Als ze klein zijn trappen ze in je schoot, als ze groot zijn trappen ze je op je hart.., (by mams)
Ik ben zelf nog een kind! Ik ga nog het liefst elk weekend buiten spelen en met mijn fiets over de crossbaan scheuren en wedstrijdje 'wie het snelst is' doen.
Nee er moet wel een heel bijzonder kind langskomen willen mijn eierstokken gaan rammelen. Ik leen mijn neef af en toe van mijn zus, dan kan ik hem naar huis brengen zodra hij lastig is en gaat huilen...
Ik weet dat ik een goede moeder zou zijn, maar waar brengt mij dat? Kinderen zijn een wonder der natuur zoals yeti beschreef, maar dat is voor mij nog geen reden om me voort te planten. En wat de genen betreft, ik denk dat dat echt een mannen issue is. Ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen dat ze de bloedlijn in ere moest houden, for sake of the evolution...
Eigenlijk is het nemen van kinderen een hele egoïstische kwestie. Dat kind vraagt er niet om om geboren te worden in deze stinkende maatschappij. Nee dat kind wordt geboren omdat de hormonenkermis en de geilheid schijnbaar niet te weerstaan zijn! Lekker dierlijk, gewoon je van nature ingebakken programma volgen en vooral geen vragen stellen bij je handelingen.