#1
Heterosexueel, voor 100% het vrouwlijke geslacht ![:)]()
alainalain zei:Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.
Pak Suiker zei:Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers.
Lauu zei:alainalain zei:Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.
idd dat heb ik ook...ze kunnen zo overdrijven :P maarja dan schiet ik ook wel weer in de lach met dat soort figuren![]()

Lauu zei:Pak Suiker zei:Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers.
is er al...als ze een rondje hebben inplaats van een sterretje...

laan zei:Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :Pmushroompiet zei:ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Pak Suiker zei:Nogsteeds bi, alleen begin ik steeds meer teleurgesteld te raken in het mannelijk geslacht.
Jaja, ik weet dat je ze individueel moet beoordelen, maar soms lijkt het alsof ze allemaal hetzelfde zijn.![]()
mijn vader is ook zo :P erg irritant, herkent iemand dat soms?MDMA<3 zei:Hetero
Pas in Nijmegen geweest met de zomerfeesten.
En heb verder niks tege homo's of lesbo's ofzo
Maar oh my god wat hebben wij last gehad van zon irritante zatte homo die de hele tijd met zn dikke reet tege de jongens van onze vriendegroep aan zat te rijden... Bah!
we hadden er al een paar keer iets van gezegd en hij bleef maar doorgaan.
de 3e keer hebben we hem gezegd dat ie maar iemand anders in z'n kont moet pakke en toen is die gelukkig weggegaan.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."