#1
Ik zou wel boos en verdrietig zijn maar het zou niet persé meteen het einde van de relatie betekenen, wel zou ik denk ik nog een tijdje boos/telleurgesteld blijven.
PurpleFlower zei:Ik laat iemand ook vrij maar wel in samenspraak. Het is wel zo fijn om te weten waar de ander mee bezig is, anders kan je bijna niet over een relatie spreken maar eerder over vriendschap. Ik weet wel dat als ik een partner heb die me niet los kan laten ik me gevangen voel en dus rare dingen ga uitvreten. Als ik het mag, dan heb ik er veel minder behoefte aan en spreek ik ook eerder mijn gedachten uit. Als ik weet dat de ander het er moeilijk mee heeft met mijn behoeften en er alleen maar moeilijk over gaat doen dan hou ik liever mijn mond. Ik heb niet zo'n zin in ruzie om iets waar je toch niet uit gaat komen. De relatie duurt dan ook niet lang, want ik ben wel eerlijk en ik kan er helemaal niet tegen als ik dingen moet gaan verzwijgen om de vrede te bewaren. Gelukkig zit dat nu helemaal goed
En over agressief worden tegen de ander waar je niets mee te maken hebt? Ach.. tja.. vind het onnodig.. maar ik vind agressie sowieso onnodig.
Ik zou zeer ontgoocheld zijn en me veraden voelen.pythregius zei:Ben benieuwd hoe vooral de jongens van df hier over denken.
stel je vriendin gaat vreemd wordt je dan vooral woedend op de jongen met wie zij zoent dan op haar? andersom kan ook, maar zie vooral jongens sneller aggresief worden in deze situaties.
Word je uberhaubt woedend? of laat je iedereen vrij in zijn doen en laten, of dit het einde van de relatie betekent maakt niet uit, de ander mag doen wat ze wil.
Ik zelf ga meer voor het tweede, ik vind dat je niemand moet beperken in wat hij / zij wil zoveel macht mag je niet over een persoon hebben, wel vind dat je het duidelijk moet maken hoe je er over denkt.
Brand los, ben benieuwd :P
Argulas zei:nicolai zei:ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
Hoe zit dat dan volgens jou met het alfa mannetje? Het is heel erg dierlijk om je vrouwtje op te eisen ook. Dieren vechten hiervoor zelfs op leven en dood voor. Dus zij mag dierlijk doen, maar jij niet? Klinkt als een onlogisch statement.
Niet dat ik niet akkoord ben, maar ik zou het gewoon zo niet durven formuleren.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."