#1
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer
. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat
). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden
.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens![:tearsofjoy:]()
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens
