Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 miljoen euro om je.....

5 miljoen euro om je.....

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geld nemen en vervolgens met geld weer naar mijn lief rennen.
Als dat niet mag zou ik voor de relatie kiezen. Geld kan ik altijd nog gaan verdienen.

owja, en geld zuigt
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
buzzrider zei:
ImmortalTech zei:
Met 5 miljoen kan ik al mn dromen waarmaken.. Met een meisje waarmee je 3 jaar iets hebt, weet je nog niet eens zeker of het wel altijd zo zou blijven. Logisch kies ik die 5 miljoen. :grin:

Drie jaar is niet zo lang... Van die 5 miljoen heb je je leven lang plezier en kan ik doen met mn leven wat ik wil. Ik vind wel een nieuwe liefde terwijl ik mn dromen waarmaak op de mooiste plekken ter wereld :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heel je leven ga je ook niet toekomen met vijf milioen volgens mij hoor.
Klik om te vergroten...

Jawel dat ga je makkelijk redden. Hangt er natuurlijk van af hoe je leeft. Als je elke dag 3 gram coke oprookt dan gaat t wel hard. Maar in principe is 5 miljoen meer dan genoeg om je hele leven van te kunnen blijven leven.

Was ooit eens onderzoek naar gedaan, de gemiddelde mens geeft in zijn hele leven ongeveer 2.5 miljoen uit ofzo.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kies voor het geld.
Sowieso weet ik helemaal niet of ik zin heb in een lange relatie.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
acidboy zei:
buzzrider zei:
ImmortalTech zei:
Met 5 miljoen kan ik al mn dromen waarmaken.. Met een meisje waarmee je 3 jaar iets hebt, weet je nog niet eens zeker of het wel altijd zo zou blijven. Logisch kies ik die 5 miljoen. :grin:

Drie jaar is niet zo lang... Van die 5 miljoen heb je je leven lang plezier en kan ik doen met mn leven wat ik wil. Ik vind wel een nieuwe liefde terwijl ik mn dromen waarmaak op de mooiste plekken ter wereld :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heel je leven ga je ook niet toekomen met vijf milioen volgens mij hoor.
Klik om te vergroten...

Jawel dat ga je makkelijk redden. Hangt er natuurlijk van af hoe je leeft. Als je elke dag 3 gram coke oprookt dan gaat t wel hard. Maar in principe is 5 miljoen meer dan genoeg om je hele leven van te kunnen blijven leven.

Was ooit eens onderzoek naar gedaan, de gemiddelde mens geeft in zijn hele leven ongeveer 2.5 miljoen uit ofzo.
Klik om te vergroten...
Een huis is al 500.000 euro ofzo (koop dan ineens een grote investering) en ik zou zoiezo zeker 150.000 aan een auto geven. Maar dat ben IK natuurlijk. Voor de rest zou ik het nvesteren in onroerend goed, dan heb ik nog meer :flushed:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee.

Maar wat baal je dan als t een maandje later uit gaat, als je t aanbod hebt geweigerd.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Om heel eerlijk te zijn, ik durf er niet mijn hand voor in het vuur te houden dat ik nee zou zeggen tegen die 5 miljoen. Wij zijn nu 7 jaar samen maar als het gaat om gevoel afsluiten ben ik daar toch aardig een kei in.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, ik ook helaas :(
Ben echt keihard soms. Zou wel een kenmerk wezen van PDDNOS of gewoon een rot karakter trek.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarschijnlijk wel...met 5 miljoen op je bank heb je genoeg tijd over om een nieuwe ware liefde te vinden. en als het voorbestemd was, dan kom je elkaar wel weer tegen.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geld is een middel, als het een doel wordt is alles kapot.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
het geld gebruik ik ook als middel...om mijn doelen te verwezenlijken. liefde komt vanzelf; dat vinden is niet een van mijn doelen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben op het moment single dus keuze is snel gemaakt, geld. :grin:
Maar als ik echt goed verliefd zou zijn, en ze is alles voor me, Wat moet ik dan met geld?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt dan genoeg geld om het weer goed te maken. Zeg het haar wel, waarom en ga een maandje toneel spelen. En ga daarna weer met elkaar.

Zet het geld meteen op een andere bankrekening, en vandaar weer naar een andere rekening. Zo kan de gever van het geld geen cent meer terugvorderen.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geld kan je altijd wel verdienen ja. Maar die 5 miljoen verdien je niet zo snel. Heel waarschijnlijk verdien je dat zelfs nooit.

Verder denk ik dat je heel anders over geld denkt als je die 5 miljoen binnen hebt :P Met 5 miljoen kan je heel veel goede en leuke dingen doen... Ik zou het wel weten :grin:
l
lulloLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een kutvraag is dit eigenlijk....
Ik zou er niet direct ja op zeggen maar willen weten welk lot mijn partner gaat treffen.
En mag ik haar de helft geven?
En euhhh, met een klein beetje moeite haal je een rendement van 15% op dat geld, dat is toch altijd nog 750.000 per jaar.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook echt geen 5 miljoen nodig om te leven. Natuurlijk kan er veel leuke dingen mee doen en veel kopen. Maar daar raak je allemaal maar snel gewend aan.
En als je hard heb moeten werken voor je "leuke dingen" is het ook nog veeeel leuker, en die leuke dingen blijven leuk.
Mensen kijken toch altijd uit naar iets wat ze moeilijk kunnen krijgen/meemaken.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
liefdes komen en gaan maar geld zal altijd bestaan :openmouth:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neen, geld betekent niets... zolang ik iedere maand rondkom ben ik een gelukkig man.
Allez begrijp me niet verkeerd, ik zie liever 5 000 000 dan 5 000 he.
Maar zou voor geld nu wel geen relatie stoppen, doe je gewoon niet
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeker niet, een relatie is me meer waard dan elk geld ter wereld. Ik vind dat als je dat aanbod aan zou nemen je toch geen "echte" relatie met iemand hebt/had.
c
crullmeisLid
01-01-2024, 00:00
#19
:kots:
N
N0NALid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
J0rrit zei:
Nja, je krijgt tog ook een flinke smak rente dan he.
Klik om te vergroten...
Ja, alleen al van de rente elke maand kun je leuke dingen doen. 200000,- pm.

Ik ga voor het geld. Om dan stiekem achter de rug van de aanbieder toch bij hem te blijven. :P

Anyway, 5 miljoen vind je niet op elke straathoek, vriendjes wel. Ik kan met (bijna) iedereen gelukkig zijn, en alleen ben je niet als je 5 mille op je rekening hebt.
Klik om te vergroten...

Amen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."