Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAan de kant geschoven voor drugs?

Aan de kant geschoven voor drugs?

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is ook triest maar net als afkicken is het iets wat je zelf moet willen of inzien.
A
AnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu al 9 maanden een vriend.. het ging altijd wel goed alleen hij gebruikt de laatste tijd weer steeds meer drugs. Okay een lijntje vind ik niet zo erg af en toe maar dan zijn er ook nog de bolletjes.. Hij koopt nooit nieuwe kleren en amper dingen die nodig zijn in huis omdat die zegt dat hij daar geen geld voor heeft. En togh zie ik hem telkens snuiven enzovoort.. Hij zei woensdag dat hij niet kon omdat hij een avond met zn vrienden wou zijn en daar had ik geen problemen mee donderdag zou ik wel langsgaan dus ik savonds bellen zei die ja ik ben rond 7 uur thuis dus ik hem bellen rond half 8 nam niet op.. dus ik ging langs zijn huis bel aan maar de bel stond uit.. Dus ik weer bellen op zn telefoon (stond dus voor zn deur) na 2x nam die op zegt die ik ben bezig.. dus ik zeg, ik sta voor je deur zegt die ja ik ben bezig dus ik vraag je kan dus niet? begint die te vloeken zegt die okay ik doe deur al open.. het eerst wat ik zag toen ik binne kwam een blikje op tafel hij wou er net gaatjes in gaan prikken (voor te coke te roken) dus ik loop weer naar buiten kon me emoties niet helemaal voor me houden dus moest beetje huile. Dus ik sta buiten belt die ik neem op en hij zegt wat is er? Ik zeg ja je zegt dat je bezig bent en ik kom binnen zie ik je met zo een blikje klote dus je bent gwn bezig met bolltjes roken.. Hij hing op.. ik terug bellen na 2x nam die weer op en ik zei kom dan naar buiten ofz normaal praten.. (er waren onder tussen al iets van 10 minuten verstreken) doet die de deur open na nog eens 5 minuten.. dus ik ging naar binnen en zn vrienden naar buiten..kom ik binnen Is het blikje weg dus ik begin over die bolletjes begint die te schreeuwe ja je hebt het altijd over die bolletjes met je kanker kop blablabla ik was geen bolletjes aan het roken enz. uiteindelijk was ik weer degene die sorry moest zeggen... Ik wil hem echt niet kwijt hou van de echte jongen die eronder zit maar ga kapot van dit soort acties.. Weet iemand wat ik het beste kan doen... Uitmaken is geen optie

Alvast bedankt
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anny zei:
Uitmaken is geen optie
Klik om te vergroten...
Hem zeggen dat hij de tering kan krijgen ook niet?

Voor zo ver ik er zo snel een oordeel over kan geven ben je beter af zonder hem. Maar gezien dat geen optie is zul je dus vrede moeten sluiten met het feit dat je dit soort ruzies krijgt, hetgeen mij geen optie lijkt.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tsja praten.. zeggen dat je het zo niet verder wil, confronteer hem met zijn daden. dat klinkt best logisch en makkelijk allemaal, lijkt me ook niet dat je het nog niet geprobeerd hebt en ik snap ook wel dat het moeilijk ligt, maar volgens mij kunnen we jou niet meer raad geven.

Als er niet meer valt te praten en als hij jou niet wil begrijpen en telkens opnieuw voor de coke of crack kiest in plaats van jou, dan zit er toch echt niet veel anders op.. laat hem gaan, hij sleurt je alleen mee naar de klote!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anny zei:
Ik wil hem echt niet kwijt hou van de echte jongen die eronder zit maar ga kapot van dit soort acties.. Weet iemand wat ik het beste kan doen... Uitmaken is geen optie
Klik om te vergroten...

Dat je hem niet kwijt wil en van hem houdt, is je probleem. Die jongen gaat jou nog heel erg veel ellende bezorgen. Ga er maar vanuit dat het een verloren zaak is. Als je mee gaat doen, ga jij ook die kant op. Je kan hem niet helpen.

Uitmaken is wel degelijk een optie. Kies voor jezelf en niet voor zo'n junk.
s
speedy17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had ooit een vriendin die in dezelfde situatie zit als jij, haar vriend snoof en rookte ook als een gek en had nooit geld, na twee jaar heeft haar vriend in haar huis ''ingebroken'' dat wil zeggen hij heeft de deur opengemaakt met de sleutel en 2 keukenlaatjes opengezet,, en alles van waarde meegenomen en geruild voor de zooi.. toen hebben ze hat nog 3 maanden uitgehouden voor dat meisje eindelijk haar ogen opendeed en zelf ook inzag dat hij gewoon een junk was.....
ik zou zeggen zet die roze zonnebril af en kijk naar de realiteit....
succes!!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anny zei:
Weet iemand wat ik het beste kan doen... Uitmaken is geen optie
Alvast bedankt
Klik om te vergroten...


Naar de klote gaan dan maar he.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Anny zei:
Weet iemand wat ik het beste kan doen... Uitmaken is geen optie
Alvast bedankt
Klik om te vergroten...


Naar de klote gaan dan maar he.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, fuck die shit. Gewoon mee gaan chinezen.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij bent veel te goed voor hem. Zo iemand maakt jou kappot. Of zie jij je zelf passen in dat milieu?

Hij geeft meer om de drugs dan om jou. En zo te horen zal hij het alleen maar erger maken. Dus ja ik neem aan dat je nog een leven voor je hebt, waarom is uitmaken dan geen optie?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sorry, maar jij hebt hier te maken met een asshole, punt.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
davie zei:
Jij bent veel te goed voor hem. Zo iemand maakt jou kappot. Of zie jij je zelf passen in dat milieu?

Hij geeft meer om de drugs dan om jou. En zo te horen zal hij het alleen maar erger maken. Dus ja ik neem aan dat je nog een leven voor je hebt, waarom is uitmaken dan geen optie?
Klik om te vergroten...
wat hij zegt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
buzzrider zei:
davie zei:
Jij bent veel te goed voor hem. Zo iemand maakt jou kappot. Of zie jij je zelf passen in dat milieu?

Hij geeft meer om de drugs dan om jou. En zo te horen zal hij het alleen maar erger maken. Dus ja ik neem aan dat je nog een leven voor je hebt, waarom is uitmaken dan geen optie?
Klik om te vergroten...
wat hij zegt
Klik om te vergroten...


Geef het maar op, ze maakt het niet uit en blijft dus hopen op iets wat er nooit zal komen/zijn.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
buzzrider zei:
davie zei:
Jij bent veel te goed voor hem. Zo iemand maakt jou kappot. Of zie jij je zelf passen in dat milieu?

Hij geeft meer om de drugs dan om jou. En zo te horen zal hij het alleen maar erger maken. Dus ja ik neem aan dat je nog een leven voor je hebt, waarom is uitmaken dan geen optie?
Klik om te vergroten...
wat hij zegt
Klik om te vergroten...


Geef het maar op, ze maakt het niet uit en blijft dus hopen op iets wat er nooit zal komen/zijn.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit echt zo triest hé. waarom zou je een meisje zo kwetsen en haar dingen blijven wijsmaken? :angry: Ik zou het zelfs niet over m'n hart krijgen om mijn lief te zien afzien.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vorig jaar had ik ook zo'n relatie met een dealer. Ik heb hem helemaal kapot zien gaan toen hij begon met roken. nu nog krijg ik geld van hem, zo'n 300 euro, die hij telkens leende voor coke.

Zo'n jongen is een verloren zaak, ze zullen alleen maar aan coke denken en alles aan de kant schuiven ervoor, jou dus ook. Get yourself together girl! Hou de eer aan jezelf en laat hem en zijn coke zielig zitten wezen. Jij wil toch ook niet naar de verdommenis?

Succes! En ik weet, het doet pijn, maar ook die pijn gaat weer over, geen enkele jongen/man die zo doet is jou waard! Voor jou is alleen het beste gereserveerd!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk niet dat ze hier nog komen kijken is...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn vriendin haat het als ik ghb doe en ze laat me niet kiezen, maar ze weet dat ik haar liever zie. In jouw geval ziet je vriendje liever coke
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
alsjeblieft meisje bezorg je niet nog meer pijn en sta boven zo`n persoon, laat hem kiezen, zwart op wit, kiest hij voor jou dan kiest hij voor afkicken met hulp, of laat hem vallen als een baksteen, niet alleen omdat hij zo veel gebruikt maar omdat hij jou zo behandeld, als drugs belangrijker is als jij, dan ben jij niet op de goede plek, want er zijn vast wel mensen die van je houden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."