Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Jou eerste pil Hmm eerste pil was nog maar 2 maanden geleden ofzo. Eigenlijk waren het er drie op één dag. Echt , pure brol genaamd yingyangs. Pas bij de derde voelde ik er iets van omdat we toen op de foor (kermis dus :P) zaten en ik had alcohol gedronken en er was van dan flitslicht. Toen voelde ik me echt niet goed. Ik was aan't bibberen enal. Maarjah .. de dag erna voelde ik me wel miserabel. Dus dat ervaar ik niet echt als een eerste pil. De tweede keer, ongeveer 2 weken derna. Begon ik met een ap'ke (vooral bekend in belgie) Dat is het pil met het slechtste spul erin , rattenvergif , wasproducten en heroine (heb ik gehoord =/) Noujahh , ik nam hem in de morgend een halfuur voor het school. Dus dan kon ik de school heel actief beginnen enal. Ik voelde me echt fantastisch. Mijn concentratievermogen was ongelooflijk. Ik stond wel strak , en er was een zware druk op men tanden. Dus onbewust beet ik mijn kaken kapot en mijn tanden. Ik beet op mijn pennen enal tot ze kapot waren. Wij hadden met lo trampolinespringen. Ik zweer het je , zoiets zalig had ik nooit beleefd Ik had het gevoel dat ik zweefde Ö Noujahh , het bleef ongeveer 6 uur werken =)"
"Re: Acon zei: 1 Ying yang Kvoelde wel een soort van love-gevoel. Maar ik weet niet egt meer. Wel gecombineerd met alchol toen. Klik om te vergroten... Ik vond m'n yingyangs zwaarn afrip eigenlijk . =/ Maar welke yingyang had je genome? Zo de nieuwe met die rode spikkeltjes? =P"
"Dat snap ik dus niet e ! Bij heroine spuiten heb je al van de eerste keer kans op een golden shot. Jij hebt kans op verslaving al van de eerste keer. Het is gewoon zo stom Het trekt op niets. Oke , ze zeggen wel dat een heroinetrip (of hoe je het ook noemt xD) het beste is wat je ooit zult meemaken. Maar weet je , het is gewoon stom! =/"
"Whaajoww , mer moatt .. Zuiet mt wl zwoar flashe zen gewest .. Neergaan .. kwou dak erbij ws =)"
"Drunk as fuck Geen spijt , ik vind zoals iemand anders het al zei de sex nu veel specialer dan de eerste keer ! xx"
"Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =') Zwoar flashe nzu wss xD Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd 3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij .. één breezerke , en begon zwoar te flashe .. Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel .. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << .. xx"