#1
Doodkapje zei:BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.
dat dachten jullie dan toch haha![]()
Zo hoort het nochtans.
Doodkapje zei:BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.
dat dachten jullie dan toch haha![]()
Saivy zei:Doodkapje zei:BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.
dat dachten jullie dan toch haha![]()
Zo hoort het nochtans.
Wacky zei:Getrouwde mannen, dat is nu juist waar ik het wel van begrijp. Je bent 30 jaar getrouwd, je vrouw is sinds de bruiloft 40kg aangekomen en drinkt elke dag een halve fles wiskey leeg, maar je blijft toch maar bij elkaar vanwege hypotheek en kinderen. Dan snap ik wel dat ie naar de hoeren gaat![]()
Saivy zei:Dat je sociaal gestoord bent of zoiets, tegenwoordig zijn de meeste meisjes zo gemakkelijk in bed te krijgen dat je er bijna geen moeite meer moet voor doen.
Saivy zei:Doodkapje zei:BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.
dat dachten jullie dan toch haha![]()
Zo hoort het nochtans.
Wacky zei:Al zal Lana het ontkennen, ik denk dat in principe ieder mens behoefte heeft aan sex, met of zonder liefde. Ook vrouwen.
De maatschappij noemt vrouwen die veel vrije sex hebben sletten, en mannen die veel vrij sex hebben stoere kerels, daardoor word vrouwen afgeleerd naar hun eigen behoeftes te luisteren.
De maatschappij is aan het veranderen op dat punt, dus vrouwen hoeven nu niet meer zo schijnheilig te doen.
Saivy zei:Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.
In mijn ogen zijn vrouwen ook sletten als ze veel vrije seks hebben, een vrouw is het verstandigste wezen op aarde. Mannen worden dikwijls helemaal wild door hun hormonen en zouden met iedereen wel seks kunnen hebben, het is dan de keuze van de vrouw om dat toe te laten of niet. Wij kunnen ons zelf nog in bedwang houden, mannen meestal niet.
Natural_Mystic zei:Saivy zei:Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.
In mijn ogen zijn vrouwen ook sletten als ze veel vrije seks hebben, een vrouw is het verstandigste wezen op aarde. Mannen worden dikwijls helemaal wild door hun hormonen en zouden met iedereen wel seks kunnen hebben, het is dan de keuze van de vrouw om dat toe te laten of niet. Wij kunnen ons zelf nog in bedwang houden, mannen meestal niet.
Ik vind dat echt onzin. Het hangt natuurlijk per vrouw af maar ik ben impulsief en ik doe lekker waar ik zin in heb. Als dat betekent dat ik met 2 mannen op een avond naar bed ga (komt zelden voor), nou...so be it. Ik schaam me er niet voor. Overigens heb ik ook rustige periodes, dat ik maanden helemaal even geen zin heb ik casual sex.
Supervlieg zei:Ik wil mijn meisje het gevoel geven dat ze bijzonder is door er seks mee te hebben. Seks is als het ware een bevestiging van een goeie relatie voor mij. Als een meisje seks heeft gehad met heel veel jongens is dat dan ook een gigantische afknapper voor mij.

Eier zei:Elke donderdag om kwart voor elf bij Dunne Delia.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."