#1
vode zei:DonnieDark0 zei:vode zei:Ik had vrijdag een trio met een vriend en vriendin, en ja, dat viel wel goed?
Haha, understatement. We doen vaker wel leuke dingen samen, maar die avond was super, harder dan normaal, langer dan normaal en ook lekkerder!
Mdma vond ik ook beter, maar dit heeft een goede tweede plek.![]()
En jij bent een man of een vrouw ?
Een vrouw
Oke dus trio met vrouw vrouw man :P hmmm
