#1
Dit forum zit vol met losers..
Niet dat ik een loser ben, maar ik speel er graag mee![:sunglasses:]()
Niet dat ik een loser ben, maar ik speel er graag mee
wanneer ben je een loser?Mindgamer zei:Dit forum zit vol met losers..
Niet dat ik een loser ben, maar ik speel er graag mee![]()
Sgt.Stedenko zei:wanneer ben je een loser?Mindgamer zei:Dit forum zit vol met losers..
Niet dat ik een loser ben, maar ik speel er graag mee![]()

Mindgamer zei:Als de maatschappij dat zegt en jij daardoor je sociale contacten gaat opzoeken via een computer ook gemaakt door losers! Losers vormen de fundament voor kapitalisten![]()
Mindgamer zei:Een winnaar, doordat je dit forum wil gebruiken om bruggen te bouwen waar verkeer op kan stromen![]()

ik zei dit alleen maar om je tevreden te stellenMindgamer zei:Als je dat denkt, dan ga jij je daar ook naar gedragen :P
bwa niet echt maar ik vraag mij af wat ik hier zit te doen en als die discussie wel nodig isMindgamer zei:Raak je geïrriteerd![]()
no hard feelings 
). Wie weet komt er wat van.Vrouwen die drugs gebruiken, gaan standaard vreemd....Angramar Temenos zei:Ben wel iemand leuk gaan vinden, we kunnen iig super goed met elkaar opschieten (en samen trippen). Wie weet komt er wat van.


Mindgamer zei:Vrouwen die drugs gebruiken, gaan standaard vreemd....Angramar Temenos zei:Ben wel iemand leuk gaan vinden, we kunnen iig super goed met elkaar opschieten (en samen trippen). Wie weet komt er wat van.
![]()
TrippyShit zei:Ik weet dat het niet zo is natuurlijk. Maar helaas komt mij ervaring overeen met de stelling van Mindgamer![]()
vode zei:TrippyShit zei:Ik weet dat het niet zo is natuurlijk. Maar helaas komt mij ervaring overeen met de stelling van Mindgamer![]()
Maar dan moet ik helaas vertellen dat zulke dingen al in de aard van het beestje zaten en dat dat waarschijnlijk niet alleen door drugs naar boven is gekomen.
Wel maken drugs je losser, dat zowiezo, maar meiden die zichzelf grenzen hebben gesteld en daarin geloven zullen niet zomaar vreemdgaan alleen omdat ze drugs op hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."