Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterilisatie

Sterilisatie

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan elke lefgozer mij even vertellen hoe het voelt om gesteriliseerd te worden?

Hoe is het om te zien hoe een dikke zuster je zak dicht brand en met liefde de rook daarvan inadement?

Groeten van iemand die GEEN kinderen op de wereld wil zetten!
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#2
3970 zei:
Wat wel vreemd was om te zien trouwens, was dat binnen 2 dagen de hele balzak verkleurde, van blauw, paars, tot bijna zwart! Een raar gezicht, maar dat was ook zo weer weg...

Voor de pijn hoef je het dus normaal gezien niet te laten, als alles goed gaat... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:openmouth:

:tearsofjoy:
Wazig wazig, regenboogzak :tearsofjoy:
--------------------------------
mike6 zei:
Eury schreef:Ik snap echt niet waarom mijn pa dat heeft gedaan :wave:



Misschien om te voorkomen dat hij nog meer "Eury's" op de wereld zet? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zo heb ik er nog nooit over nagedacht :openmouth:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een horrorverhaal.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er gaat echt geen dokter mijn zak opensnijden :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
honingolie zei:
Wat een horrorverhaal.
Klik om te vergroten...

Dat valt wel mee....maat van me had meer horror, die kreeg een onsteking in zijn balzak na de sterilisatie :openmouth: Dat wil je dus echt niet meemaken....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet dat mijn vader het destijds niet zo'n pretje vond, maar ja.... Mogen mannen ook eens een keer iets ondergaan, terwijl een vrouw zich voor een geboortebeperking, jarenlang dagelijks vol moet stoppen met hormonen? :wink:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nooit doen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeg nooit nooit staat er in je sig belgo :wink:


Mijn vader heeft het laten doen, maar die vertelde mij (toen was ik nog klein) dat ze de zaadleiders dichtknopen.. kheb niks gehoord over branden ofzo maar het verhaal is misschien aangepast aan mijn leeftijd :P

Heb ook niks gehoord over pijn, weet wel dat t onder totale narcose was maar dat lijkt me vreemd aangezien t bij anderen dus met plaatselijke verdoving was.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
doe maar mindgamer ... verlos de wereld ...
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
doe maar mindgamer ... verlos de wereld ...
Klik om te vergroten...

Dat heeft hij al gedaan denk ik, hij is hier sinds 1 mei niet meer geweest, terwijl hij hier praktisch woonde op het forum...

Iemand enig idee wat er met hem gebeurd is?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij heeft zich laten steriliseren en bedacht na de ingreep dattie toch wel kinderen wil.
Hij is al dik een maand nonstop aan het neuken om te kijken of het tóch nog lukken kan :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hitsige vrouwen verdienen volwaardig sperma :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar van de pil of andere hormoonpreparaten worden een heleboel vrouwen op den duur juist weer een stuk minder hitsig en dan zal het overschot aan "volwaardig sperma", helaas toch eigenhandig in doucheputjes en andere alternatieve loodsplekken moeten eindigen.... :P
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Maar van de pil of andere hormoonpreparaten worden een heleboel vrouwen op den duur juist weer een stuk minder hitsig en dan zal het overschot aan "volwaardig sperma", helaas toch eigenhandig in doucheputjes en andere alternatieve loodsplekken moeten eindigen.... :P
Klik om te vergroten...
Spijtig genoeg is dit dagelijkse waarheid.
Het is of een ingreep bij de man, of de vrouw doet er iets aan.
De vrouw heeft een menslievende mogelijkheid, namelijk: de pil! Wat dus het tegenovergestelde van anabolen is, en in mijn optiek hartstikke ongezond.
Toch hoef je geen operatie te ondergaan. Als er een pil is uitgevonden voor de man, dan ben ik de eerste die het gaat slikken, ongeacht de walgelijke risico's (hoger kans op kanker bijv.) Want de vrouwen offeren zich NU ook vrijwillig op om zelf de pil te slikken, en gezien ze baas over eigen buik zijn mogen ze ermee stoppen wanneer ze willen...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijkt me niet fijn eigenlijk...maar ik heb ook gelukkig geen ervaring.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon doen...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je werkt met kinderen toch ? slechte dag op het werk ?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwa, ik werk niet met kinderen. Ben toch echt hetero.

Nee, ik wil mezelf gewoon niet voortplanten, maar ik vraag me af hoeveel pijn zo'n ingreep doet...

Die gozer die zich zelf naar zijn dealers postcode heeft genoemd, is vast en zeker gesteriliseerd...: 3970... :P Of niet?
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#19
man, soms post jij toch maar rare dingen hoor :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
dingo zei:
man, soms post jij toch maar rare dingen hoor :P
Klik om te vergroten...

mindgamer is fucking serieus hoor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."