3970 zei:
vode zei:
dollegekske zei:
haha volgeblaft
Nee zou het niet kunnen, is eigenlijk hetzelfde als vreemdgaan
Dat zie je dus fout
+1
Vreemdgaan doe je stiekem, zonder medeweten van je partner.
Dan heb ik denk ik het toppunt van een open relatie.
In zekere zin is bij ons de afspraak "Niet verliefd worden op een ander" en "eerlijk blijven". Zolang dat eerste niet gebeurt, voelen wij geen jaloezie t.o.v. elkaar. Hell, ik vind het af en toe geil als m'n vriendin flirt in m'n bijzijn, en andersom zie ik haar ook wel eens met rode oortjes kijken als een meid wat in mijn oor fluistert.
Volgens mij draaien wij op het "
Titus-vader-kind" principe. Een normale ouder zo tegen zijn kind zeggen: Steek je vinger NIET in het stopcontact, dat doet pijn. De vader van Titus zegt: Doe maar jongen, steek je vinger maar in het stopcontact, dan kom je er vanzelf wel achter. <- Psychologische oorlogvoering. Je weet dat het mag, en daarom is het al niet leuk meer, en je weet dat als je het doet, je zelf de consequenties moet dragen, omdat het jouw keuze was.
M'n meid en ik zijn van het type los. Als we uitgaan, laten we ons graag vervoeren/meevoeren. Uiteraard komen "uitglijders" zelden voor, maar het heeft wel wat: Weten dat als je die drang/behoefte hebt, de ander er geen moeite mee heeft, in plaats van heel erg teruggetrokken zijn en bang zijn dat je de ander kwetst.
In zekere zin hebben we elkaar groen licht gegeven om "vreemd" te gaan, maar juist omdat we groen licht hebben vinden we het niet erg om voor een groen licht stil te staan
![:)]()
.