#1
Dopesmoke zei:Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Ik ga hier dus niet eens antwoord op geven.
Dopesmoke zei:Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Angramar Temenos zei:Dopesmoke zei:Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Ik ga hier dus niet eens antwoord op geven.

Dopesmoke zei:Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
hannus zei:ik wil zeker geen kinderen, simpel weg omdat ik een hekel heb aan kinderen.
kost bergen met geld, veelste veel verplichtingen.
Kinderen hebben brengt behalve plezier, ook een hoop beperkingen en shit. Oja, en ik heb een hekel aan (andermans) kinderendit snap ik dus nooit...oke ik snap het wel. je wilt het beste voor je kinderen...maar het beste dat je je kinderen kunt geven is liefde, kennis en warmte. ikzelf ben opgegroeid met echt heeel weinig geld. mijn moeder en haar vriendin moesten altijd het laatste stuivertje nog omdraaien, en uiteindelijk ben ik blij dat ik zo ben opgevoed.....als ik soms om me heen kijk en ik zie die rijkelui`s figuren...grrrrr. ben blij dat ik anders ben, en dat ik de waarde van geld en van het leven ken. natuurlijk is dit enorm subjectief, rijke mensen kunnen ook gewoon relaxt zijn hoor, maar mensen met minder geld zijn in mijn beleving vaak toch menselijker en vooral toleranter.buzzrider zei:uiteindelijk wil ik wel kinderen, maar niet voor ik genoeg geld heb en carrière gemaakt heb
Ik heb ook nooit veel geld gehad door een vader die ervandoor ging toen ik twee was, wij zijn ook buitengezet, deurwaarders op bezoek gehad enzovoort. Mijn leven was KUT tot m'n moeder een betere job kreeg. Ik heb daar net als jij de waarde van geld van leren kennen. Het is niet leuk om op te groeien met een achterstand op iedereen, iedereen die spullen, speelgoed en kleding heeft die beter, mooier en duurder is dan het jouwe. Maar m'n moeder heeft altijd haar best gedaan en net daardoor zijn we eruit gekomen. Net daarom wil ik zorgen dat ik iets kan doen om het makkelijker te maken voor mijn kinderen. Ik wil niet dat zij hetzelfde moeten meemaken dan ik.nicolai zei:dit snap ik dus nooit...oke ik snap het wel. je wilt het beste voor je kinderen...maar het beste dat je je kinderen kunt geven is liefde, kennis en warmte. ikzelf ben opgegroeid met echt heeel weinig geld. mijn moeder en haar vriendin moesten altijd het laatste stuivertje nog omdraaien, en uiteindelijk ben ik blij dat ik zo ben opgevoed.....als ik soms om me heen kijk en ik zie die rijkelui`s figuren...grrrrr. ben blij dat ik anders ben, en dat ik de waarde van geld en van het leven ken. natuurlijk is dit enorm subjectief, rijke mensen kunnen ook gewoon relaxt zijn hoor, maar mensen met minder geld zijn in mijn beleving vaak toch menselijker en vooral toleranter.buzzrider zei:uiteindelijk wil ik wel kinderen, maar niet voor ik genoeg geld heb en carrière gemaakt heb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."