Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen goed leven of..

Een goed leven of..

72 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
jcutter zei:
Karma is een goed geloof, maar is het ook reëel?
Hoe denken jullie over Dr.mengele die rustig stierf in een zwembad?
Klik om te vergroten...
*Mompelt iets met lake en hellfire
DreamWeaver zei:
Gozer, lees je in voordat je poep praat.
Klik om te vergroten...
Wat dan? Jozef Mengele stierf aan een hartaanval of beroerte tijdens het zwemmen.
Edit: Or so we are told, ik was er niet bij
Klik om te vergroten...

Ik had het niet over Mengele, maar over karma. Twijfel niet aan karma, ooit zul je leren dat niemand eraan ontkomt.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
DreamWeaver zei:
ExceptionalInsight zei:
jcutter zei:
Karma is een goed geloof, maar is het ook reëel?
Hoe denken jullie over Dr.mengele die rustig stierf in een zwembad?
Klik om te vergroten...
*Mompelt iets met lake en hellfire
DreamWeaver zei:
Gozer, lees je in voordat je poep praat.
Klik om te vergroten...
Wat dan? Jozef Mengele stierf aan een hartaanval of beroerte tijdens het zwemmen.
Edit: Or so we are told, ik was er niet bij
Klik om te vergroten...

Ik had het niet over Mengele, maar over karma. Twijfel niet aan karma, ooit zul je leren dat niemand eraan ontkomt.
Klik om te vergroten...

In de zin van: 'als je een klootzak bent heb je alleen jezelf d'r mee' ben ik het met je eens.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat sommige mensen niet doen voor een beetje aandacht...

Zielig. Zoek een hobby.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die heb ik al gevonden :)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter zei:
Die heb ik al gevonden :)
Klik om te vergroten...

Ik ben blij dat je 'aandacht zoeken' als 'persoonlijke ontwikkeling' ziet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat zal er wel bij passen he..
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mengele stierf in de zee, niet in een zwembad.

" 1979 7. Februar: Josef Mengele ertrinkt nach einem Schlaganfall beim Schwimmen im Badeort Bertioga bei São Paulo. Unter dem Namen "Wolfgang Gerhard" wird er in Embu (Brasilien) begraben. Seiner Familie gelingt es, den Tod geheimzuhalten. "

http://www.dhm.de/lemo/html/biografien/MengeleJosef/
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neem een huisdier...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch geloof ik niet in karma.
Ik vind dat het veelste veel op angst gebasseerd is.
Daarnaast word je bev. gedwongen om te reageren op situaties als je mensen geen pijn wilt doen. Bev. met liefde.
Toch is dit wel een mooi geloof :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter zei:
Toch geloof ik niet in karma.
Ik vind dat het veelste veel op angst gebasseerd is.
Daarnaast word je bev. gedwongen om te reageren op situaties als je mensen geen pijn wilt doen. Bev. met liefde.
Toch is dit wel een mooi geloof :)
Klik om te vergroten...

Je wordt niet gedwongen. Tuurlijk kan je mensen pijn doen, maar dan weet je de consequenties en dat je het dubbel zo dik terug krijgt. Het is niet omdat je in karma gelooft dat je een voetveeg bent. Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
vode zei:
Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.
Klik om te vergroten...

Wat een bullcrap!

Tenzij ik in mijn vorige leven Hitler ben geweest is karma onzin :openmouth:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlackRobBlunt zei:
vode zei:
Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.
Klik om te vergroten...

Wat een bullcrap!

Tenzij ik in mijn vorige leven Hitler ben geweest is karma onzin :openmouth:
Klik om te vergroten...


Rustig maar.. ieder z'n mening toch? Of is dat ook al bullcrap. :rolleyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom niet? Omdat je zo niet met mensen om gaat. Doe je dat wel, dan ben je een egoistische klootzak.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik bedoelde eigenlijk dat je het verdiende om een keer gruwelijk gebruikt te worden door iemand waar jij wel erg verliefd op bent. Liefde is geen spelletje, ik vind het ontzettend triest dat je zo wilt spelen met iemands hart.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het zit zo: Ik merk dat er in mijn buurt steeds zo'n nerdig wijf er achter is gekomen, dat ze sex nodig heeft. Die maakt steeds van die uitnodigende opmerkingen naar mij en kijkt mij erg verliefd aan. Je kent dat gezeik wel als man zijnde :beer:
Maar ik weet dat het een typje is die later zeker weten goed gaat verdienen.
Dus zit ik te denken om te gaan happen en iets met haar te gaan beginnen, zodat ik een paar leuke jaartjes te gemoet ga. Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger worden :( en ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek. Ik zie dit als een spel die gespeeld gaat worden. Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat ik mezelf al snel ga tegenkomen :( Wat zouden jullie doen? Wachten en opzoek gaan naar iemand waarmee het zeker weten goed klikt en dat je verliefd word op de persoon en niet op wat ze verdient of zouden jullie dit gewoon aan gaan en de risico's voor lief nemen?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Omfg.. Ik hoop voor je dat je dit niet serieus overweegt, want dan ben je nóg zieliger dan ik al dacht. Met zo'n instelling als de jouwe verdien je het om gebruikt te worden imho :kots:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik me laat gebruiken, dan ga ik daarmee in zee :)
Want dan gebruik ik diegene ook :)
Dat soort dingen heb ik al snel in de gaten :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, dat vind ik ook van mezelf.
Maar als je er beter van kan worden; waarom niet?

Het is een klote streek en misschien is het idd een goede leer ervaring voor mij; om misbruikt te worden door een meisje waarop ik verliefd ben. Maar dan moet ze wel heel goed kunnen acteren hoor :wink:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
You serious?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je dit doet, of eigenlijk alleen al serieus over na denkt, ben je echt niet goed bij je kop. Denk nou toch eens goed bij je zelf na...... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."