#1
ok, ik denk dat ik op mijn tenen de topic verlaat en jullie even alleen laat.
jacey zei:dallandra zei:waarom ervoor betalen als t ook gratis kan...
Bijna niets is gratis in het leven. Als er allemaal dingen bij komen kijken dan is het niet gratis meer. Dat kost je namelijk tijd en energie!
De Gezonde Snuiver zei:Voor mij is er geen verschil of dat je nou een of ander sletje uit de stad mee naar huis neemt of een hoer. Het is allebei even waardeloos.
De Gezonde Snuiver zei:Voor mij is er geen verschil of dat je nou een of ander sletje uit de stad mee naar huis neemt of een hoer. Het is allebei even waardeloos.
Chimera zei:Naar de hoeren gaan vindt ik het banaalste/primitiefste wat er is
sorry


Dat bestaat!!! ff googlen en; http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gig ... rpen&meta=Doodkapje zei:als er nou es propere hetero mannelijke hoeren bestonden... maar nee hoor wij vrouwen moeten een gigolo inhuren van 200 euro per uur als we es wat lekkers willen zonder gedoe!!
nog steeds zijn we minder bedeeld als vrouwen!!!
(verbrand spontaan bh)
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."