Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen :wink: ,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch :openmouth: ,volgens mij ben jij 100% debiel.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solidius zei:
Bolea zei:
Lesbisch :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildo :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bolea zei:
Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen :wink: ,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch :openmouth: ,volgens mij ben jij 100% debiel.
Klik om te vergroten...

Mwhuhaha, die zit Mindgamer! :tearsofjoy:
Good one Bolea. ^^
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pak Suiker zei:
Bolea zei:
Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen :wink: ,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch :openmouth: ,volgens mij ben jij 100% debiel.
Klik om te vergroten...

Mwhuhaha, die zit Mindgamer! :tearsofjoy:
Good one Bolea. ^^
Klik om te vergroten...
Nee, mijn verstand niet, piemel wel :wink:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindgamer zei:
Pak Suiker zei:
Bolea zei:
Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen :wink: ,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch :openmouth: ,volgens mij ben jij 100% debiel.
Klik om te vergroten...

Mwhuhaha, die zit Mindgamer! :tearsofjoy:
Good one Bolea. ^^
Klik om te vergroten...
Nee, mijn verstand niet, piemel wel :wink:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :wink:
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#6
homo, en heb me tot nu toe nog nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot het vrouwelijk geslacht onder invloed van drugs, evenals nuchter :grin:

kheb ook helemaal geen probleem met hetro's, zijn meestal wel vriendelijke mensen. :)

Peace !
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nicolai zei:
haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Klik om te vergroten...

Ik ben het er alleen niet zo mee eens. :tearsofjoy:
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pak Suiker zei:
nicolai zei:
haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Klik om te vergroten...

Ik ben het er alleen niet zo mee eens. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Bwa.. meestal wel hoor.. :sunglasses:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeepbel zei:
Pak Suiker zei:
nicolai zei:
haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Klik om te vergroten...

Ik ben het er alleen niet zo mee eens. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Bwa.. meestal wel hoor.. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Misschien alleen in belgië dan... :wink:
Want hier zijn er wel redelijk veel homofoob. (misschien omdat wij meer last hebben van islamitisering hier?)
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pak Suiker zei:
Zeepbel zei:
Bwa.. meestal wel hoor.. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Misschien alleen in belgië dan... :wink:
Want hier zijn er wel redelijk veel homofoob. (misschien omdat wij meer last hebben van islamitisering hier?)
Klik om te vergroten...
Hier op het forum valt het alleszinds mee :tongueout:

Kga slapen !! :)

Peace !
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Bolea zei:
Lesbisch :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildo :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Denken hetero's werkelijk zo over mij als lesbienne?dat ik of mijn partner elkaar neuken :rolleyes: met een voorbind dildo? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Neen hoor :tearsofjoy: ,dan heb ik liever een man zijn penis :flushed: :wink:
Trouwens, ik ben geen aangeboren lesbienne(eerst 3 mannen en dan 2 vrouwen).
en ik knap volledig af op vrouwen met mannelijke manieren,het is al gek genoeg voor mij het lesbisch wereldje en ik neem er zoveel mogelijk afstand van.
Ik ben een rockmuziek liefhebber en vertoef veel liever in mannelijke gezelschap
:wink: :rock: :wave:
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mja bi, of eerder pansexueel, maar die optie staat er niet bij *grin*
d
daddy-OhLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey, ik ben één van die 'gelegenheidshomo's'. Ik ben al 18 jaar samen met een knappe vrouw en (zonder te willen opscheppen) we hebben een fantastisch sexleven. Ik rook weed, doe af en toe een pilletje (of meer) en soms een lijntje coke . Ik ben zeer mannelijk, rij met een Harley en heb elke mooie vrouw op straat gezien.
En, heel raar, telkens als ik coke gesnoven heb wordt ik heel geil en krijg ik zin in sex met een man.
Nuchter heb ik die drang nooit, op XTC en weed ook zeker ni. Enkel bij coke heb ik die gedachten.
Mijn vrouw weet ervan, ze maakt er zich geen zorgen over. En ik heb een kameraad met hetzelfde probleem, of liever, hetzelfde voordeel. Vul zelf maar verder in... Niemand van ons maakt er een probleem van, we zijn oud genoeg om er fijn mee om te gaan...dusss iedereen content.
Toch zou ik 'ns willen weten of dit bij meer mensen het geval is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
ok is goed :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ga je weer op die toer, ja?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Lauu zei:
ok is goed :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ga je weer op die toer, ja?
Klik om te vergroten...

nee hoor...het was gewoon niet te geloven
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als men in een god kan geloven waarom dan niet geloven in mijn seksuele voorkeur?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hou het nog altijd op 75% hetero en 25% bi... :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Ik hou het nog altijd op 75% hetero en 25% bi... :wink:
Klik om te vergroten...

Op wat voor transgenders val jij dan? :P
Zoéén die een kwart vanzichzelf vrouwelijk beschouwt (en zo wil hebben) en de rest man? :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoiets als een pak poedersuiker?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."