#1
hallo, ik heb nu bijna een jaar met mijn vriend. in het begin blowde hij veel wiet. (with widow)
met veel bedoel ik elke dag van 's middags tot avond. toen die tijd heeft die mij 2 keer geslagen enz. tot poging me keel dicht te knijpen. Ik vraag me af of dat kan komen door wiet gebruik. hijzelf zegt dat wiet gebruik hem juist helpt dat soort situaties te ontlopen.
hij heeft daarna van mij een tijd minder moeten gebruiken, ik merkde toen hij minder blowde ( 2 keer in week , 5 euro per week) hij die woede aanvallen niet meer had. alleen werd die prikkelbaar, kregen veel ruzi's omdat hij ging liegen enz. ruzi's maakte omdat die dan excuses had te gaan blowen, (uitmaken blowen dag later goed maken). maar hij heeft me niet meer "mishandeld".
omdat teveel woorden ruzi's , aan en uit opleverde heb ik dus maar besloten het hem niet te verbieden, alleen gaat die weer steeds meer blowen en ben ik bang die woede uitbarstingen terug gaan komen. is deze angst rieeel? kan dat met blowen te maken hebben?
wel merk ik hij vooral 's ochtends nergens zin in heeft, hij is misselijk ik mag alles voor hem pakken en doen, moet echt heel erg voor hem zorgen, Na mijn idee is die misselijk enz omdat die avond ervoor geblowt heeft., kan dit kloppen?
overdags ook heeft die nergens geen zin in. (overdags is die bij zijn ouders blowt die niet. ) hij werkt niet en wilt niet werken. hij gamed hele dag alleen maar, of gaat dingen doen met zijn moeder. met mij niet hij komt 's avonds na mij en eerste wat die er doet is blowen. als die dan geblowt heeft is die heel lief en knuffelbaar. maar hij blowt bij mij elke dag. als die avondje thuis bij zijn ouders slaapt, (zegt hij tegen mij weet niet waar is) blowt hij niet.
in mijn ogen komt over hij depressief is en pas vrolijk en relaxt als die geblowt heeft.
ik weet niet wat hiermee aanmoet. hij wilt niks , doet niks enz. en is pas vrolijk als die geblowt heeft. moet ik hem juist meer laten blowen zodat hij wat vriendelijker met me omgaat. of hem blijven aanmoedigen alleen 's avonds te doen zoals nu gebeurt, en ik dan ' sochtends zijn bediende ben en voor hem moet zorgen. of moet ik toch proberen hem te laten stoppen en hoe?
ik wil hem niet laten vallen, uitmaken is voor mij geen optie. hij heeft maar weinig vrienden, die je in mijn ogen geen vriendne kan noemen., hij ziet ze bijna nooit, maar goed hij belt ze ook nooit uit zichzelf want hij heeft nergens zin in, en als ze hem bellen gaan ze altijd blowen ergens. zijn ouders hebben relatie problemen, ene moment willen ze scheiden andere moment weer niet. ( dit schijnt al jaren zo te zijn). Ik weet niet wat hiermee moet wat normaal is daardat hij blowt. soms heb ik gevoel hij alleen om em geeft als die geblowt heeft. maar ja kan natuurlijk ook zijn hij gewoon dat blowen zo nodig heeft zich gewoon echt niet prettig voelt als die niet blowt. wie heeft er tips voor me wat ik kan en moet doen?
ik blowt zelf niet want ik kan er niet tegen, wordt er gek van als blow, heb weleens geprobeert. bij mij valt dus anders uit als bij hem, ik ben dus ook niet van plan zelf te gana blowen om hem te kunnen begrijpen.
misschien iemand hier mij kan vertellen welke sympthomen vooral voorkomen op momenten je niet blowt( paar uurtjes). en of die woede aanvallen juist meestal komen bij veel blow gebruik?
alvast bedankt, groetjes girltje
met veel bedoel ik elke dag van 's middags tot avond. toen die tijd heeft die mij 2 keer geslagen enz. tot poging me keel dicht te knijpen. Ik vraag me af of dat kan komen door wiet gebruik. hijzelf zegt dat wiet gebruik hem juist helpt dat soort situaties te ontlopen.
hij heeft daarna van mij een tijd minder moeten gebruiken, ik merkde toen hij minder blowde ( 2 keer in week , 5 euro per week) hij die woede aanvallen niet meer had. alleen werd die prikkelbaar, kregen veel ruzi's omdat hij ging liegen enz. ruzi's maakte omdat die dan excuses had te gaan blowen, (uitmaken blowen dag later goed maken). maar hij heeft me niet meer "mishandeld".
omdat teveel woorden ruzi's , aan en uit opleverde heb ik dus maar besloten het hem niet te verbieden, alleen gaat die weer steeds meer blowen en ben ik bang die woede uitbarstingen terug gaan komen. is deze angst rieeel? kan dat met blowen te maken hebben?
wel merk ik hij vooral 's ochtends nergens zin in heeft, hij is misselijk ik mag alles voor hem pakken en doen, moet echt heel erg voor hem zorgen, Na mijn idee is die misselijk enz omdat die avond ervoor geblowt heeft., kan dit kloppen?
overdags ook heeft die nergens geen zin in. (overdags is die bij zijn ouders blowt die niet. ) hij werkt niet en wilt niet werken. hij gamed hele dag alleen maar, of gaat dingen doen met zijn moeder. met mij niet hij komt 's avonds na mij en eerste wat die er doet is blowen. als die dan geblowt heeft is die heel lief en knuffelbaar. maar hij blowt bij mij elke dag. als die avondje thuis bij zijn ouders slaapt, (zegt hij tegen mij weet niet waar is) blowt hij niet.
in mijn ogen komt over hij depressief is en pas vrolijk en relaxt als die geblowt heeft.
ik weet niet wat hiermee aanmoet. hij wilt niks , doet niks enz. en is pas vrolijk als die geblowt heeft. moet ik hem juist meer laten blowen zodat hij wat vriendelijker met me omgaat. of hem blijven aanmoedigen alleen 's avonds te doen zoals nu gebeurt, en ik dan ' sochtends zijn bediende ben en voor hem moet zorgen. of moet ik toch proberen hem te laten stoppen en hoe?
ik wil hem niet laten vallen, uitmaken is voor mij geen optie. hij heeft maar weinig vrienden, die je in mijn ogen geen vriendne kan noemen., hij ziet ze bijna nooit, maar goed hij belt ze ook nooit uit zichzelf want hij heeft nergens zin in, en als ze hem bellen gaan ze altijd blowen ergens. zijn ouders hebben relatie problemen, ene moment willen ze scheiden andere moment weer niet. ( dit schijnt al jaren zo te zijn). Ik weet niet wat hiermee moet wat normaal is daardat hij blowt. soms heb ik gevoel hij alleen om em geeft als die geblowt heeft. maar ja kan natuurlijk ook zijn hij gewoon dat blowen zo nodig heeft zich gewoon echt niet prettig voelt als die niet blowt. wie heeft er tips voor me wat ik kan en moet doen?
ik blowt zelf niet want ik kan er niet tegen, wordt er gek van als blow, heb weleens geprobeert. bij mij valt dus anders uit als bij hem, ik ben dus ook niet van plan zelf te gana blowen om hem te kunnen begrijpen.
misschien iemand hier mij kan vertellen welke sympthomen vooral voorkomen op momenten je niet blowt( paar uurtjes). en of die woede aanvallen juist meestal komen bij veel blow gebruik?
alvast bedankt, groetjes girltje