Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil eens een leuke vriendin -.-;

Ik wil eens een leuke vriendin -.-;

85 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sgt.Stedenko zei:
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt!

Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. :kots:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Sgt.Stedenko zei:
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt!

Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. :kots:
Klik om te vergroten...

Voila! Jij begrijpt mij :grin: Beter kon ik het niet uitleggen :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben ook veel liever alleen :)
Lichamelijke schade en liefde, doet lijden.
Uit voorzorg voor deze zwakkeling, probeer ik oogcontact te vermijden met vrouwen ook al zie ik dat ze mij leuk vinden. Dan kijk je een vrouw aan, word ze rood, gaat ze met haar haren spelen, krijgen volle lippen, krijgt een kleurtje in haar gezicht, kijkt je aan met glanzende ogen..
Het is allemaal leuk en aardig, maar er komen teveel emoties bij elkaar en achteraf is het heel vaak enorm pijnlijk. Snap wel dat mensen die zo diep in de knoop raken met zichzelf, uit eindelijk zelfmoord plegen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sgt.Stedenko zei:
Drientje zei:
Sgt.Stedenko zei:
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt!

Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. :kots:
Klik om te vergroten...

Voila! Jij begrijpt mij :grin: Beter kon ik het niet uitleggen :wink:
Klik om te vergroten...

Totdat je mij ontmoet.... Niet dat ik mezelf in de verkoop doe, ik ben ook liever alleen want ook ALLE mannen zijn hetzelfde.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Totdat je mij ontmoet.... Niet dat ik mezelf in de verkoop doe, ik ben ook liever alleen want ook ALLE mannen zijn hetzelfde.[/quote]

Een ontmoeting zie ik wel zitten: cinema, uiteten , dan gedaan, gewoon om te laten zien dat er nog "deftige mannen" bestaan (in onze term===> De Nieuwe Man) :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ja daahaag, ik ben geen trek pop ofzo. Als ik een man wil ga ik wel op zoek en al helemaal niet hier!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
noem me een mogool als het al ergens op DF staat en ik te lui ben om het uit te zoeken maar hoe oud is AT eigenlijk??
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
ze zeggen dat t vanzelf komt.. en hoe harder je zoekt hoe langer het duurt... ik doe dus maar mn best niet te zoeken :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bah. Ik heb ook geen geluk hiermee. Ik kan wel meisjes krijgen, dat is het probleem niet, alleen zijn het altijd of one night stands, of hele vervelende meisjes. M'n laatste ex woonde ver weg, die daarvoor was gestoord (en extreem aggressief). Die daarvoor was prima, maar moest naar canada verhuizen.

Laatste tijd helemaal geen relatie, af en toe wel seks en zo, maar geen leuk meisje. Ik word er onderhand moe van dat alle leuke meisjes bezet zijn.. Het gaat me niet om seks. Seks kan iedereen krijgen, ga maar uit, ga zuipen, dikke kans dat je met een wijf in bed belandt. Maar daar ben ik niet naar op zoek.

Wat moet ik nu doen -.-;
Ik weet eigenlijk totaal niet hoe je echt een "vriendin" moet krijgen. Ik bedoel, m'n eerste 2 vriendinnen kwamen min of meer naar mij toe, we waren eerst vrienden en zo... Seks is makkelijk, gewoon naar een café, genoeg drinken, zij dronken, je gaat op gegeven moment zoenen, naar huis, seks, blah blah blah. Maar hier snap ik geen fluit van.

Fuck it all :tearsofjoy:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
:tearsofjoy:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://dating.startpagina.nl
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben nu 28 en heb mijn "ware" ook pas twee jaar geleden gevonden. Daarvoor nooit echt vaste/serieuze relaties gehad (of ik moet die van 6 mnd en 4 mnd meetellen). Geniet toch lekker van je vrijheid, je kan je op latere leeftijd altijd nog serieus gaan binden aan iemand!
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zet over een uurtje of twee je tv aan.. daar zijn veel gewillige dames.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waardeer je vrijheid zolang het nog kan, gast. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil sowieso niet trouwen of zo, ik wil gewoon een leuke meid waar ik mee ben, dus niet alleen een sekspop uit de kroeg. En dat van die gewillige dames en die shit, IK WIL GEEN SEKSPOP, Dat is het hele probleem.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geduld is een schone zaak.

Sowieso als je echt 'op zoek' bent, straal je iets onaantrekkelijks uit, meen ik ergens gelezen te hebben. Als het je allemaal niet veel uitmaakt, kom je veel leuker over op meisjes.
Let it go, laat het op je afkomen, je ontmoet de leukste mensen vaak op plekken waar je het niet verwacht.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Precies, stop the search. Komt vanzelf goed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het beste is om nooit iets te forceren tenzij het de deur is van iemand die er echt zelf om heeft gevraagd. Ik wilde jarenlang stoppen met roken, jarenlang gebeurde er niks wat daar ook maar enigszins op leek. Tot het op een dag zomaar spontaan gebeurde. Zo gaat dat in deze doorgaans ook. Forceren heeft in de meeste gevallen gewoon geen zin.

Zelf wil ik geen vriendin, laat staan een leuke. Maar zelfs dat is niet te forceren en niets meer of minder dan de welbekende kwestie van afwachten.

Afwachten wat de toekomst zal brengen en of dat een beetje te pruimen is.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#20
ga op stap, spreek een meisje aan, hou je een beetje in (dus niet te veel drinken en niet de eerste avond samen naar bed gaan) en ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.

Dan spreek je nog eens met haar af, ga je een terrasje doen en praat over vanalles en nog wat. Gewoon praten over dingen die in je op komen, wees jezelf, praat dus over dingen waar je anders over zou praten. Als het een toffe avond was, spreek je nog wat met haar af en dan zal de rest wel automatisch komen... Idd, niets forceren. Indien het toch niet zo een geslaagde avond was heb je er gewoon een vriendin bij. Vrienden heb je nooit teveel :wink:
Opgelet: als je elkaar ervoor niet kende kan een eerste afspraak wel een beetje onwennig zijn, dus een tweede kans is dikwijls wel handig.

Je bent een jongen, je hebt het voor een groot deel in eigen handen. (In de zin dat het voor jongens meestal gemakkelijker is om een meisje mee uit te vragen dan als een meisje dat zou moeten vragen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."