Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas je eerste keer onder invloed van alcohol?

Was je eerste keer onder invloed van alcohol?

75 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ahhhhh :flushed:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
jcutter zei:
ahhhhh :flushed:
Klik om te vergroten...

It's okay, lang geleden, ik was 16 en heel erg onzeker. Mijn eerste vriendje die vond dat ik er wel aan toe was en ik niet, na veel ja en nee over en weer werd het onder dwang een ja. Nu 16 jaar verder heb ik er nog steeds moeite mee (met het leven), maar het is wel zo dat ik het leven weer meer ga waarderen. Dus ik zit op de goede weg :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk om te horen dat je de juiste richting in bent getrapt:)
En wat zijn jongens lullen zeg.. :P
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
XXXX


xD

Cheers
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Worstenjongen zei:
Muhahaha ik ben nog maagd xD

Ik w8 op de goeie voor men eerste keer :rock:
Kdoe t niet meteen met iedereen wel als ik geen maagd meer ben natuurlijk :) (wel vrouwelijk)
Klik om te vergroten...
vandaar de naam "worstenjongen" ?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
XX xD
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
ah oké :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Worstenjongen zei:
neee hahaha normaal noem ik me wienyboy op forums maar kwil niet al te bekend worden weet je niet iedereen weet dat ik gebruik :flushed:

wienyboy= vertaling van worstenjongen..
waarom heet ik normaal wienyboy.. men echte naam is wien :grin: xD
Klik om te vergroten...
Dat is mooi, nu doet google de rest wel :mrgreen:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Worstenjongen zei:
neee hahaha normaal noem ik me wienyboy op forums maar kwil niet al te bekend worden weet je niet iedereen weet dat ik gebruik :flushed:

wienyboy= vertaling van worstenjongen..
waarom heet ik normaal wienyboy.. men echte naam is wien :grin: xD
Klik om te vergroten...
Dat is mooi, nu doet google de rest wel :mrgreen:
Klik om te vergroten...
google zegt me dat je iets met vuurwerk doet :wink:
(geen bang hebben hoor ik zal het niet vertellen)

MAAARRRR: nu terug ontopic
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter zei:
En niemand die onder invloed was van angst? :grin:
Klik om te vergroten...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
Worstenjongen zei:
neee hahaha normaal noem ik me wienyboy op forums maar kwil niet al te bekend worden weet je niet iedereen weet dat ik gebruik :flushed:

wienyboy= vertaling van worstenjongen..
waarom heet ik normaal wienyboy.. men echte naam is wien :grin: xD
Klik om te vergroten...
Dat is mooi, nu doet google de rest wel :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Go tell 'em Nick!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
de eerste keer had ik wel wat gedronken, maar we waren allebei niet dronken ofzo. was wel een mooie nacht. tot ik erachter kwam dat het voor haar niet de eerste keer was...zij was 2 weken daarvoor in turkije vreemdgegaan.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ivoos zei:
Melanie1 zei:
maagd :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hier ook, maar sinds kort wel weer met vriend. Ik heb altijd gezegd dat ik eerst een goeie relatie wil hebben voor ik seks wil met iemand. :)
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bummer deluxe?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nop, helemaal nuchter. Ik kan jullie het wel vertellen; Ik was zo ong 14-15, geloof het of niet ik weet het niet meer. Ik had toen al ong. een jaar met dat meisje (ja, serieuze relatie, kan meestal niet op die leeftijd maar ik ben speciaal *egotrip*). Ze was zelf 15. Nou moet je kijken, alle meisjes waar ik mee heb gehad zijn een beetje metalheads/alternatief/punk etc.

Dit meisje helaas, was nogal into slechte emo muziek. Denk simple plan en dat soort dingen. Vandaar dat ze me ook had meegesleurd toen ze kwamen optreden in brussel.. Ik vond de muziek niks aan, (ben meer van dragonforce, nightwish, pink floyd, frank zappa, bob marley, en nog veel meer dingen, of hele weirde nieuwe metal, of dingen uit den ouden doosch) maar ik ging voor haar mee, en ik had der al 5 weken (zomervakantie, kwam precies overeen dat zij 2 dagen weg ging voor ik terug kwam :(), dus ik had echt zin om haar te zien.

Na het concert rijdt haar vader ons naar haar huis (ze woonde in sittard, en da's een stuk dichterbij brussel dan waar ik woon, helemaal in het noorden - als ik erna nog naar huis moest had ik de laatste trein gemist. Normaal gingen we om de beurt naar elkaar toe elk weekend (gewoon om vrijdagmiddag weg, zondagavond weer terug), dus ik was wel redelijk bekend met de stad, der huis etc. Zoals altijd ging ik weer de logeerkamer in (der ouders vonden het niet chill dat ik bij haar ging slapen), maar die gingen daarna nog de stad in, stappen. Ze zouden tot 5 uur weg zijn.

Ik ging daarna een jointje draaien in het donker (op het bed zitten draaien.) Ik was erg moe van het concert + treinreizen + weinig slaap, ik was van plan om m'n jointje op te roken en te gaan maffen, maar ik kreeg een hele fijne verassing van een extreem opgewonden vriendin die binnen kwam en me heel hard ging zoenen. Vanaf daar ging het verder :hearteyes:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nuchter, ik gebruikte nog niks en ben daar blij mee ook. Zou niet willen dat ik helemaal waus was toen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."