Misschien verwoorde ik het zo ook te ingewikkeld.6-APB als meditatietool? Dat had ik nog niet eerder gehoord.
Ja dat kan prima hoor. Houd er wel rekening mee dat 6-APB wat meer mellow is. Je hebt wat minder 'last' van een haast dwingende behoefte om lieve dingen te zeggen, zoals bij MDMA nog wel eens wil gebeuren. Alsnog heeft 6-APB een prosociaal en stimulerend effect. Genoeg om het een tijdje uit te houden met een paar anderen in dezelfde ruimte.Met anderen / mijn vriend
Nog een pluspunt van 6-apb boven mdma. Ik stoor me aan die té 'zoete' liefde die sommigen willen geven erop. Ergens weet ik wel dat het niet helemaal nep is, er zit heus een kern van waarheid in als bijvoorbeeld je vrienden zeggen dat ze van je houden, maar het voelt op dat moment zo sterk aangedikt door die roze wolk waarin ze dan zitten. Het is vergelijkbaar met een prille verliefdheid maar dan nog extra dat. Het vóelt vooral heel goed.Ja dat kan prima hoor. Houd er wel rekening mee dat 6-APB wat meer mellow is. Je hebt wat minder 'last' van een haast dwingende behoefte om lieve dingen te zeggen, zoals bij MDMA nog wel eens wil gebeuren. Alsnog heeft 6-APB een prosociaal en stimulerend effect. Genoeg om het een tijdje uit te houden met een paar anderen in dezelfde ruimte.
Lichte MDMA ben ik het niet helemaal mee eens, eerder een stabielere MDMA. Ik ben op 6-APB ook wel echt ontzettend hard gegaan, dat deed echt niet onder voor een MDMA space. Alleen wat ik zei, stabieler maar wel langer.Vergelijkbaar met lichte MDMA.
Prima te gebruiken in een kleine setting thuis.
Het vuurwerk zal mooi zijn
stabieler
Ik zou voor het gemak uitgaan van dezelfde schadelijkheid, dan zit je 'safe'.Iemand een idee over de schadelijkheid van 6- ABP ?
Nu met al die verhalen van mdma dat de magie weg gaat enz.. misschien lees ik er te veel over 😁 heb hier al voedingssupplementen liggen tegen de toxiciteit van mdma.
Wel een grappig forum hier .. ik ben juist extra voorzichtig geworden met de verhalen hier.
Ik heb echt totaal geen idee of dit minder toxisch is dan mdma.
Wat wel begreep is dat langer duurt en hoge hoogste geeft zoals bij mdma.
Groetjes,
Ik heb nog nooit 6-APB op.
Wel heb ik 1 pil van (niet getest) 120mg overgekocht van iemand die deze al poos gebruikt.
Bekijk bijlage 63574
Voordat het verboden is wil ik het eens proberen.
3-MMC ook al gemist..
Gaat 6-apb ook op lichaamsgewicht zoals MDMA?
wel grappig dat ik aan verantwoord drug gebruik wil doen maar ik heb adhd en een keer om de 3 maanden eens wat rust in mijn hoofd .. het moet leefbaar blijven.. voor de rest vaste job. relatie en geen verslavingIk zou voor het gemak uitgaan van dezelfde schadelijkheid, dan zit je 'safe'.
Handig als je er dan oook bij vermeld hoeveel ie had genomenKijk uit met de dosering.
Een vaste date heeft overgedoseerd waar wij bij waren. (Hij bleef wel bij kennis).
Dacht eerst dat het al die medicijnen waren die hij nam, maar de aankoop van de 6-APB hangt samen met de 'beruchte' batch.
Handig als je er dan oook bij vermeld hoeveel ie had genomen
Nee maar ik ben zelf aan het kijken of ik 180mg wil nemen als startdosis.Je weet toch niet welke batch je hebt.
De les is: doe rustig aan.
Nee maar ik ben zelf aan het kijken of ik 180mg wil nemen als startdosis.
Als jij dan aangeeft dat ie al op 150mg bad ging dan kijk ik er anders naar dan wanneer dit 300mg was
6-APB is mogelijk schadelijker voor het hart dan MDMA. Dat wordt althans verwacht op basis van de affiniteit voor de 5-HT2b-receptor. Zeker weten doe je het niet mer rc's, dus daarom kan je maar beter terughoudend zijn met gebruik.Iemand een idee over de schadelijkheid van 6- ABP ?
Nu met al die verhalen van mdma dat de magie weg gaat enz.. misschien lees ik er te veel over 😁 heb hier al voedingssupplementen liggen tegen de toxiciteit van mdma.
Wel een grappig forum hier .. ik ben juist extra voorzichtig geworden met de verhalen hier.
Ik heb echt totaal geen idee of dit minder toxisch is dan mdma.
Wat wel begreep is dat langer duurt en hoge hoogste geeft zoals bij mdma.
Groetjes,
150 mg is echt prima hoor. Ik denk niet dat je meer nodig hebt.Nee maar ik ben zelf aan het kijken of ik 180mg wil nemen als startdosis.
Als jij dan aangeeft dat ie al op 150mg bad ging dan kijk ik er anders naar dan wanneer dit 300mg was
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."