Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKinderen?

Kinderen?

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopesmoke zei:
Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Klik om te vergroten...

Ik ga hier dus niet eens antwoord op geven.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Dopesmoke zei:
Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Klik om te vergroten...

Ik ga hier dus niet eens antwoord op geven.
Klik om te vergroten...

Hoezo!? Hij stelt toch gewoon een hele normale vraag?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij wil z'n baby XTC voeren als die zit te huilen? oookaayyy.. Geweldige vader zal dat zijn! :wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopesmoke zei:
Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Klik om te vergroten...

Ik heb van leuke milfs geleerd dat warme melk met venkelzaadjes in ieder geval heel effectief is.
die babys sliepen in no time en werden ook niet wakker van ons gekreun en gesteun in het aangrenzende bed :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Warme melk stimuleert de productie van melatonine, dan slapen ze dus beter inderdaad. En over het doorgeven van genetische code.. als het me daar om zou gaan zou ik het een beetje aanpakken als katten fokken, combinatie maken van persoonlijkheden die bij elkaar past, zo veel mogelijk dubbele erfelijke aanleg voor medische proberen uitsluiten en zo veel negatieve punten van elkaar proberen te verbeteren? Maar nee liever helemaal niet :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kinderen, op dit moment nog niet. Ik heb nog teveel dingen die ik in dit leven wil doen. Wie weet denk ik er over een paar jaar anders over en kan ik dan antwoorden dat ik wel graag kinderen wil. Eerst maar eens een juiste moeder van mijn kind tegen het lijf lopen, dan zien we wel rustig verder :)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wil zeker geen kinderen, simpel weg omdat ik een hekel heb aan kinderen.
kost bergen met geld, veelste veel verplichtingen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
hannus zei:
ik wil zeker geen kinderen, simpel weg omdat ik een hekel heb aan kinderen.
kost bergen met geld, veelste veel verplichtingen.
Klik om te vergroten...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tegen een dochterje of zoontje kan geen dope op :hearteyes:
Zou liever mijn geld in cadeautjes en een goeie opvoeding van mijn (toekomstige) kids steken dan in wit poeder.
Drugs zijn vluchtig van karakter, kinderen zijn iets bestendigs :)
Het is een wonder dat er zo'n kleine foetus kan ontstaan uit 2 minuscule cellen en die hele ontwikkeling blijft fascinerend tot het einde van je leven. :wink:

Er woont nu zo'n klein kereltje bij me, familielid die zijn moeder verloren heeft. Vader in ziekenhuis. Geloof me, verantwoordelijkheid maakt in 1 klap een ander mens van je.
Jammer dat ie niet altyd hier kan blijven. Hoop snel samen met iemand ook zoiets leuks te gaan maken :P

3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als wij het over zouden kunnen doen, zouden wij geen kinderen meer nemen. Ik heb een beetje schrik voor de toekomst voor mijn kinderen...wat heeft deze wereld ze over bv 10 of 20 jaar ze nog te bieden, als hij dan nog bestaat?

En los daarvan, iedereen kan wel roepen hoe leuk kinderen zijn, en hoe fijn het wel niet is om ze te hebben, maar het is niet allemaal rozeschijn en manegeur :rolleyes: Kinderen hebben brengt behalve plezier, ook een hoop beperkingen en shit. Oja, en ik heb een hekel aan (andermans) kinderen:grin:

Hemi
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ze klein zijn trappen ze in je schoot, als ze groot zijn trappen ze je op je hart.., (by mams)

Ik ben zelf nog een kind! Ik ga nog het liefst elk weekend buiten spelen en met mijn fiets over de crossbaan scheuren en wedstrijdje 'wie het snelst is' doen.
Nee er moet wel een heel bijzonder kind langskomen willen mijn eierstokken gaan rammelen. Ik leen mijn neef af en toe van mijn zus, dan kan ik hem naar huis brengen zodra hij lastig is en gaat huilen... :grin:
Ik weet dat ik een goede moeder zou zijn, maar waar brengt mij dat? Kinderen zijn een wonder der natuur zoals yeti beschreef, maar dat is voor mij nog geen reden om me voort te planten. En wat de genen betreft, ik denk dat dat echt een mannen issue is. Ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen dat ze de bloedlijn in ere moest houden, for sake of the evolution...

Eigenlijk is het nemen van kinderen een hele egoïstische kwestie. Dat kind vraagt er niet om om geboren te worden in deze stinkende maatschappij. Nee dat kind wordt geboren omdat de hormonenkermis en de geilheid schijnbaar niet te weerstaan zijn! Lekker dierlijk, gewoon je van nature ingebakken programma volgen en vooral geen vragen stellen bij je handelingen.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, ik zie mezelf nooit met kinderen, leuke vriendin/vrouw is dan tot daar aan toe, maar dan moet het wel ophouden :)

Kinderen blèren, zeuren, schijten de boel onder, komen in de puberteit (en halen in die periode waarschijnlijk 10 jaar van mijn leven af) maar boven alles ben ik erg gesteld op mijn vrijheid..
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
uiteindelijk wil ik wel kinderen, maar niet voor ik genoeg geld heb en carrière gemaakt heb
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
buzzrider zei:
uiteindelijk wil ik wel kinderen, maar niet voor ik genoeg geld heb en carrière gemaakt heb
Klik om te vergroten...
dit snap ik dus nooit...oke ik snap het wel. je wilt het beste voor je kinderen...maar het beste dat je je kinderen kunt geven is liefde, kennis en warmte. ikzelf ben opgegroeid met echt heeel weinig geld. mijn moeder en haar vriendin moesten altijd het laatste stuivertje nog omdraaien, en uiteindelijk ben ik blij dat ik zo ben opgevoed.....als ik soms om me heen kijk en ik zie die rijkelui`s figuren...grrrrr. ben blij dat ik anders ben, en dat ik de waarde van geld en van het leven ken. natuurlijk is dit enorm subjectief, rijke mensen kunnen ook gewoon relaxt zijn hoor, maar mensen met minder geld zijn in mijn beleving vaak toch menselijker en vooral toleranter.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb een zoon van 16,best leuk hoor :wink:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
nicolai zei:
buzzrider zei:
uiteindelijk wil ik wel kinderen, maar niet voor ik genoeg geld heb en carrière gemaakt heb
Klik om te vergroten...
dit snap ik dus nooit...oke ik snap het wel. je wilt het beste voor je kinderen...maar het beste dat je je kinderen kunt geven is liefde, kennis en warmte. ikzelf ben opgegroeid met echt heeel weinig geld. mijn moeder en haar vriendin moesten altijd het laatste stuivertje nog omdraaien, en uiteindelijk ben ik blij dat ik zo ben opgevoed.....als ik soms om me heen kijk en ik zie die rijkelui`s figuren...grrrrr. ben blij dat ik anders ben, en dat ik de waarde van geld en van het leven ken. natuurlijk is dit enorm subjectief, rijke mensen kunnen ook gewoon relaxt zijn hoor, maar mensen met minder geld zijn in mijn beleving vaak toch menselijker en vooral toleranter.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook nooit veel geld gehad door een vader die ervandoor ging toen ik twee was, wij zijn ook buitengezet, deurwaarders op bezoek gehad enzovoort. Mijn leven was KUT tot m'n moeder een betere job kreeg. Ik heb daar net als jij de waarde van geld van leren kennen. Het is niet leuk om op te groeien met een achterstand op iedereen, iedereen die spullen, speelgoed en kleding heeft die beter, mooier en duurder is dan het jouwe. Maar m'n moeder heeft altijd haar best gedaan en net daardoor zijn we eruit gekomen. Net daarom wil ik zorgen dat ik iets kan doen om het makkelijker te maken voor mijn kinderen. Ik wil niet dat zij hetzelfde moeten meemaken dan ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."