#1
Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen
,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch
,volgens mij ben jij 100% debiel.
Solidius zei:Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildoBolea zei:Lesbisch![]()
![]()
Bolea zei:Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch
,volgens mij ben jij 100% debiel.
Nee, mijn verstand niet, piemel welPak Suiker zei:Bolea zei:Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch
,volgens mij ben jij 100% debiel.
Mwhuhaha, die zit Mindgamer!![]()
Good one Bolea. ^^
Mindgamer zei:Nee, mijn verstand niet, piemel welPak Suiker zei:Bolea zei:Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch
,volgens mij ben jij 100% debiel.
Mwhuhaha, die zit Mindgamer!![]()
Good one Bolea. ^^![]()
nicolai zei:haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Pak Suiker zei:nicolai zei:haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Ik ben het er alleen niet zo mee eens.![]()
Zeepbel zei:Pak Suiker zei:nicolai zei:haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Ik ben het er alleen niet zo mee eens.![]()
Bwa.. meestal wel hoor..![]()
Hier op het forum valt het alleszinds meePak Suiker zei:Misschien alleen in belgië dan...Zeepbel zei:Bwa.. meestal wel hoor..![]()
![]()
Want hier zijn er wel redelijk veel homofoob. (misschien omdat wij meer last hebben van islamitisering hier?)
Solidius zei:Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildoBolea zei:Lesbisch![]()
![]()
met een voorbind dildo?

Ga je weer op die toer, ja?Lauu zei:ok is goed![]()
ExceptionalInsight zei:Ga je weer op die toer, ja?Lauu zei:ok is goed![]()
Marla Singer zei:Ik hou het nog altijd op 75% hetero en 25% bi...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."