Mooi rapportje
@jackhan! Ik herken je ervaring onder 'Tijdsverloop' ook. Je laatste deel over 'de hel' gelukkig niet.
In mijn ervaring is 6-APB prima voor een setting waar je lekker los wilt zijn voor een paar uur, maar niet te hard wilt gaan. Er is geen 'kick' en geen piek maar meer een plateau tussen 2 en 4 uur na inname waarop je socialer bent en meer wilt dansen bv. Je blijft redelijk helder, of 'neutraler' idd. Afnemende energie en een beetje een ingekakt gevoel na 4 uur gevoel herken ik ook. Bijnemen kan, maar verlengt meer dan dat het extra energie geeft.
Mijn optimale dosis is 175 mg succinaat poeder met een 50 mg booster na 3 uur. Dat is wel aardig maar geeft uiteindelijk een licht misselijk en licht psychedelisch effect. Niet het 'naar de maan' of strak gevoel dan je wellicht voor een (hard) feest zou willen. Slapen gaat dan prima, en de dag erop slechts lichte kater voor een dag, maar een stuk milder als bij X/M. Volgende dagen toch een licht ongezond gevoel. De ervaringen lopen echter nogal uiteen tussen verschillende gebruikers, dus begin conservatief.
Al met al vindt ik het spul overgewaardeerd op zichzelf. Het duurt niet zo lang als geadverteerd en is lastig te doseren omdat het voor iedereen flink anders uit kan pakken, elke batch anders kan zijn, maar je toch lange pauzes in acht moet nemen tussen je experimenten. Het is niet zo geschikt om 'hard' te gaan, meer voor een fijne basis.
Als je niet principieel tegen combis bent zou je voor een langer feest wellicht een combi kunnen doen met 4-FMA (energy, euforie), bv in een 90+90 tot max 130+100 verhouding. Er staan wat meldingen over deze mix op het forum (ff zoeken).
O ja, harm reduction werkt bij 6-APB zeker! Dus iets eten op de avond, en zeker als je thuiskomt werkt. Ook voldoende drinken (maar niet te veel natuurlijk) zou wel eens kunnen helpen tegen de hoofdpijn. Kun je gelijk je magnesium pilletje (drogist) pakken tegen de kaakspanning.