#1
Die heb ik al gevonden ![:)]()
jcutter zei:Die heb ik al gevonden![]()
jcutter zei:Toch geloof ik niet in karma.
Ik vind dat het veelste veel op angst gebasseerd is.
Daarnaast word je bev. gedwongen om te reageren op situaties als je mensen geen pijn wilt doen. Bev. met liefde.
Toch is dit wel een mooi geloof![]()
vode zei:Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.
BlackRobBlunt zei:vode zei:Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.
Wat een bullcrap!
Tenzij ik in mijn vorige leven Hitler ben geweest is karma onzin![]()




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."