#1
3970 zei:Wat wel vreemd was om te zien trouwens, was dat binnen 2 dagen de hele balzak verkleurde, van blauw, paars, tot bijna zwart! Een raar gezicht, maar dat was ook zo weer weg...
Voor de pijn hoef je het dus normaal gezien niet te laten, als alles goed gaat...![]()
Wazig wazig, regenboogzak
--------------------------------
mike6 zei:Eury schreef:Ik snap echt niet waarom mijn pa dat heeft gedaan
Misschien om te voorkomen dat hij nog meer "Eury's" op de wereld zet?![]()
Zo heb ik er nog nooit over nagedacht
