#1
Amaranth zei:Ik vind niet dat ik met 13 jaar te vroeg of te heftig ben begonnen. Heb er geen moment spijt van gehad eigenlijk. Mijn ouders hebben altijd gezegd: 'We verbieden je niks, maar we hebben liever dat je wacht tot ongeveer je 16e'. Die vonden het dan ook wel een schok dat ik met 13 al begon, maar gelukkig hebben ze me daar vrij in gelaten en daar ben ik blij om. Wanneer het té vroeg is, verschilt denk ik per persoon.
Ik was 12 (bijna 13)…12 is dan toch ook niet vroeg O__.’ … Mijn moeder zij alleen *zucht* nee… toen ze ’t hoorde.