Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ljuv zei: Oh, ik heb zelf wel echt heul andere ervaringen gehad en ook hier gelezen. Jammer dat het bij jou zo tegenviel! Klik om te vergroten... Ja ik lees vooral dat mensen het nemen terwijl ze al onder invloed zijn van een andere drug, maar dat ga ik niet eens wagen, heb alles weggegooid."
"Ik heb dus laatst 2F-ketamine gedaan. Ik ben een man van 188cm en 95kg ik heb veel geprobeerd met dit middel. Naar mijn ervaring is 10mg genoeg. Een sleutelpuntje doet al veel. qua bijnemen heb ik ervaren wanneer je het weg voelt gaan pas bijnemen. Pas na 1 uur zijn of later. bij hogere doseringen 30-100 voel ik misselijkheid, voor de rest niks eigenlijk heel klein beetje licht in het hoofd maar zeer helder en heel alert. Leek net alsof ik coke naar binnen snatste. Bijnemen zoals bij Normale Keta? niet doen bij 2F-Ket. Alleen maar meer kans dat je teveel gebruikt. (Kans op hele hoge hartslag) K-Hole is niet mogelijk met deze drug, enige wat je krijgt als je hoger gaat doseren is verhoogde hartslag erbij wat je niet wilt. houd het laag. last van kortademigheid en misselijk soms, kan door overdosering toen ik dit merkte stopte ik met bijnemen voor 1,5 uur. na een paar minuten voelde ik mij licht in m'n hoofd, en lopen ging alsof ik een een beetje aangeschoten was maar ging gewoon nog steeds soepel. het is totaal geen ketwalk drug. Qua verdoving, ja het verdooft.... Net zo als Ketamine? nee. Benen voelen niet eens zwaar. waar ik ook last van had is dat dit middel volgens mij ook stimuleert. ik voel me heel erg wakker bij gebruik. wat ik bij normale ket niet heb. "even lekker ketje doen" ja dat zou ik dus helemaal niet doen met 2F-Keta. vooral niet gebruiken voor het slapen, je ligt dan namelijk nog uren uren uren wakker. Ik lag toen ik stopte om 15:00 pas de volgende dag 17:00 te slapen en dit duurde ook maar 1,5 uur helaas. wat je wel erg voelt is een licht maar toch zwaar hoofd. van deze keta word je sneller depri ook dan dat het doet wat je wilt. Kans op een psychose met deze drug lijkt mij heel makkelijk te krijgen. Heel veel last van craving. Hoe vaak ik zei wat een rotzooi wilde ik toch nog een puntje pakken met de hoop op gewenst effect. Misschien is mijn doses te laag dacht ik. Dit was dus niet zo. Het is gewoon echt heel anders dan Ketamine. Wil je 2f-keta halen? en wil je de effecten van keta? dan zou ik niet 2f-dck halen. Mijn conclusie is dat het geldverspilling is en echt gevaarlijk voor je hart. houd het lekker bij je normale ketamine van je locale nachtapotheker. Heb je veel meer plezier van en is veel veiliger. + je krijgt de gewenste effecten."
"Mijn ervaring: nam eerst 0,05g, omdat dit ergens op een site stond als goede begin dosis, natuurlijk voelde ik geen ene drol dus stapte ik over naar 200mg. grote stap? ja goede keus ook ja. nu voelde ik wel wat, ik was ietwat opgewekt en techno kwam ook lekker binnen. om het te vergelijken met 3mmc 4mmc nee haha dat blijft toch wel elite. een erge rush? nee. chille drug: ja beetje euforisch. echt heel minimaal. kan je lekker op door dansen? ja, vereist ook wat van je eigen energie. beste nemen met cafeine (200mg), pre workout. voor een beter nog energieker effect (geloof me dat is bizar) uitwerking: 1,5 uur toch wel goed zat daarna toch wel bijnemen je moet er echt niet teveel van verwachten want veel voelen zal je niet, het is echt in het moment opgaan. kan het meer beschrijven als een soort ADHD medicatie hahah. die gene die haar aan sterven vind je echt alleen in Florida. als je ze kan vinden dan :P aanrader: jawel. moet erbij zeggen dat omdat dit bij mij zo voelde dat het misschien niet zo bij jou zal voelen maar. maar proberen is het wel waard. gewoon je verwachtingen laag leggen. pakt het beter uit. ik ben: man van 189cm , 98 kilo"
"De Apotheker zei: 2f-dck is heerlijk om na te kunnen slapen! Is totaal niet stimulerend. Klik om te vergroten... Mijn ervaring hiermee is, als je lichaam in een staat is dat het eigenlijk niks meer kan, kan je slapen van 2F. wanneer je goed functioneert overigens kan je 2f nemen om 10 uur in de ochtend en pas 7 uur sochtends slapen de volgende dag.. naar mijn mening rotzooi. Slaap nog beter van pep."