#1
niet op pep, wel op 2.5 xtc pil , hele nacht doorgegaan en ook in de ochtend nog, dat was 2 weken geleden ![:grin:]()
nb, wel vigje erbij, dan gaat het super, alleen moest ik wel elke keer met handje afwerken.
nb, wel vigje erbij, dan gaat het super, alleen moest ik wel elke keer met handje afwerken.

