Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-apb voor thuis?

6-apb voor thuis?

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Kijk uit met de dosering.

Een vaste date heeft overgedoseerd waar wij bij waren. (Hij bleef wel bij kennis).

Dacht eerst dat het al die medicijnen waren die hij nam, maar de aankoop van de 6-APB hangt samen met de 'beruchte' batch.
Klik om te vergroten...
Handig als je er dan oook bij vermeld hoeveel ie had genomen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
jackhan zei:
Handig als je er dan oook bij vermeld hoeveel ie had genomen
Klik om te vergroten...

Je weet toch niet welke batch je hebt.

De les is: doe rustig aan.

[edit]

Heb het gevraagd, was één pil van 100 MG.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Je weet toch niet welke batch je hebt.

De les is: doe rustig aan.
Klik om te vergroten...
Nee maar ik ben zelf aan het kijken of ik 180mg wil nemen als startdosis.

Als jij dan aangeeft dat ie al op 150mg bad ging dan kijk ik er anders naar dan wanneer dit 300mg was
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
jackhan zei:
Nee maar ik ben zelf aan het kijken of ik 180mg wil nemen als startdosis.

Als jij dan aangeeft dat ie al op 150mg bad ging dan kijk ik er anders naar dan wanneer dit 300mg was
Klik om te vergroten...

We weten toch niet wat je precies hebt.
Mijn gastheer was al tijdelijk verlamd na 100 MG, maar een andere vaste chemseks partner neemt gemakkelijk 3 van die pillen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
troksky zei:
Iemand een idee over de schadelijkheid van 6- ABP ?
Nu met al die verhalen van mdma dat de magie weg gaat enz.. misschien lees ik er te veel over 😁 heb hier al voedingssupplementen liggen tegen de toxiciteit van mdma.
Wel een grappig forum hier .. ik ben juist extra voorzichtig geworden met de verhalen hier.

Ik heb echt totaal geen idee of dit minder toxisch is dan mdma.
Wat wel begreep is dat langer duurt en hoge hoogste geeft zoals bij mdma.


Groetjes,
Klik om te vergroten...
6-APB is mogelijk schadelijker voor het hart dan MDMA. Dat wordt althans verwacht op basis van de affiniteit voor de 5-HT2b-receptor. Zeker weten doe je het niet mer rc's, dus daarom kan je maar beter terughoudend zijn met gebruik.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
jackhan zei:
Nee maar ik ben zelf aan het kijken of ik 180mg wil nemen als startdosis.

Als jij dan aangeeft dat ie al op 150mg bad ging dan kijk ik er anders naar dan wanneer dit 300mg was
Klik om te vergroten...
150 mg is echt prima hoor. Ik denk niet dat je meer nodig hebt.

Temper ook even je verwachtingen, want 6-APB is sowieso niet echt een drug waar je heel hard op gaat. Het is meer als een dieselmotor: lekker lang doorkachelen op een beschaafd tempootje.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
150 mg is echt prima hoor. Ik denk niet dat je meer nodig hebt.

Temper ook even je verwachtingen, want 6-APB is sowieso niet echt een drug waar je heel hard op gaat. Het is meer als een dieselmotor: lekker lang doorkachelen op een beschaafd tempootje.
Klik om te vergroten...
Ja dat is inderdaad de verwachting die ik heb. Waarbij je bij X meer piekt is dit meer geleidelijk en gaat het de hele tijd door.
Alhoewel ik hier ook wel verhalen lees van mensen die als een raket gaan (bijv. in het beruchte batch topic)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
jackhan zei:
Alhoewel ik hier ook wel verhalen lees van mensen die als een raket gaan
Klik om te vergroten...
In hogere doseringen word je nogal loom, je voelt je warm, je kunt je niet meer echt concentreren. Alles lijkt een beetje in een zware donkere mist gehuld haast. Je kunt je misselijk voelen, en hoofdpijn krijgen. In mijn ervaring is een hoge dosering niet per se prettig.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou inderdaad de eerste keer rustig aan doen. Hoe erg is het nu eigenlijk om een 'net niet' ervaring te hebben?

Veel beter dan een 'k#t, net te veel' ervaring toch?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
https://drugsforum.nl/search/8515776/?q=6-apb+thuis&o=relevance
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is een lastig goedje. Onduidelijk hoe schadelijk en ook niet exact waarvoor. Dosering is en blijft puzzelen. Ergens hoopte ik dat bij de eerste poging de werking me niet zou bevallen maar niets is minder waar. De werking is voor mij spot on! Ik hoop ergens dat deze RC ina de van in het circuit blijft en hier meer onderzoek naar gedaan gaat worden. Wellicht dat DIMS ook kan gaan kwantificeren, dat zou een hoop vragen wegnemen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
150 mg is echt prima hoor. Ik denk niet dat je meer nodig hebt.

Temper ook even je verwachtingen, want 6-APB is sowieso niet echt een drug waar je heel hard op gaat. Het is meer als een dieselmotor: lekker lang doorkachelen op een beschaafd tempootje.
Klik om te vergroten...
That's why I love it

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."