Fuck, ik wist dat ik iets vergeten wasSuntablet zei:ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.
Ivoos zei:Fuck, ik wist dat ik iets vergeten wasSuntablet zei:ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.![]()

Ivo weet er alles van!Suntablet zei:Ivoos zei:Fuck, ik wist dat ik iets vergeten wasSuntablet zei:ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT.![]()
![]()
Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen.
Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben![]()
![]()
Vanadesse zei:Ivo weet er alles van!Suntablet zei:Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen.
Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben![]()
![]()
![]()
Kon ik er wat aan doen dat ik een examen moest gaan doen en dat ik de bus af moestVanadesse zei:Ivo weet er alles van!![]()
Kut situaties altijd.. Je zit in de trein tegenover een jongen die zo mooi is en je zit wat te flirten, hij flirt terug en dan hoor je: "station almelo" en weet je dat je eruit moet en hij blijft zitten... Lelijke situaties altijd. :PSuntablet zei:Ah, echt? YES, ik ben niet alleenVanadesse zei:Ivo weet er alles van!Suntablet zei:Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen.
Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat zijn reactie ironisch bedoelt was
Ja, iedereen kent die situaties wel.. gewoon fucked up.. Maar in Nederland bestaat er hyves, en opzich kan je daar redelijk ver mee komen. Niet in de 'ik kom iemand tegen en hij was weer weg' situaties, maar wel als je heel even hebt staan kletsen en je bent vergeten nummer/e-mail adres te vragen.meisje20 zei:^ Haha, ZO herkenbaar!
Maar liever niet natuurlijk.acidboy zei:Of je eindigt alleen, gebeurt ook vaak zat. En dat hoeft helemaal geen probleem te zijn in my opinion.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."