Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine is geen ketamine. 2F-DCK

2F-Ketamine is geen ketamine. 2F-DCK

17 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even voor de duidelijkheid, 2f-ketamine (eigenlijk heet het 2-FDCK) is niet 2-fluorketamine maar 2-fluordeschloroketamine. "Des" is een chemische prefix voor afwezigheid van iets, dus in dit geval "Des"-chloro, zonder chloor, maar wel met fluor.

Oh en btw, topspul. Alleen maaar goeie ervaringen. 50-75 mg per neusgat en je gaat als een raket.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou dat spul maar laten testen de volgende keer.
Klinkt alsof er heel iets anders door heen zat.
Zelf hele andere ervaringen met dit middel.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn ervaringen komen wel redelijk overeen met die van jou hoor, @KetWalker

Ik had niet echt last van kortademigheid of hartkloppingen. Maar ik vond het wel een heel saaie en dysforische versie van ketamine.

Zie ook:

2-FDCK: net ketamine maar dan saaier

Na een geslaagd experiment met 3-MeO-PCP heb ik de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken. In mijn digitale winkelmandje heb ik een lading dissociatieven gesleept, zodat ik mijn neus nog eens vol kan stoppen met meer van zulks. Deze week op het menu: 2-FDCK. Inmiddels heb ik drie keer...
drugsforum.nl drugsforum.nl
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het in de wei genomen tussen de grazende Schotse Hooglanders. Kwam er een stier naast me grazen (lag in het gras).

Dacht: "zou ik hem aanraken?". Heb er een foto gemaakt met mijn smartphone en het aan mijn vriend in Frankrijk voorgelegd. Hij tekstte mij "niet aanraken". Dus ik heb het maar niet gedaan.

Het spreekt voor zich dat ik normaliter zonder
2F-DCK niet zo dicht op de grond bij stieren lig, of vanuit die positie zulke grote dieren probeer te pakken.

Maar heb dus nu O-PCE. Werd 2F-DCK zat.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Mijn ervaringen komen wel redelijk overeen met die van jou hoor, @KetWalker

Ik had niet echt last van kortademigheid of hartkloppingen. Maar ik vond het wel een heel saaie en dysforische versie van ketamine.

Zie ook:

2-FDCK: net ketamine maar dan saaier

Na een geslaagd experiment met 3-MeO-PCP heb ik de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken. In mijn digitale winkelmandje heb ik een lading dissociatieven gesleept, zodat ik mijn neus nog eens vol kan stoppen met meer van zulks. Deze week op het menu: 2-FDCK. Inmiddels heb ik drie keer...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Zouden de verschillen in ervaringen onder andere ook door de ROA kunnen komen? Ik heb het bijvoorbeeld alleen maar oraal genomen.

En wellicht dat de grote variatie in de CYP huishouding tussen mensen ook een verschil kan maken?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind de effecten en dosissen die je omschrijft erg afwijken van wat ik gewend ben van dit middel.
Misschien toch eens laten testen volgende keer.

Al kunnen individuele verschillen natuurlijk zeker voorkomen. Maar stimulerende 2fdck en doseringen van 10mg laten bij mij wel belletjes rinkelen 😅
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Proxima zei:
Zouden de verschillen in ervaringen onder andere ook door de ROA kunnen komen? Ik heb het bijvoorbeeld alleen maar oraal genomen.

En wellicht dat de grote variatie in de CYP huishouding tussen mensen ook een verschil kan maken?
Klik om te vergroten...
Dat is mogelijk ja. De bio-beschikbaarheid van ketamine is bij orale inname relatief laag. Maar dat kan bij andere stoffen natuurlijk anders zijn.
a
artLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Oh, ik heb zelf wel echt heul andere ervaringen gehad en ook hier gelezen. Jammer dat het bij jou zo tegenviel!
Klik om te vergroten...
En dit soort zaken niet ligt nemen. Zorg dat je iets van de dokter hebt om te tamperen. Misschien Tolerantie. EN je weet nooit hoe die is gelukt. Ik vond het heerlijk. volgende avond mijn voorholtes een beetje verstopt. Maar een paar biertjes en we kunnen weer. Echt vervelend dat je zoveel neusaal moet doen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
art zei:
En dit soort zaken niet ligt nemen. Zorg dat je iets van de dokter hebt om te tamperen. Misschien Tolerantie. EN je weet nooit hoe die is gelukt. Ik vond het heerlijk. volgende avond mijn voorholtes een beetje verstopt. Maar een paar biertjes en we kunnen weer. Echt vervelend dat je zoveel neusaal moet doen.
Klik om te vergroten...

Huh? Zoveel vragen op basis van deze post.

P.S.: Dit topic is redelijk oud.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
art zei:
En dit soort zaken niet ligt nemen. Zorg dat je iets van de dokter hebt om te tamperen. Misschien Tolerantie. EN je weet nooit hoe die is gelukt. Ik vond het heerlijk. volgende avond mijn voorholtes een beetje verstopt. Maar een paar biertjes en we kunnen weer. Echt vervelend dat je zoveel neusaal moet doen.
Klik om te vergroten...
Heh?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
art zei:
En dit soort zaken niet ligt nemen. Zorg dat je iets van de dokter hebt om te tamperen. Misschien Tolerantie. EN je weet nooit hoe die is gelukt. Ik vond het heerlijk. volgende avond mijn voorholtes een beetje verstopt. Maar een paar biertjes en we kunnen weer. Echt vervelend dat je zoveel neusaal moet doen.
Klik om te vergroten...
Wat heb jij genomen? 😂
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Blijft een grappig/waardevol topic. Kwam hier terecht omdat ik voor het eerst een test dosis 2-FDCK heb genomen en heb genoten van de posts hier.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt het qua werking op MXE?
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nog nooit MXE genomen, dus kan geen vergelijking maken.

De werking van 2F-DCK bij mij is/was dat ik "gewoon" lekker in m'n velletje zit, alles is okay en alles mag er zijn. Kon meer begrip opbrengen voor mijzelf en voor anderen. Zeer functioneel bij lage dosis zou ik zeggen. Vrij heldere congnitieve euforie, totaal geen body load, vrijwel geen craving en nul komma nul come down. Heb ook geslapen als een roos.

Heb jaren terug één keer een goede punt keta genomen en dat was een vrij heftige ervaring, liep half zwalkend van hot naar her, mentaal als een ongeleid projectiel en was best opgelucht toen de werking afnam.

De 2F-DCK deed me zeker denken aan die keta ervaring, maar was vele malen overzichtelijker, vriendelijker en lichter. Deze stof is eerder "met je" in plaats van dat het je lichaam of geest totaal overneemt. Ik heb goede en vrij diepe gesprekken gehad, fluitend wat dagelijkse klusjes gedaan en zelfs nog met lego gespeeld terwijl de tijd vloog (!?😂).

De dag(en) erna ook nergens last van, en nog steeds blij en verbaasd over de plezierige uitwerking. Heb nul tolerantie btw en geniet graag met mate, onafhankelijk van het middel. 2F-DCK heeft me zeer positief verrast.
K
KetWalkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Oh, ik heb zelf wel echt heul andere ervaringen gehad en ook hier gelezen. Jammer dat het bij jou zo tegenviel!
Klik om te vergroten...
Ja ik lees vooral dat mensen het nemen terwijl ze al onder invloed zijn van een andere drug, maar dat ga ik niet eens wagen, heb alles weggegooid.
K
KetWalkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dus laatst 2F-ketamine gedaan.
Ik ben een man van 188cm en 95kg

ik heb veel geprobeerd met dit middel.

Naar mijn ervaring is 10mg genoeg.
Een sleutelpuntje doet al veel. qua bijnemen heb ik ervaren wanneer je het weg voelt gaan pas bijnemen. Pas na 1 uur zijn of later.

bij hogere doseringen 30-100 voel ik misselijkheid, voor de rest niks eigenlijk heel klein beetje licht in het hoofd maar zeer helder en heel alert. Leek net alsof ik coke naar binnen snatste.

Bijnemen zoals bij Normale Keta? niet doen bij 2F-Ket. Alleen maar meer kans dat je teveel gebruikt. (Kans op hele hoge hartslag)

K-Hole is niet mogelijk met deze drug, enige wat je krijgt als je hoger gaat doseren is verhoogde hartslag erbij wat je niet wilt. houd het laag.

last van kortademigheid en misselijk soms, kan door overdosering toen ik dit merkte stopte ik met bijnemen voor 1,5 uur.

na een paar minuten voelde ik mij licht in m'n hoofd, en lopen ging alsof ik een een beetje aangeschoten was maar ging gewoon nog steeds soepel. het is totaal geen ketwalk drug.

Qua verdoving, ja het verdooft.... Net zo als Ketamine? nee. Benen voelen niet eens zwaar.

waar ik ook last van had is dat dit middel volgens mij ook stimuleert. ik voel me heel erg wakker bij gebruik. wat ik bij normale ket niet heb.

"even lekker ketje doen" ja dat zou ik dus helemaal niet doen met 2F-Keta.

vooral niet gebruiken voor het slapen, je ligt dan namelijk nog uren uren uren wakker.

Ik lag toen ik stopte om 15:00 pas de volgende dag 17:00 te slapen en dit duurde ook maar 1,5 uur helaas.

wat je wel erg voelt is een licht maar toch zwaar hoofd.

van deze keta word je sneller depri ook dan dat het doet wat je wilt. Kans op een psychose met deze drug lijkt mij heel makkelijk te krijgen.

Heel veel last van craving. Hoe vaak ik zei wat een rotzooi wilde ik toch nog een puntje pakken met de hoop op gewenst effect. Misschien is mijn doses te laag dacht ik.
Dit was dus niet zo.
Het is gewoon echt heel anders dan Ketamine.

Wil je 2f-keta halen? en wil je de effecten van keta? dan zou ik niet 2f-dck halen.

Mijn conclusie is dat het geldverspilling is en echt gevaarlijk voor je hart. houd het lekker bij je normale ketamine van je locale nachtapotheker. Heb je veel meer plezier van en is veel veiliger. + je krijgt de gewenste effecten.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voordeel van 2F-DCK is dat je het oraal kan nemen.

Daar heb ik meerdere keren een k-hole op gehad (met 150-200mg).

Wellicht is het niet 2F-DCK wat je hebt? Jammer dat je het al hebt weggegooid anders had je het kunnen laten testen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh, ik heb zelf wel echt heul andere ervaringen gehad en ook hier gelezen. Jammer dat het bij jou zo tegenviel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."