Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heterosexueel, voor 100% het vrouwlijke geslacht :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hetero.

Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
alainalain zei:
Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.
Klik om te vergroten...

idd dat heb ik ook...ze kunnen zo overdrijven :P maarja dan schiet ik ook wel weer in de lach met dat soort figuren :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pak Suiker zei:
Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers.
Klik om te vergroten...

is er al...als ze een rondje hebben inplaats van een sterretje...
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
alainalain zei:
Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.
Klik om te vergroten...

idd dat heb ik ook...ze kunnen zo overdrijven :P maarja dan schiet ik ook wel weer in de lach met dat soort figuren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers. :wink:
"Deze flikker is goedgekeurd door het COC, dan heb je de échte." :grin:

Ontopic: biseksueel.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok jij wint :rolleyes: :beer:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Pak Suiker zei:
Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers.
Klik om te vergroten...

is er al...als ze een rondje hebben inplaats van een sterretje...
Klik om te vergroten...

Biseksueele jongens en vrouwen die van anale seks houden kunnen dat ook hebben. :openmouth:
Maar dat zul jij vast het beste weten, jij weet zo te horen namelijk al hoe dat keurmerk eruit ziet. :wink:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wist iedereen hier natuurlijk al :grin:, ja: bi
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nogsteeds bi, alleen begin ik steeds meer teleurgesteld te raken in het mannelijk geslacht.:rolleyes:
Jaja, ik weet dat je ze individueel moet beoordelen, maar soms lijkt het alsof ze allemaal hetzelfde zijn. :(
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hetero
Pas in Nijmegen geweest met de zomerfeesten.
En heb verder niks tege homo's of lesbo's ofzo
Maar oh my god wat hebben wij last gehad van zon irritante zatte homo die de hele tijd met zn dikke reet tege de jongens van onze vriendegroep aan zat te rijden... Bah!
we hadden er al een paar keer iets van gezegd en hij bleef maar doorgaan.
de 3e keer hebben we hem gezegd dat ie maar iemand anders in z'n kont moet pakke en toen is die gelukkig weggegaan.
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Re:

laan zei:
mushroompiet zei:
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Klik om te vergroten...
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :P
Klik om te vergroten...

Ben hetero, maar heb nix tegen homo's, lesbi's of bi's.
Maar ik vind het tog maar een vieze bedoeling bij homo's...elkaar vanachter nemen...
Het zijn wel altijd hele lieve mensen maar tog... gewoon het gedacht.... :rolleyes:

Als homo's een jongetje hebben als kind is het nog niet zo erg,
maar als het een meisje kunnen ze als ze in de puberteit is niet veel advies enzo geven... qua verzorgingen en wat meisjes dan allemaal nodig hebben en hoe ze zichzelf moeten verzorgen vb. smincken, kleden,scheren of epileren al zulke dingen.. Als je een moeder hebt toont zij dat allemaal en legt alles goed uit omdat zij weet hoe en wat. En kdenk als ze vragen hebben over seks enzo dat ze tog rapper naar hun moeder gaan, omdat zij het best weten hoe het is enzo. Ik vind dat je als meisje tog wel een moederfiguur nodig heeft. waar je met alles bij terecht kan.
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pak Suiker zei:
Nogsteeds bi, alleen begin ik steeds meer teleurgesteld te raken in het mannelijk geslacht.:rolleyes:
Jaja, ik weet dat je ze individueel moet beoordelen, maar soms lijkt het alsof ze allemaal hetzelfde zijn. :(
Klik om te vergroten...


qua karakter dan? van hetero mannen of homo's.. want kweet niet egt wat je nu juist bedoelt met mannelijk geslacht? of is het beiden waar je het over hebt?

De ene man heeft het meer dan de andere qua stoer willen over komen en emoties uiten.
mannen maken hun om nix druk. En wij meiden om de kleinste dingetjes :P
Of wnr ze aandachtig naar een film aan het kijken zijn en je wilt met hun praten krijg je als enige antwoord "ja" of "uhu" zonder dat ze geluistert hebben naar wat je zij. das soms egt om gek te komen hé, je bent dan net tegen de muren aan het praten. :openmouth: had dat altijd met me ex :rolleyes: mijn vader is ook zo :P erg irritant, herkent iemand dat soms?


De interesses tussen meiden en jongens zijn totaal anders, bij meiden gaat het meestal om tijdschriften, make-up, haar-style, jongens, liefde seks en relaties, roddels, emoties uiten, uiterlijk en horoscoop. Meisjes hebben vaak interesses waar meer gezelligheid bij komt kijken dan actie. Meisjes tonen hun interesses ook heel vaak aan hun vriendinnen, veel dingen doen ze meestal samen:
Elkaar hun grootste geheimen vertellen en wie op wie verliefd is enz. enz.
Meiden besteden ook veel meer tijd en aandacht aan hun uiterlijk dan jongens. Vaak voor de spiegel staan, make-up, haren etc.
Bij jongens zit er wat meer actie in, een goeie film kijken of voetballen op straat. Jongens hebben vaak dezelfde interesses zoals: Voetbal, Computeren (games), Msn-en, Vrienden, Films kijken, Meiden, Scooters,Zwemmen, Vissen. Jongens hebben vaak dezelfde interesses omdat ze bij een groep horen die die dingen doen. En ze willen ook stoer overkomen, daarom uiten ze hun emoties bijna niet als er iemand bij is.


Het karakter tussen meiden en jongens is ook verschillend.
Meiden houden van “zachte” dingen en jongens meer van actie etc.
Meiden giechelen meer over onnozele dingen waar jongens bijna nooit over praten.


Echt wel Grote verschillen tussen man en vrouw :grin: (wel algemene verschillen, want je hebt natuurlijk terug uitzonderingen)
Persoonlijk mag een man tog wel een beetje emoties tonen hoor, maar ook niet teveel natuurlijk! want als je vb. een kleine ruzie ofzo met heb hebt dat hij niet in huilen losbarst, das dan ook weer niet aantrekkelijk dan :P haha
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMA<3 zei:
Hetero
Pas in Nijmegen geweest met de zomerfeesten.
En heb verder niks tege homo's of lesbo's ofzo
Maar oh my god wat hebben wij last gehad van zon irritante zatte homo die de hele tijd met zn dikke reet tege de jongens van onze vriendegroep aan zat te rijden... Bah!
we hadden er al een paar keer iets van gezegd en hij bleef maar doorgaan.
de 3e keer hebben we hem gezegd dat ie maar iemand anders in z'n kont moet pakke en toen is die gelukkig weggegaan.
Klik om te vergroten...

haha :grin:
zulke viezeriksjes heb je ook overal hé :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn voorkeur gaat nu nog enkel naar Vajrayogini,
verlichte vrouwelijke energie,
de vrouwelijke vorm van een verlichte Boeddha.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
ok is goed :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
:9
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
liberaal hetero.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank je :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
2x een triootje gedaan met 1 andere jongen en 1 meisje...een jongen gezoend...ben geen bi verder...experimenteren kan je het noemen denk ik
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben benieuwd hoe het hier verdeeld is op df :wink:

En om er gelijk een discussie aan vast te knopen.. Hoe kijken we op df tegen homoseksualiteit en biseksualiteit aan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."