Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouwen zijn prinsessen?

Vrouwen zijn prinsessen?

58 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
aha, ok :)
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.

Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!
Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? :confused:

Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.

Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Spersize is erg vroom vanavond... :wink: :P
Klik om te vergroten...
vroom?

*opent google.nl
Klik om te vergroten...

Amen! :wink:
D
Devils RejectLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pak Suiker zei:
Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.

Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!
Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? :confused:

Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.

Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.
Klik om te vergroten...

AMEN! :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
emancipatie draait om gelijkstelling van de man aan de vrouw, en dat is prachtig en nodig. alleen als je dan geemancipeert bent ga dan niet lopen mekkeren in de trent van ``if i where a boy`` en ``your hot and your cold``, ik ben ook een jongen, en ik behandel meisje wel normaal, het moet ergens op houden.

behave!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Something that bleeds for a week and still lives is not human!

Maar je maakt wel een goed punt met dit topic. De 'meeste' geëmancipeerde vrouwen van deze eeuw beheren inderdaad een archief met alle negatieve aspecten en gebeurtenissen binnen een relatie. Ze hebben een z.g.n. 'threshold' dat wanneer een zeker punt van frustratie is bereikt je alles op je bord krijgt. Wij mannen zijn over het algemeen wat directer in de aanpak van problemen. Het contrast van deze twee uitersten is dan ook de oorzaak van onenigheid en wisselende verstandhouding ten opzichte van de partner.
q
quattroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak Suiker zei:
Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.

Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!


Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? :confused:

Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.

Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.
Klik om te vergroten...


jesus jesus wat een oordelen allemaal!!!! :)

en er is helemaal NIEMAND die met zijn/haar hersens eraan kan denken dat er nog zoiets is als NATUUR en INTUITIE bijvoorbeeld.

alles moet maar sociaal zijn enz enz. lief lief niet te wild weet ik het allemaal.
weet niet wie het woord noemde maar rollenpatroon!!!
ja juist ja, inderdaad dat is waar het omgaat.

wil je het woord niet in je mond nemen omdat je er bang voor bent?? wij draaien compleet door en willen alles maar regelen. nu: de natuur kan je in die zin regelen dat oppervlakkige zaken aangepast kunnen worden. maar dat, waarvoor je bestemd bent ,is dat, waarvoor je moet leven. helaas zijn er wat teveel mensen met kreupele gedachten die ook nog eens wat durven zeggen in deze maatschappij (bedoel hiermee enkel die wat anders proberen te leven als wat ze zijn (gaat niet over sekse of dergelijke)de zogenaamde berg mensen die ik de wandelende dooden noem. ze zijn er wel maar ze weten zelf niet meer waarom ze er zijn!! da zijn er veeel!!

dus beste mindgamer :wave:

mensen zoals jij moeten eerst eens naar zichzelf kijken.
alles ok? nou dan keuze maken.

KEUZES MAAAAKEN MINGAMER (en anderen) !!!!! :rockband:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn mening staat geschreven in pak suiker`s post.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrouwen worden door mij allemaal behandeld als prinsessen, als ze mij aanstaan... :grin:
Vrouwen zijn voor mij belangrijker in m'n leven geweest en zijn belangrijker dan mannen imo.

Vrouwen zijn :hearteyes:

Maar mannen vind ik trouwens ook zeker niet onbelangrijk :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindgamer zei:
Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen :)
Klik om te vergroten...

Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus....
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik ook onder prinsessen gedrag vind vallen, is dat vrouwen kijken naar de hele details, en mannen kijken vaak naar het totaal plaatje. Overigens, doordat vrouwen kijken naar de hele kleine details, denken ze (vaak) dat mannen dat ook doen, waardoor ze snel ontevreden zijn over hun uiterlijk, maar dat is maar een conclusie die ik ooit getrokken had, en zo te denken lijkt mij een geval van weinig ervaring met mannen, dus dit zie je meer voorkomen bij meisjes in de puberteit.
Enfin, vrouwen kijken naar de kleine details om te vergelijken of ze dat ook hebben ja of nee. De beste eigenschappen van de 2 mensen die een eenheid vormen, worden aan het product toegevoegd. Zoals ik al eerder had gezegd; vrouwen zijn producenten, hier is hun waarneming en denken ook op gebaseerd. Dat kan gewoon niet anders. Alle gedragingen, transparantie van hun geest als ik een verdomd goed gesprek met ze voer, leiden naar productie! Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen :)
D
Devils RejectLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mike64 zei:
Mindgamer zei:
Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen :)
Klik om te vergroten...

Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus....
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, mijn vriend behandelt mij als een prinsesje, en dat werkt voor mij en voor hem. En ik ben hem ontzettend dankbaar dat hij zo goed voor me zorgt want vaak kan ik dat niet voor mezelf met mn vage hoofd :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou ik zou jullie zeggen, het klint raar maar waar, Ik krijg letterlijk de creeps van veel vrouwen. Kippenvel over me hele lichaam en echt zo'n rilling over mijn ruggegraat.
Waar die 'angst'' vandaan komt? Geen id.. Misschien vanwege het feit dat het allemaal achterbakse, zeurende, zeikende, bemoeizuchtige, manipulerende, oppervlakkige she-devils zijn. Door middel van emotionele chantage en hun looks weten ze jou precies naar hun hand te zetten. En het ergste is vaak lukt het nog ook! Jullie mannen lopen allemaal recht in de val wat dan liefde zou heten?
Hypothetisch: Stelletje al half jaartje samen harstikke leuk en aardig.. Tot de vent er achterkomt dat zen bitch vreemdgaat. Gebroken en woest wijst hij haar de deur. Na een paar dagen gaan ze er over praten. En dat spijt het haar zo.. En ze huilt zo zielig.. En ach germ dat meske ze is zo zielig! En vaak kunnen de mannen zo'n huilend meisje met zo'n lief koppie niet confronteren met de waarheid! dat ze een vies wijf is! Het is net of jullie hersentjes dan week worden. En vrouwen die weten dat, en die maken daar niet een beetje gebruik van.. Nee die verwachtte inderdaad dat je hun aanbid alsof het prinsesjes zijn!
De engste vind ik die wijven die zichzelf zo knap vinden. En dat ze even de wereld gaan bevuilen met die zieke "anorexia'' rolmodellen. Ik vind het afschuuwlijk dat meisje van 8 jaar zich druk maken over heupen en tieten??? En godverdomme dan ziede zown meske lopen lijkt 16 of mssn zelfs wel 18, Sexy gekleed, stringetjes, make-up piercings.. En dan kom je tot de afschuuwlijke waarheid! dat ze net 12 zijn! Dat die ouders dat toelaten hun dochter op laten groeien als een gucci prada kutje.

Ik heb geen vriendinnen. En mis er helemaal niks aan! Pff al dat gemiep en geroddel en blehh word als moe bij de gedachten.Nee ik heb zo'n 30 mannen :wink: En ik hoor er ook gewoon bij als one of the guys.. Niemand gaat zich voor mij anders gedragen als dat hij is en niemand hoeft zich in te houden over wijven en zulke dingen. Ik snap jullie wel. Die rare wezens snap ik niet en wil ik ook neit snappen.

En nee ik ben niet zo lelijk ofzo dat ik daarom one of the guys ben. Ik doe ook regelmatig modellenwerk maar dat verzuurt mijn persoonlijkheid niet. Want ik vind mezelf echt geen lekker wijf ofzo, maar ben gewoon tevreden..En heb van jullie ook nooit te klagen gehad dus zal wel goed zitten :tongueout: Ik ben gewoon niet zo moeilijk als tot nu toe elke vrouw die ik ken. Ik heb nog geen enkele vrouw leren kennen die aan mijn normen en waarde voldoet. En dan heb je ook nog van die vrouwen die schijnheilig met je mee praten. BV: ik zeg ik hou niet van vrouwen want ze zijn alleamal achterbaks en blablabla en dan zeggen de meeste vrouwen. Owja idd ik hou daar ook niet van. En over alles waar ik me mening over geeft daat denkt zij precies het zelfde over! En dan denk ik bij me eigen yeah right! Heb je ook een eige mening :tongueout: ??
En een weekje later is die zelfde kip vreemdgegaan ofzoiets. En ik sta niet eens meer van die streken te kijken.. En volgens mij hebben de meeste vrouwen een rare manier van interperteren, want vaak zodra ze je de rug toe hebben gekeerd zijn jou woorden al helemaal uit de context gehaald en minimaal op 2 manieren doorverteld aan der vriendinnen.
Een vriendschap tussen 2 vriendinnen is een complot tegen de 3de.

Nee mannen ik snap jullie heel goed!! You make sense :wink: en ik kan nog wel kk lang doorgaan over die dingen dat men vrouwen noemt. Frustraties genoeg daarover! Maar ik ga mn tijd aan nuttige dingen verspillen :wink: Blowen en bietje tweaken zo!

Naja en ik ben en blijf een vrouw he! Dus dat was mijn portie zeiken voor vandaag :wink: ghehe

Greetz
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Of draai de rollen om:
Behandel een vrouw die dit verdient als een prinses en je zal worden behandeld als een prins. :wink:
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een vrouw is pas een prinses als jij haar slaaf bent. Mannen moeten niet zeuren over verwend gedrag van hun vrouw, aangezien zij het toelaten. Enabling heet dat. Een afkickende verslaafde geef je ook niet extra dope.

Niet huilen dus.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
JunkXL zei:
Nou ik zou jullie zeggen, het klint raar maar waar, Ik krijg letterlijk de creeps van veel vrouwen. Kippenvel over me hele lichaam en echt zo'n rilling over mijn ruggegraat.
Waar die 'angst'' vandaan komt? Geen id.. Misschien vanwege het feit dat het allemaal achterbakse, zeurende, zeikende, bemoeizuchtige, manipulerende, oppervlakkige she-devils zijn. Door middel van emotionele chantage en hun looks weten ze jou precies naar hun hand te zetten. En het ergste is vaak lukt het nog ook! Jullie mannen lopen allemaal recht in de val wat dan liefde zou heten?
Hypothetisch: Stelletje al half jaartje samen harstikke leuk en aardig.. Tot de vent er achterkomt dat zen bitch vreemdgaat. Gebroken en woest wijst hij haar de deur. Na een paar dagen gaan ze er over praten. En dat spijt het haar zo.. En ze huilt zo zielig.. En ach germ dat meske ze is zo zielig! En vaak kunnen de mannen zo'n huilend meisje met zo'n lief koppie niet confronteren met de waarheid! dat ze een vies wijf is! Het is net of jullie hersentjes dan week worden. En vrouwen die weten dat, en die maken daar niet een beetje gebruik van.. Nee die verwachtte inderdaad dat je hun aanbid alsof het prinsesjes zijn!
De engste vind ik die wijven die zichzelf zo knap vinden. En dat ze even de wereld gaan bevuilen met die zieke "anorexia'' rolmodellen. Ik vind het afschuuwlijk dat meisje van 8 jaar zich druk maken over heupen en tieten??? En godverdomme dan ziede zown meske lopen lijkt 16 of mssn zelfs wel 18, Sexy gekleed, stringetjes, make-up piercings.. En dan kom je tot de afschuuwlijke waarheid! dat ze net 12 zijn! Dat die ouders dat toelaten hun dochter op laten groeien als een gucci prada kutje.

Ik heb geen vriendinnen. En mis er helemaal niks aan! Pff al dat gemiep en geroddel en blehh word als moe bij de gedachten.Nee ik heb zo'n 30 mannen :wink: En ik hoor er ook gewoon bij als one of the guys.. Niemand gaat zich voor mij anders gedragen als dat hij is en niemand hoeft zich in te houden over wijven en zulke dingen. Ik snap jullie wel. Die rare wezens snap ik niet en wil ik ook neit snappen.

En nee ik ben niet zo lelijk ofzo dat ik daarom one of the guys ben. Ik doe ook regelmatig modellenwerk maar dat verzuurt mijn persoonlijkheid niet. Want ik vind mezelf echt geen lekker wijf ofzo, maar ben gewoon tevreden..En heb van jullie ook nooit te klagen gehad dus zal wel goed zitten :tongueout: Ik ben gewoon niet zo moeilijk als tot nu toe elke vrouw die ik ken. Ik heb nog geen enkele vrouw leren kennen die aan mijn normen en waarde voldoet. En dan heb je ook nog van die vrouwen die schijnheilig met je mee praten. BV: ik zeg ik hou niet van vrouwen want ze zijn alleamal achterbaks en blablabla en dan zeggen de meeste vrouwen. Owja idd ik hou daar ook niet van. En over alles waar ik me mening over geeft daat denkt zij precies het zelfde over! En dan denk ik bij me eigen yeah right! Heb je ook een eige mening :tongueout: ??
En een weekje later is die zelfde kip vreemdgegaan ofzoiets. En ik sta niet eens meer van die streken te kijken.. En volgens mij hebben de meeste vrouwen een rare manier van interperteren, want vaak zodra ze je de rug toe hebben gekeerd zijn jou woorden al helemaal uit de context gehaald en minimaal op 2 manieren doorverteld aan der vriendinnen.
Een vriendschap tussen 2 vriendinnen is een complot tegen de 3de.

Nee mannen ik snap jullie heel goed!! You make sense :wink: en ik kan nog wel kk lang doorgaan over die dingen dat men vrouwen noemt. Frustraties genoeg daarover! Maar ik ga mn tijd aan nuttige dingen verspillen :wink: Blowen en bietje tweaken zo!

Naja en ik ben en blijf een vrouw he! Dus dat was mijn portie zeiken voor vandaag :wink: ghehe

Greetz
Klik om te vergroten...

Wat een geouwehoer.
Wat je zelf vervelend vind aan vrouwen doe je zelf ook.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
JunkXL zei:
Nou ik zou jullie zeggen, het klint raar maar waar, Ik krijg letterlijk de creeps van veel vrouwen. Kippenvel over me hele lichaam en echt zo'n rilling over mijn ruggegraat.
Waar die 'angst'' vandaan komt? Geen id.. Misschien vanwege het feit dat het allemaal achterbakse, zeurende, zeikende, bemoeizuchtige, manipulerende, oppervlakkige she-devils zijn. Door middel van emotionele chantage en hun looks weten ze jou precies naar hun hand te zetten. En het ergste is vaak lukt het nog ook! Jullie mannen lopen allemaal recht in de val wat dan liefde zou heten?
Hypothetisch: Stelletje al half jaartje samen harstikke leuk en aardig.. Tot de vent er achterkomt dat zen bitch vreemdgaat. Gebroken en woest wijst hij haar de deur. Na een paar dagen gaan ze er over praten. En dat spijt het haar zo.. En ze huilt zo zielig.. En ach germ dat meske ze is zo zielig! En vaak kunnen de mannen zo'n huilend meisje met zo'n lief koppie niet confronteren met de waarheid! dat ze een vies wijf is! Het is net of jullie hersentjes dan week worden. En vrouwen die weten dat, en die maken daar niet een beetje gebruik van.. Nee die verwachtte inderdaad dat je hun aanbid alsof het prinsesjes zijn!
De engste vind ik die wijven die zichzelf zo knap vinden. En dat ze even de wereld gaan bevuilen met die zieke "anorexia'' rolmodellen. Ik vind het afschuuwlijk dat meisje van 8 jaar zich druk maken over heupen en tieten??? En godverdomme dan ziede zown meske lopen lijkt 16 of mssn zelfs wel 18, Sexy gekleed, stringetjes, make-up piercings.. En dan kom je tot de afschuuwlijke waarheid! dat ze net 12 zijn! Dat die ouders dat toelaten hun dochter op laten groeien als een gucci prada kutje.

Ik heb geen vriendinnen. En mis er helemaal niks aan! Pff al dat gemiep en geroddel en blehh word als moe bij de gedachten.Nee ik heb zo'n 30 mannen :wink: En ik hoor er ook gewoon bij als one of the guys.. Niemand gaat zich voor mij anders gedragen als dat hij is en niemand hoeft zich in te houden over wijven en zulke dingen. Ik snap jullie wel. Die rare wezens snap ik niet en wil ik ook neit snappen.

En nee ik ben niet zo lelijk ofzo dat ik daarom one of the guys ben. Ik doe ook regelmatig modellenwerk maar dat verzuurt mijn persoonlijkheid niet. Want ik vind mezelf echt geen lekker wijf ofzo, maar ben gewoon tevreden..En heb van jullie ook nooit te klagen gehad dus zal wel goed zitten :tongueout: Ik ben gewoon niet zo moeilijk als tot nu toe elke vrouw die ik ken. Ik heb nog geen enkele vrouw leren kennen die aan mijn normen en waarde voldoet. En dan heb je ook nog van die vrouwen die schijnheilig met je mee praten. BV: ik zeg ik hou niet van vrouwen want ze zijn alleamal achterbaks en blablabla en dan zeggen de meeste vrouwen. Owja idd ik hou daar ook niet van. En over alles waar ik me mening over geeft daat denkt zij precies het zelfde over! En dan denk ik bij me eigen yeah right! Heb je ook een eige mening :tongueout: ??
En een weekje later is die zelfde kip vreemdgegaan ofzoiets. En ik sta niet eens meer van die streken te kijken.. En volgens mij hebben de meeste vrouwen een rare manier van interperteren, want vaak zodra ze je de rug toe hebben gekeerd zijn jou woorden al helemaal uit de context gehaald en minimaal op 2 manieren doorverteld aan der vriendinnen.
Een vriendschap tussen 2 vriendinnen is een complot tegen de 3de.

Nee mannen ik snap jullie heel goed!! You make sense :wink: en ik kan nog wel kk lang doorgaan over die dingen dat men vrouwen noemt. Frustraties genoeg daarover! Maar ik ga mn tijd aan nuttige dingen verspillen :wink: Blowen en bietje tweaken zo!

Naja en ik ben en blijf een vrouw he! Dus dat was mijn portie zeiken voor vandaag :wink: ghehe

Greetz
Klik om te vergroten...

Wat een geouwehoer.
Wat je zelf vervelend vind aan vrouwen doe je zelf ook.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk.. Dat zegt ze ook zelf in haar laatste zin. En dat vrouwen manipulerend enzo zijn, vind ik niet meer dan logisch omdat de meeste mannen te dom zijn om in te zien wanneer vrouwen ze proberen te manipuleren. Trap er niet telkens in en dan word je ook niet constant genaaid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."