychoses geleden ook altijd. al was het niet van de o-dsmt maar van de mdphp. maar denk niet dat het niet kan omdat het nooit eerder is gebeurd.Ik word niet psychotisch, en ik heb ook nog nooit een psychose gehad gelukkig.
O dsmt is gewoon geen match met mijn lichaam. Dus: exit odsmt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."