Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil eens een leuke vriendin -.-;

Ik wil eens een leuke vriendin -.-;

85 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://dating.startpagina.nl
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben nu 28 en heb mijn "ware" ook pas twee jaar geleden gevonden. Daarvoor nooit echt vaste/serieuze relaties gehad (of ik moet die van 6 mnd en 4 mnd meetellen). Geniet toch lekker van je vrijheid, je kan je op latere leeftijd altijd nog serieus gaan binden aan iemand!
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zet over een uurtje of twee je tv aan.. daar zijn veel gewillige dames.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waardeer je vrijheid zolang het nog kan, gast. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil sowieso niet trouwen of zo, ik wil gewoon een leuke meid waar ik mee ben, dus niet alleen een sekspop uit de kroeg. En dat van die gewillige dames en die shit, IK WIL GEEN SEKSPOP, Dat is het hele probleem.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geduld is een schone zaak.

Sowieso als je echt 'op zoek' bent, straal je iets onaantrekkelijks uit, meen ik ergens gelezen te hebben. Als het je allemaal niet veel uitmaakt, kom je veel leuker over op meisjes.
Let it go, laat het op je afkomen, je ontmoet de leukste mensen vaak op plekken waar je het niet verwacht.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Precies, stop the search. Komt vanzelf goed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het beste is om nooit iets te forceren tenzij het de deur is van iemand die er echt zelf om heeft gevraagd. Ik wilde jarenlang stoppen met roken, jarenlang gebeurde er niks wat daar ook maar enigszins op leek. Tot het op een dag zomaar spontaan gebeurde. Zo gaat dat in deze doorgaans ook. Forceren heeft in de meeste gevallen gewoon geen zin.

Zelf wil ik geen vriendin, laat staan een leuke. Maar zelfs dat is niet te forceren en niets meer of minder dan de welbekende kwestie van afwachten.

Afwachten wat de toekomst zal brengen en of dat een beetje te pruimen is.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
ga op stap, spreek een meisje aan, hou je een beetje in (dus niet te veel drinken en niet de eerste avond samen naar bed gaan) en ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.

Dan spreek je nog eens met haar af, ga je een terrasje doen en praat over vanalles en nog wat. Gewoon praten over dingen die in je op komen, wees jezelf, praat dus over dingen waar je anders over zou praten. Als het een toffe avond was, spreek je nog wat met haar af en dan zal de rest wel automatisch komen... Idd, niets forceren. Indien het toch niet zo een geslaagde avond was heb je er gewoon een vriendin bij. Vrienden heb je nooit teveel :wink:
Opgelet: als je elkaar ervoor niet kende kan een eerste afspraak wel een beetje onwennig zijn, dus een tweede kans is dikwijls wel handig.

Je bent een jongen, je hebt het voor een groot deel in eigen handen. (In de zin dat het voor jongens meestal gemakkelijker is om een meisje mee uit te vragen dan als een meisje dat zou moeten vragen)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Suntablet zei:
ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.
Klik om te vergroten...
Fuck, ik wist dat ik iets vergeten was :(
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
Suntablet zei:
ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.
Klik om te vergroten...
Fuck, ik wist dat ik iets vergeten was :(
Klik om te vergroten...

:grin:
Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen.

Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben :rolleyes: :beer:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Suntablet zei:
Ivoos zei:
Suntablet zei:
ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.
Klik om te vergroten...
Fuck, ik wist dat ik iets vergeten was :(
Klik om te vergroten...

:grin:
Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen.

Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben :rolleyes: :beer:
Klik om te vergroten...
Ivo weet er alles van! :grin:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanadesse zei:
Suntablet zei:
Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen.

Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben :rolleyes: :beer:
Klik om te vergroten...
Ivo weet er alles van! :grin:
Klik om te vergroten...

Ah, echt? YES, ik ben niet alleen :grin:
Ik dacht dat zijn reactie ironisch bedoelt was
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanadesse zei:
Ivo weet er alles van! :grin:
Klik om te vergroten...
Kon ik er wat aan doen dat ik een examen moest gaan doen en dat ik de bus af moest :(
Achteraf bekeken beter blijven zitten, examen is toch hard gefaald :tongueout:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Suntablet zei:
Vanadesse zei:
Suntablet zei:
Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen.
Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben :rolleyes: :beer:
Klik om te vergroten...
Ivo weet er alles van! :grin:
Klik om te vergroten...
Ah, echt? YES, ik ben niet alleen :grin:
Ik dacht dat zijn reactie ironisch bedoelt was
Klik om te vergroten...
Kut situaties altijd.. Je zit in de trein tegenover een jongen die zo mooi is en je zit wat te flirten, hij flirt terug en dan hoor je: "station almelo" en weet je dat je eruit moet en hij blijft zitten... Lelijke situaties altijd. :P
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Haha, ZO herkenbaar!
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#17
meisje20 zei:
^ Haha, ZO herkenbaar!
Klik om te vergroten...
Ja, iedereen kent die situaties wel.. gewoon fucked up.. Maar in Nederland bestaat er hyves, en opzich kan je daar redelijk ver mee komen. Niet in de 'ik kom iemand tegen en hij was weer weg' situaties, maar wel als je heel even hebt staan kletsen en je bent vergeten nummer/e-mail adres te vragen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of je eindigt alleen, gebeurt ook vaak zat. En dat hoeft helemaal geen probleem te zijn in my opinion.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
Of je eindigt alleen, gebeurt ook vaak zat. En dat hoeft helemaal geen probleem te zijn in my opinion.
Klik om te vergroten...
Maar liever niet natuurlijk. :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach, liefde wordt overschat..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."