#1
Waarom niet? Omdat je zo niet met mensen om gaat. Doe je dat wel, dan ben je een egoistische klootzak.




Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger wordenen ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek
[SF] Safiertje zei:Ik bedoelde eigenlijk dat je het verdiende om een keer gruwelijk gebruikt te worden door iemand waar jij wel erg verliefd op bent. Liefde is geen spelletje, ik vind het ontzettend triest dat je zo wilt spelen met iemands hart.

jcutter zei:Het zit zo: Ik merk dat er in mijn buurt steeds zo'n nerdig wijf er achter is gekomen, dat ze sex nodig heeft. Die maakt steeds van die uitnodigende opmerkingen naar mij en kijkt mij erg verliefd aan. Je kent dat gezeik wel als man zijnde![]()
Maar ik weet dat het een typje is die later zeker weten goed gaat verdienen.
Dus zit ik te denken om te gaan happen en iets met haar te gaan beginnen, zodat ik een paar leuke jaartjes te gemoet ga. Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger wordenen ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek. Ik zie dit als een spel die gespeeld gaat worden. Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat ik mezelf al snel ga tegenkomen
Wat zouden jullie doen? Wachten en opzoek gaan naar iemand waarmee het zeker weten goed klikt en dat je verliefd word op de persoon en niet op wat ze verdient of zouden jullie dit gewoon aan gaan en de risico's voor lief nemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."