#1
Misschien een iet of wat offtopic antwoord maar ik heb eens een docu gezien over een stam of zo waar meisjes op hun zesde moesten trouwen. Er was zelfs iemand van 6 jaar die zwanger was (hoe onmogelijk dat ook lijkt).
Wakkoe zei:Het wordt steeds raarder, je wordt al bijna raar aangekeken als op je 16e nog maagd bent. Jongens en meisjes krijgen beide zo heel snel het idee dat ze op een bepaalde leeftijd bijna "moeten", van zichzelf en mensen om ze heen.
Daar krijg je ook van die typische situaties van, meisje en een jongen gaan ff lekker los, meisje heeft na de tijd spijt, en zo komt het vaak genoeg voor dat de jongen in kwestie, ineens een verkrachter wordt genoemd..
Jongen heeft achteraf geen spijt natuurlijk, die is tof...tot hij erachter komt dat hij uit wordt gemaakt voor verkrachter...
Ik heb dit soort dingen ook wel dichtbij me zien gebeuren, nooit bij mezelf gelukkig, maar daar werd er dus ook gewoon echt aangifte tegen die jongen gedaan van verkrachting, maar in dit geval niet omdat ze er spijt van had, maar omdat haar moeder de verpakking van een morning after pil had gevonden, en het meisje de waarheid niet durfde te zeggen..
Meisje was toen 14 geloof ik..
Amaranth zei:Ik vind niet dat ik met 13 jaar te vroeg of te heftig ben begonnen. Heb er geen moment spijt van gehad eigenlijk. Mijn ouders hebben altijd gezegd: 'We verbieden je niks, maar we hebben liever dat je wacht tot ongeveer je 16e'. Die vonden het dan ook wel een schok dat ik met 13 al begon, maar gelukkig hebben ze me daar vrij in gelaten en daar ben ik blij om. Wanneer het té vroeg is, verschilt denk ik per persoon.
azgaza zei:Ik vind dat de grens niet bij de leeftijd maar de rede en motivatie moet liggen, vooral als de persoon in kwestie nog erg jong is. Als het een manier is om liefde uit te drukken en omdat beide daar voor hun gevoel klaar voor zijn en het voor elkaar hebben gekregen een stabiele relatie te hebben op jonge leeftijd is er in mijn ogen niks mis met jong aan sex beginnen. Ik was er relatief vroeg bij met net 15 zijn, maar die relatie heeft nog 1.5 jaar geduurt daarna dus dat was achteraf gewoon een heel goed idee waar ik echt nooit spijt van zou hebben.
Als mensen het jong doen omdat ze het gevoel hebben dat ze dat moeten, dat dat normaal is of dat het van ze verwacht wordt en er eigenlijk zelf niet 100% achter staan vind ik het verkeerd maar als het vannuit liefde is of gewoon omdat iemand écht jonger rijp is van zich zelf vind ik het echt geen enkel probleem als mensen jong aan sex beginnen. Overigens, ik vind wel dat mensen moeten wachten tot tenminste hun lichaam geen kind maar tenminste beginnende puber is, anders is het gewoon een beetje eng.
scenemeisjeedana zei:ik heb tog ook amper tieten.. alleen van die lovehandels of die dingen aan je zij achterkant van je rug
scenemeisjeedana zei:Er genoeg die nog jonger als mij zijn. Die doen het op hun 11e al.
scenemeisjeedana zei:Wanneer jij er denkt er klaar voor te zijn moet je er voor gaan. Ik was nog steeds 12 en ik ken een paar mensen en die waren 10.
Niet gespoten is altijd miss.
Daar heb ik geen probleem mee, die blik op dat gezicht vergeet ik nooit meercropp zei:ik zie er toch wel een beetje een probleem in, want ik zou het meisje wat mij ontmaagt heeft niet meer herkennen en dat vind ik jammer.
buzzrider zei:Daar heb ik geen probleem mee, die blik op dat gezicht vergeet ik nooit meercropp zei:ik zie er toch wel een beetje een probleem in, want ik zou het meisje wat mij ontmaagt heeft niet meer herkennen en dat vind ik jammer.![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."