#1
Saivy zei:Ellesdee zei:Natural_Mystic zei:Saivy zei:Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.
In mijn ogen zijn vrouwen ook sletten als ze veel vrije seks hebben, een vrouw is het verstandigste wezen op aarde. Mannen worden dikwijls helemaal wild door hun hormonen en zouden met iedereen wel seks kunnen hebben, het is dan de keuze van de vrouw om dat toe te laten of niet. Wij kunnen ons zelf nog in bedwang houden, mannen meestal niet.
Ik vind dat echt onzin. Het hangt natuurlijk per vrouw af maar ik ben impulsief en ik doe lekker waar ik zin in heb. Als dat betekent dat ik met 2 mannen op een avond naar bed ga (komt zelden voor), nou...so be it. Ik schaam me er niet voor. Overigens heb ik ook rustige periodes, dat ik maanden helemaal even geen zin heb ik casual sex.
ben t met natural eens
Waarom jezelf zo goedkoop opstellen? Natuurlijk mag je je zin doen en je eigen weg volgen. Maar als je bijvoorbeeld ieder weekend een andere sekspartner hebt, word dat heel vlug bekend en dan beginnen mannen te denken dat je enorm gemakkelijk bent en daar gaan ze op den duur misbruik van maken. En het is niet zo dat je geen vrije seks mag hebben omdat de maatschappij je dan gaat bestempelen als een slet, want tegenwoordig is het stoer en heel normaal dat je je benen gaat spreiden voor iedereen. Waarom jezelf zo vernederen? Heb je dan geen enkel beetje respect voor je eigen lichaam?
Voor mij zit er een enorm verschil tussen pure lust en liefde. Met degene waar ik seks mee heb uit lust heb ik geen band. Die met liefde wel. En als ik iemand echt leuk vind, duik ik daar zeker niet de eerste avond mee het bed in...omdat het me dan wel uitmaakt wat ie van me denkt. En tsjah, dat jongens lullen vind ik ook wel kut...omdat enkele jongens achteraf ook vrienden van elkaar bleken te zijn. Nou ja, das gewoon kut...maar wat doe je eraan. Overigens is het voor een meisje tegenwoordig zeker niet stoer om haar benen te spreiden. Ik stuit bij vriendinnen nog vaak op onbegrip mbt mijn gedrag. En zóveel jongens heb ik niet gehad. Ik ga niet met iemand naar bed waar ik geen aantrekkingskracht bij voel...en die aantrekkingskracht hoeft niet per sé fysiek te zijn.


