Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe sletterig ben jij?

Hoe sletterig ben jij?

139 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik twijfelde wel als de test voor beide geslachten bedoeld was toen ik moest kiezen welke jurk ik verkies :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Lauu dat valt me zwaar van je tegen! :beer:
Klik om te vergroten...

tja als zwevende kaken een sexuele handeling was dan was ik een 100% :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
49%
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ondanks dat het een lachertje is (die test) zet het me wel aan het denken. Je vult het in naar waarheid (althans ik) en dan ben je ineens een echte slet terwijl je al 7 jaar netjes getrouwd bent en je niks zonder medeweten van je partner doet. Waar zit m dat nou in? Zelf denk omdat de vragen te "breed" zijn. Of ook omdat je verleden erbij betrekt. Pfffff gelukkig, ik ben geen slet maar een oud wijf met slutty background. :wave:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hem twee keer moeten maken, had me vergist in m'n geslacht (is ook erg lastig te onthouden..)

Anyway, 48 %, dus dat valt wel mee, geloof ik.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Ondanks dat het een lachertje is (die test) zet het me wel aan het denken. Je vult het in naar waarheid (althans ik) en dan ben je ineens een echte slet terwijl je al 7 jaar netjes getrouwd bent en je niks zonder medeweten van je partner doet. Waar zit m dat nou in? Zelf denk omdat de vragen te "breed" zijn. Of ook omdat je verleden erbij betrekt. Pfffff gelukkig, ik ben geen slet maar een oud wijf met slutty background. :wave:
Klik om te vergroten...

tja caatja ik ben 49 procent slet,en ik ben 95 procent impotent :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
impotent :grin: :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
weer jij die als eerste mijn quote moet zien en mij natuurlijk moet uitlachen :angry: :tearsofjoy: :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zal dat eens kopen voor jou,lachtaart!!! :angry: :angry: :angry:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
oewww geil :hearteyes:


whahaha lachtaart :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
cronos zei:
tja caatja ik ben 49 procent slet,en ik ben 95 procent impotent :(
Klik om te vergroten...

Laat Ellesdee maar lachen hoor, ik weet dat je bedoelde: importent...

:tearsofjoy:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#13
37%: netjes en ruim onder het gemiddelde

vind het wel vreemd dat er niks bijstaat van seks op openbare plaatsen ed. :rolleyes:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
42%

Das best braaf volgens mij :wink:
l
lulloLid
01-01-2024, 00:00
#15
75%.... :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
70
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
''Is het niet beter in de handen van een moordenaar te geraken,
dan in de dromen van een bronstige vrouw?''


- Aldus Sprak Zarathoestra, Friedrich Nietzsche
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik mag blijkbaar die test niet doen want als ik hem open komt er te staan zoon ding van verzenden/ niet verzenden. Dus volgens mij ben ik te veel slet op die test te doen ghe ghe
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#19
56%, mooie score vind ik zelf :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
scenemeisjeedana zei:
Ik mag blijkbaar die test niet doen want als ik hem open komt er te staan zoon ding van verzenden/ niet verzenden. Dus volgens mij ben ik te veel slet op die test te doen ghe ghe
Klik om te vergroten...


Be proud, be proud.....-_- Zo jong.........

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."