#1
aha, ok ![:)]()
SperSIZEboon zei:vroom?Marla Singer zei:Spersize is erg vroom vanavond...:P
*opent google.nl
Pak Suiker zei:Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.
Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!
Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.
En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan?![]()
Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.
Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.

Pak Suiker zei:Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.
Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!
Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.
En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan?![]()
Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.
Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.

Mindgamer zei:Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen![]()
Mike64 zei:Mindgamer zei:Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen![]()
Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus....
JunkXL zei:Nou ik zou jullie zeggen, het klint raar maar waar, Ik krijg letterlijk de creeps van veel vrouwen. Kippenvel over me hele lichaam en echt zo'n rilling over mijn ruggegraat.
Waar die 'angst'' vandaan komt? Geen id.. Misschien vanwege het feit dat het allemaal achterbakse, zeurende, zeikende, bemoeizuchtige, manipulerende, oppervlakkige she-devils zijn. Door middel van emotionele chantage en hun looks weten ze jou precies naar hun hand te zetten. En het ergste is vaak lukt het nog ook! Jullie mannen lopen allemaal recht in de val wat dan liefde zou heten?
Hypothetisch: Stelletje al half jaartje samen harstikke leuk en aardig.. Tot de vent er achterkomt dat zen bitch vreemdgaat. Gebroken en woest wijst hij haar de deur. Na een paar dagen gaan ze er over praten. En dat spijt het haar zo.. En ze huilt zo zielig.. En ach germ dat meske ze is zo zielig! En vaak kunnen de mannen zo'n huilend meisje met zo'n lief koppie niet confronteren met de waarheid! dat ze een vies wijf is! Het is net of jullie hersentjes dan week worden. En vrouwen die weten dat, en die maken daar niet een beetje gebruik van.. Nee die verwachtte inderdaad dat je hun aanbid alsof het prinsesjes zijn!
De engste vind ik die wijven die zichzelf zo knap vinden. En dat ze even de wereld gaan bevuilen met die zieke "anorexia'' rolmodellen. Ik vind het afschuuwlijk dat meisje van 8 jaar zich druk maken over heupen en tieten??? En godverdomme dan ziede zown meske lopen lijkt 16 of mssn zelfs wel 18, Sexy gekleed, stringetjes, make-up piercings.. En dan kom je tot de afschuuwlijke waarheid! dat ze net 12 zijn! Dat die ouders dat toelaten hun dochter op laten groeien als een gucci prada kutje.
Ik heb geen vriendinnen. En mis er helemaal niks aan! Pff al dat gemiep en geroddel en blehh word als moe bij de gedachten.Nee ik heb zo'n 30 mannenEn ik hoor er ook gewoon bij als one of the guys.. Niemand gaat zich voor mij anders gedragen als dat hij is en niemand hoeft zich in te houden over wijven en zulke dingen. Ik snap jullie wel. Die rare wezens snap ik niet en wil ik ook neit snappen.
En nee ik ben niet zo lelijk ofzo dat ik daarom one of the guys ben. Ik doe ook regelmatig modellenwerk maar dat verzuurt mijn persoonlijkheid niet. Want ik vind mezelf echt geen lekker wijf ofzo, maar ben gewoon tevreden..En heb van jullie ook nooit te klagen gehad dus zal wel goed zittenIk ben gewoon niet zo moeilijk als tot nu toe elke vrouw die ik ken. Ik heb nog geen enkele vrouw leren kennen die aan mijn normen en waarde voldoet. En dan heb je ook nog van die vrouwen die schijnheilig met je mee praten. BV: ik zeg ik hou niet van vrouwen want ze zijn alleamal achterbaks en blablabla en dan zeggen de meeste vrouwen. Owja idd ik hou daar ook niet van. En over alles waar ik me mening over geeft daat denkt zij precies het zelfde over! En dan denk ik bij me eigen yeah right! Heb je ook een eige mening
??
En een weekje later is die zelfde kip vreemdgegaan ofzoiets. En ik sta niet eens meer van die streken te kijken.. En volgens mij hebben de meeste vrouwen een rare manier van interperteren, want vaak zodra ze je de rug toe hebben gekeerd zijn jou woorden al helemaal uit de context gehaald en minimaal op 2 manieren doorverteld aan der vriendinnen.
Een vriendschap tussen 2 vriendinnen is een complot tegen de 3de.
Nee mannen ik snap jullie heel goed!! You make senseen ik kan nog wel kk lang doorgaan over die dingen dat men vrouwen noemt. Frustraties genoeg daarover! Maar ik ga mn tijd aan nuttige dingen verspillen
Blowen en bietje tweaken zo!
Naja en ik ben en blijf een vrouw he! Dus dat was mijn portie zeiken voor vandaagghehe
Greetz
Oom Klaas zei:JunkXL zei:Nou ik zou jullie zeggen, het klint raar maar waar, Ik krijg letterlijk de creeps van veel vrouwen. Kippenvel over me hele lichaam en echt zo'n rilling over mijn ruggegraat.
Waar die 'angst'' vandaan komt? Geen id.. Misschien vanwege het feit dat het allemaal achterbakse, zeurende, zeikende, bemoeizuchtige, manipulerende, oppervlakkige she-devils zijn. Door middel van emotionele chantage en hun looks weten ze jou precies naar hun hand te zetten. En het ergste is vaak lukt het nog ook! Jullie mannen lopen allemaal recht in de val wat dan liefde zou heten?
Hypothetisch: Stelletje al half jaartje samen harstikke leuk en aardig.. Tot de vent er achterkomt dat zen bitch vreemdgaat. Gebroken en woest wijst hij haar de deur. Na een paar dagen gaan ze er over praten. En dat spijt het haar zo.. En ze huilt zo zielig.. En ach germ dat meske ze is zo zielig! En vaak kunnen de mannen zo'n huilend meisje met zo'n lief koppie niet confronteren met de waarheid! dat ze een vies wijf is! Het is net of jullie hersentjes dan week worden. En vrouwen die weten dat, en die maken daar niet een beetje gebruik van.. Nee die verwachtte inderdaad dat je hun aanbid alsof het prinsesjes zijn!
De engste vind ik die wijven die zichzelf zo knap vinden. En dat ze even de wereld gaan bevuilen met die zieke "anorexia'' rolmodellen. Ik vind het afschuuwlijk dat meisje van 8 jaar zich druk maken over heupen en tieten??? En godverdomme dan ziede zown meske lopen lijkt 16 of mssn zelfs wel 18, Sexy gekleed, stringetjes, make-up piercings.. En dan kom je tot de afschuuwlijke waarheid! dat ze net 12 zijn! Dat die ouders dat toelaten hun dochter op laten groeien als een gucci prada kutje.
Ik heb geen vriendinnen. En mis er helemaal niks aan! Pff al dat gemiep en geroddel en blehh word als moe bij de gedachten.Nee ik heb zo'n 30 mannenEn ik hoor er ook gewoon bij als one of the guys.. Niemand gaat zich voor mij anders gedragen als dat hij is en niemand hoeft zich in te houden over wijven en zulke dingen. Ik snap jullie wel. Die rare wezens snap ik niet en wil ik ook neit snappen.
En nee ik ben niet zo lelijk ofzo dat ik daarom one of the guys ben. Ik doe ook regelmatig modellenwerk maar dat verzuurt mijn persoonlijkheid niet. Want ik vind mezelf echt geen lekker wijf ofzo, maar ben gewoon tevreden..En heb van jullie ook nooit te klagen gehad dus zal wel goed zittenIk ben gewoon niet zo moeilijk als tot nu toe elke vrouw die ik ken. Ik heb nog geen enkele vrouw leren kennen die aan mijn normen en waarde voldoet. En dan heb je ook nog van die vrouwen die schijnheilig met je mee praten. BV: ik zeg ik hou niet van vrouwen want ze zijn alleamal achterbaks en blablabla en dan zeggen de meeste vrouwen. Owja idd ik hou daar ook niet van. En over alles waar ik me mening over geeft daat denkt zij precies het zelfde over! En dan denk ik bij me eigen yeah right! Heb je ook een eige mening
??
En een weekje later is die zelfde kip vreemdgegaan ofzoiets. En ik sta niet eens meer van die streken te kijken.. En volgens mij hebben de meeste vrouwen een rare manier van interperteren, want vaak zodra ze je de rug toe hebben gekeerd zijn jou woorden al helemaal uit de context gehaald en minimaal op 2 manieren doorverteld aan der vriendinnen.
Een vriendschap tussen 2 vriendinnen is een complot tegen de 3de.
Nee mannen ik snap jullie heel goed!! You make senseen ik kan nog wel kk lang doorgaan over die dingen dat men vrouwen noemt. Frustraties genoeg daarover! Maar ik ga mn tijd aan nuttige dingen verspillen
Blowen en bietje tweaken zo!
Naja en ik ben en blijf een vrouw he! Dus dat was mijn portie zeiken voor vandaagghehe
Greetz
Wat een geouwehoer.
Wat je zelf vervelend vind aan vrouwen doe je zelf ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."