Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil eens een leuke vriendin -.-;

Ik wil eens een leuke vriendin -.-;

85 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
postorderbruidje ?

dat soort dingen kan je niet triggeren of opzoeken, dat overkomt je gewoon, en zo leuk is het niet, ik ben smoorverliefd op mijn huidige vriend maar er zijn altijd kleine dingetjes die je ergeren, zo is hij bijvoorbeeld 20 kilo lichter dan ik, en dat vinden mensen raar en dat zit mij dwars. dat zou niet moeten, maar toch is het zo..

liefde gebeurt.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#2
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sgt.Stedenko zei:
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt!

Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. :kots:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Sgt.Stedenko zei:
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt!

Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. :kots:
Klik om te vergroten...

Voila! Jij begrijpt mij :grin: Beter kon ik het niet uitleggen :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben ook veel liever alleen :)
Lichamelijke schade en liefde, doet lijden.
Uit voorzorg voor deze zwakkeling, probeer ik oogcontact te vermijden met vrouwen ook al zie ik dat ze mij leuk vinden. Dan kijk je een vrouw aan, word ze rood, gaat ze met haar haren spelen, krijgen volle lippen, krijgt een kleurtje in haar gezicht, kijkt je aan met glanzende ogen..
Het is allemaal leuk en aardig, maar er komen teveel emoties bij elkaar en achteraf is het heel vaak enorm pijnlijk. Snap wel dat mensen die zo diep in de knoop raken met zichzelf, uit eindelijk zelfmoord plegen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sgt.Stedenko zei:
Drientje zei:
Sgt.Stedenko zei:
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt!

Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. :kots:
Klik om te vergroten...

Voila! Jij begrijpt mij :grin: Beter kon ik het niet uitleggen :wink:
Klik om te vergroten...

Totdat je mij ontmoet.... Niet dat ik mezelf in de verkoop doe, ik ben ook liever alleen want ook ALLE mannen zijn hetzelfde.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Totdat je mij ontmoet.... Niet dat ik mezelf in de verkoop doe, ik ben ook liever alleen want ook ALLE mannen zijn hetzelfde.[/quote]

Een ontmoeting zie ik wel zitten: cinema, uiteten , dan gedaan, gewoon om te laten zien dat er nog "deftige mannen" bestaan (in onze term===> De Nieuwe Man) :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ja daahaag, ik ben geen trek pop ofzo. Als ik een man wil ga ik wel op zoek en al helemaal niet hier!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
noem me een mogool als het al ergens op DF staat en ik te lui ben om het uit te zoeken maar hoe oud is AT eigenlijk??
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je weet niet wat je mist ''Drientje''
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit forum zit vol met losers..
Niet dat ik een loser ben, maar ik speel er graag mee :sunglasses:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindgamer zei:
Dit forum zit vol met losers..
Niet dat ik een loser ben, maar ik speel er graag mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...
wanneer ben je een loser?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je lelijk bent.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sgt.Stedenko zei:
Mindgamer zei:
Dit forum zit vol met losers..
Niet dat ik een loser ben, maar ik speel er graag mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...
wanneer ben je een loser?
Klik om te vergroten...

Als je verliest.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als de maatschappij dat zegt en jij daardoor je sociale contacten gaat opzoeken via een computer ook gemaakt door losers! Losers vormen de fundament voor kapitalisten :rock:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindgamer zei:
Als de maatschappij dat zegt en jij daardoor je sociale contacten gaat opzoeken via een computer ook gemaakt door losers! Losers vormen de fundament voor kapitalisten :rock:
Klik om te vergroten...

fjieouw, dan ben ik een winner :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een winnaar, doordat je dit forum wil gebruiken om bruggen te bouwen waar verkeer op kan stromen :tearsofjoy:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindgamer zei:
Een winnaar, doordat je dit forum wil gebruiken om bruggen te bouwen waar verkeer op kan stromen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ok, ik ben een grote loser :wave:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je dat denkt, dan ga jij je daar ook naar gedragen :P
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindgamer zei:
Als je dat denkt, dan ga jij je daar ook naar gedragen :P
Klik om te vergroten...
ik zei dit alleen maar om je tevreden te stellen
en nu discussie gedaan he :openmouth: als het u belieft

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."