#1
Nee dit is serieuze vraag, lijkt me wel dat sommige mensen ervaring hebben. Maar inderdaad mn gedachten gaan nog steeds over een ding en word er een beetje para van. Toch wast weer een rustig nachtje. ![:hearteyes:]()


Chimera zei:Naar de hoeren gaan vindt ik het banaalste/primitiefste wat er is
sorry
mathijs zei:Hmm je kan er beter voor betalen dan iemand verkrachten
De Gezonde Snuiver zei:Nee ben normaal helemaal niet zo seksistisch ingesteld, ben meer van de romantiek eigenlijk. Maar speed doet rare dingen met je.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."